MuscleMeat

Ben jij voor deze zomer tevreden met je fysiek?

Peiling Peiling Kan jij dit jaar tevreden zijn?

• Totaal stemmers
    178
Droevig, als je het geestelijk vermogen niet hebt om je daar in te kunnen leven, dan neem ik je ook niets kwalijk.

ontopic, ik ben tot zover tevreden. Nu kan ik weer nieuwe doelen neerzetten, en daar naar toe werken.

Thanks man. Nogmaals mensen moeten dingen niet zo persoonlijk aantrekken als het niet persoonlijk is. Michael Jackson schrijft ook niet al zijn liedjes speciaal voor mij.

Ik heb goede vooruitgang geboekt , ben nu op een niveau waar ik zelf best fier op ben. Zeker omdat ik nog maar een klein jaartje train. Van massa ben ik ook tevreden, het enige wat ik mss nog wou is een procentje of 2 lager , maar door de examens zal dat er helaas niet van komen :(.

Maar dat wordt dus een doel voor in de zomer. Zoveel mogelijk massa behouden en 2-4% cutten.

Nja als ik bekijk dat ik vorig jaar een wandelende lat was mag ik niet klagen. Ik krijg ook eigenlijk alleen maar complimenten..

Whahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahawhhwahahwhwahhahahahhaahhahwhahhahhahahahah

die van je moeder tellen niet mee he.

Nja als ik bekijk dat ik vorig jaar een wandelende lat was mag ik niet klagen. Ik krijg ook eigenlijk alleen maar complimenten..

vertel er ook ff bij van wie je die complimenten krijgt! waarschijnlijk van al die ecto vriendjes van 12. Dude doe normaal..je weegt 57kg:cool:

Dit jaar was en drama, ik 15 kg verloren en ik kan nog steeds niet trainen door die k*t blessuressen.

Ben echt heel tevreden. Had voor deze zomer als doel 85kg bij 10% en op t moment sta ik op 87kg bij 10% :)

Dus ga misschien doorcutten tot 8%!

Crappy jaar, sta er wel beter bij maar had er 2x zoveel uit kunnen halen.
Dus matig.

Nooit tevreden.

Schouders, armen en VP zijn de minpunten

8, sta er redelijk bij maar nog lang niet het fysiek dat ik wil, moet nog zeker 4tal % vet af

Knieblessure verhindert cardio dus dat verhindert mijn trainingsplan. Maar voor de rest wel tevreden, kan upperbody redelijk trainen dus zorg wel dat ik redelijk buff ben deze zomer. Die hier overigens al vollop is begonnen..

Epic Superdude Topic!

Ik loop altijd tevreden op het strand of ik nu een BF heb van 25% of een schrale ecto ben van 65 Kg.

Zeer tevreden, cut gaat lekker van 18% nu op 10% nog ff door zetten,
maar al zeker beachproof.

Whahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahawhhwahahwhwahhahahahhaahhahwhahhahhahahahah

die van je moeder tellen niet mee he.

daarentegen takel jij alleen mar af! heb een beetje respect.. de jongen is pas 14 man.. als die er nog 14 jaar achteraan plakt mag jij straks met 41 voor hem buigen ouwe

dichtbij, maar nog niet, heb nog 2 weken...

Mwah, Niet echt. Het strand wordt zeker één van de places to be voor mij. Maar of ik daar nou echt super tevreden rond kan lopen, nee. Dat niet. Ik ben gelukkig nog jong en zie de toekomst met vertrouwen tegemoet.

Verbeterpunten
Fysiek wise:
- Schouders, Biceps en Borst.

Aan het einde van de rit eindelijk een keer echt cutten.

??? :roflol:
Skinny zijn is in die complimenten moet je niet serieus nemen.
Begin eens met eten we leven niet meer in de holocaust sniperx.

Ben altijd tevreden.

Terug
Naar boven