Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij studeert toch piemelogie? Wil het lukken met je praktische opdrachten? Viezerik.
Kijk nog zo'n dikke r*tard hahahij word later expert in p**mels en ontwikkelaar van anale medicijnen.
Zo ongeveer wel ja
,
Waarom heb je een zo'n zeer sterke interesse waar ik woon? Ik ben hier niet de homo blijkbaar gij wel. En die bicep shoot is gay as f**k. Welke mong**l maakt er nu zo'n pose? Biceps is de meest gay muscle die er is en toch probeer je uw geheim op mij te schuiven.Heb even gegoogeld, er schijnt op dit adres een groot homohuis gevestigd te zijn voor extreem klein geschapen mannen.... :$
Applaus voor deze supersterke alpha man! Via internet kan hij iedereen de baas! Hulde.Waarom heb je een zo'n zeer sterke interesse waar ik woon? Ik ben hier niet de homo blijkbaar gij wel. En die bicep shoot is gay as f**k. Welke mong**l maakt er nu zo'n pose? Biceps is de meest gay muscle die er is en toch probeer je uw geheim op mij te schuiven.
Applaus voor deze supersterke alpha man! Via internet kan hij iedereen de baas! Hulde.
Maar ik zou nu graag met zijn allen willen bidden om hem een vlotte en veilige overgang naar volwassenheid te gunnen. Want dit gaat anders een moeilijk, zwaar en pijnlijk proces voor hem worden.
Bij voorbaat dank!

Applaus voor deze supersterke alpha man! Via internet kan hij iedereen de baas! Hulde. Maar ik zou nu graag met zijn allen willen bidden om hem een vlotte en veilige overgang naar volwassenheid te gunnen. Want dit gaat anders een moeilijk, zwaar en pijnlijk proces voor hem worden. Bij voorbaat dank!
Als je van kleins af aan altijd gepest werd is dat natuurlijk heel moeilijk. Maar als iedereen een steentje bijdraagt kan het misschien lukken![]()
Waarom heb je een zo'n zeer sterke interesse waar ik woon? Ik ben hier niet de homo blijkbaar gij wel. En die bicep shoot is gay as f**k. Welke mong**l maakt er nu zo'n pose? Biceps is de meest gay muscle die er is en toch probeer je uw geheim op mij te schuiven.