AndroidHealthClinic

Bench/Skullcrusher verhouding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Timo Belgen worden hier niet getolereerd kun je alsjeblieft weggaan van dbb? Bedankt alvast.

• Topic Starter Topic Starter
doe ook altijd strak broekje aan zien de meiden in de gym me dikke bobbel vinden ze wel fijn

Timo ben jij een beetje gehandicapped? Misschien kunnen we dan samen trainen ik heb ook een beperking. (Ben wel minder manlet dan jij ik weet niet of dit uitmaakt)

Groenten!

• Topic Starter Topic Starter
Mensen beginnen je aan te staren zo van bohh.
Was een eerlijk antwoord. Ik ben begaan met de mensen. Mag dat niet of zo? ---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------
Timo ben jij een beetje gehandicapped? Misschien kunnen we dan samen trainen ik heb ook een beperking. (Ben wel minder manlet dan jij ik weet niet of dit uitmaakt) Groenten!

Wa wil je daarmee zeggen? ( soozzy low iq )

groeten

Dat ik jou en dit topic volkomen begrijp. f**k de haters. Mach 2 vroem schat hoe is dat nou

timo39, het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic, De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.

Beste Timo39,

Ik vind jou wel een toffe gozer enzo, daten?

Groetjes,

Oatsy

Kijk nog zo'n kut gastje.

Dit is totaal geen kut vraag dikke mong**l aangezien triceps een rol spelen bij bench. Of zijn jouw triceps uw biceps? Jij bent misschien één van die gasten die denk " armen = biceps " ah ok ik snap u nu.

Sorry was een domme topic.

Nog te dom om zelf dan te verklaren waarom dit misschien in uw ogen een "kut vraag " is.

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Ik denk dat deze jonge mijn vorige reactie niet goed begrepen heeft.

Trouwens gij zijt hier de engiste met een groot b**kes hier op het forum dus zou u domme afbeeldingen voor u houden want ge maakt uzelf alleen belachelijk gast.

*enige. Je hoge studie brengt je nog nergens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven