MuscleMeat

Ben jij voor deze zomer tevreden met je fysiek?

Peiling Peiling Kan jij dit jaar tevreden zijn?

• Totaal stemmers
    178
Never mind...

Prima... je doet je ding maar, laten we on topic blijven.

ik ben tevreden met de ontwikkeling van mn fysiek..maar of het zomerklaar is. Denk teveel % :P maar wel veel meer massa dan vorig jaar. Volgend jaar wordt mijn jaar :D

ach ik heb nog 7 weken dus ik wacht het nog wel af.....maar het begin is er

ik ben tevreden, ik hard gewerkt en ik heb ook duidelijk verbeteringen bewerkstelligd maar het had wat beter gekund.

Excuses zijn natuurlijk altijd te bedenken, dit zat tegen, dat zat tegen blablabla

Ik ben tevreden, maar nog lang niet klaar :D

Ik had er meer uit kunnen halen, maar elk jaar heb ik nog rond de herfst-/winterperiode een indomper gehad (wel gewoon naar de sportschool, maar het is meer een beetje aankloten). In januari begon ik weer met serieus trainen, op naar de zomer toe. Eigenlijk ben ik gewoon een verkapte zomertrainer!

@ Pilates en Strongman.... wel lekker zo om 07.00 uur s'ochtends. :D

OT: Ben wel tevreden, gezien het bulken goed is gegaan en de cut nog steeds lekker loopt. 1 Maart begonnen met de cut en ik had er 3 maanden voor uit getrokken. Omdat ik de laatste weken goed begin te merken dat ik zak in bf, gooi ik er nog een maand tegenaan. :p

gaat wel

ik doe dit niet om er in de zomer goed uit te zien

ik ben nooit tevreden, dat is ook men drijfveer

Over een paar weken vul ik deze enquête wel in. ;)

Idd, al dat gezeur om kanker. Je mag het woord dood toch ook gewoon gebruiken, je wil niet weten hoeveel mensen dood gaan aan de dood.

Droevig, als je het geestelijk vermogen niet hebt om je daar in te kunnen leven, dan neem ik je ook niets kwalijk.

ontopic, ik ben tot zover tevreden. Nu kan ik weer nieuwe doelen neerzetten, en daar naar toe werken.

redelijk.

tegen de tijd dat het strand weer is sta ik rond de 14% op 109-110 kg... echt tevreden kan ik niet zijn dan.. zeker droger dan ooit maarja... als je year round 20% staat...... eerst maar eens een ****ing zonnebank kuurtje pakken want dit melkflessen gedoe is dodelijk voor ht verkeer

nee, alleen maar verbetering in spierkwaliteit, kon even bulken maar toen kreeg ik last van elleboog dus was het weer over :(

Nja als ik bekijk dat ik vorig jaar een wandelende lat was mag ik niet klagen. Ik krijg ook eigenlijk alleen maar complimenten..

Ik heb niet hard gewerkt, maar ben wel tevreden over m'n progressie. Ik ga na de zomer eens doortrainen. Eens kijken wat ik er allemaal uit kan halen. Het is toch wel erg stoer om een buffel te zijn.

Droevig, als je het geestelijk vermogen niet hebt om je daar in te kunnen leven, dan neem ik je ook niets kwalijk.

ontopic, ik ben tot zover tevreden. Nu kan ik weer nieuwe doelen neerzetten, en daar naar toe werken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar is de optie : "Ik ben dik maar vind het niet erg " ?

Terug
Naar boven