- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Meaantje heeft er een
Duidelijk te zien in zn filmpjes
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou graag willen weten wat jouw beweegreden was om dit topic te openen.Ik zou graag willen weten wat jullie Bench/Skullcrusher verhouding is voor 10 reps. Mijn verhouding is 1.875... Alvast bedankt!![]()
Meaantje heeft er een
Duidelijk te zien in zn filmpjes
Ik zou graag willen weten wat jouw beweegreden was om dit topic te openen.
Timo Belgen worden hier niet getolereerd kun je alsjeblieft weggaan van dbb? Bedankt alvast.
Ik zeg het nog een keer Timo. Nu weggaan anders zul jij vannacht niet fijn slapen!!!!
Zou kunnen met zo'n strak broekje aan.
---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------
Zie da gij vannacht goe slaapt.
Was een eerlijk antwoord. Ik ben begaan met de mensen. Mag dat niet of zo? ---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------
Timo ben jij een beetje gehandicapped? Misschien kunnen we dan samen trainen ik heb ook een beperking. (Ben wel minder manlet dan jij ik weet niet of dit uitmaakt) Groenten!
Dat ik jou en dit topic volkomen begrijp. f**k de haters. Mach 2 vroem schat hoe is dat nou
als de gelegenheid zich aanbied moet je zelfmoord plegen.
Kijk nog zo'n kut gastje.
Dit is totaal geen kut vraag dikke mong**l aangezien triceps een rol spelen bij bench. Of zijn jouw triceps uw biceps? Jij bent misschien één van die gasten die denk " armen = biceps " ah ok ik snap u nu.
Sorry was een domme topic.
Nog te dom om zelf dan te verklaren waarom dit misschien in uw ogen een "kut vraag " is.
---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------
Ik denk dat deze jonge mijn vorige reactie niet goed begrepen heeft.
Trouwens gij zijt hier de engiste met een groot b**kes hier op het forum dus zou u domme afbeeldingen voor u houden want ge maakt uzelf alleen belachelijk gast.
Da zullen we dan zien wanneer ik afgestudeerd ben he.