XXL Nutrition

Bench/Skullcrusher verhouding

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij word later expert in p**mels en ontwikkelaar van anale medicijnen.

• Topic Starter Topic Starter
Jij studeert toch piemelogie? Wil het lukken met je praktische opdrachten? Viezerik.

Hoe oud is die gast? Heeft uw moeder u vaak geslagen met een baseballknuppel of zo? Wel mocht je zo'n irritant ventje zijn wie zou dit dan niet eens willen doen ^^

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

hij word later expert in p**mels en ontwikkelaar van anale medicijnen.
Kijk nog zo'n dikke r*tard haha

dikke p**mel op je neus flikka.

is goed post je adres maar dan regelen we dat.

mijn skullcrusher benchpress verhouding is 3.50 is dat goed?

Ik wil ook nosje woon in waalwijk

TS heeft mss een knuffel nodig?

Het mooiste is nog dat een verhouding bijvoorbeeld 1:3 is. Waar je nu over praat is een ratio :o

Ik ga zo stuk:D,

OT
Lekker boeiend wat het verschil tussen je skullcrusher en je bench is?! Je kan niet zeggen dat je faalt op je borst of triceps door een sterke of zwakke skullcrusher te hebben.

Faal je onderin is het wss je borst, faal je op je lockout is het je tricep. Mensen die 'meer' met hun triceps benchen die hebben de handen (en de rest van de arm) te smal.

@TS
je maakt jezelf echt wel best belachelijk door overal op in te gaan, eet een snicker en geef je familie is wat meer aandacht.

Probeer ook de rest te begrijpen, Als 95% zegt dat deze vergelijking belachelijk is dan is dat waarschijnlijk ook zo. die andere 5% is zo dom als een aardappel. Dus probeer te snappen waar die vergelijking (niet) op slaat.

En dat je op andere fora wel direct en duidelijk antwoord krijgt zegt heel veel over de leden daar ;)

Daadwerkelijk ben ik geïnteresseerd waarom jij de verhouding(ratio) tussen bench en skullcrusher wilt weten. Stel jouw ratio is hoger of lager dan gemiddeld? ga je dan meer aan je triceps werken of meer isolatie borst doen o.i.d.

---------- Toegevoegd om 01:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:12 ----------

Loop trouwens ook niet zo op te scheppen over jezelf terwijl je zo veel spelfouten maakt, grammatica fouten maakt en onjuiste informatie verstrekt. Ook andere mensen kleineren om er zelf beter op te lijken, siert de mens niet. (ook niet over je stats, je bent niet meer of meerwetend dan een andere als jouw bench, squat of skullcrusher hoger is dan die van een ander)

Overigens werkt dat alleen als je 1 iemand belachelijk maakt waardoor je er beter uitkomt voor 8 anderen, niet als je iedereen behalve jezelf omlaag wil halen.

Is dit toevallig broertje van die Kawasaki1995 ofzo?
Precies zelfde reacties, toevallig ook uit Belgie.

mijn verhouding bacardy en cola is 1:3 is dit goed, of moet ik wat meer aan mijn bacardy doen?

Heb even gegoogeld, er schijnt op dit adres een groot homohuis gevestigd te zijn voor extreem klein geschapen mannen.... :$
Waarom heb je een zo'n zeer sterke interesse waar ik woon? Ik ben hier niet de homo blijkbaar gij wel. En die bicep shoot is gay as f**k. Welke mong**l maakt er nu zo'n pose? Biceps is de meest gay muscle die er is en toch probeer je uw geheim op mij te schuiven.

Laatst bewerkt:
Waarom heb je een zo'n zeer sterke interesse waar ik woon? Ik ben hier niet de homo blijkbaar gij wel. En die bicep shoot is gay as f**k. Welke mong**l maakt er nu zo'n pose? Biceps is de meest gay muscle die er is en toch probeer je uw geheim op mij te schuiven.
Applaus voor deze supersterke alpha man! Via internet kan hij iedereen de baas! Hulde.

Maar ik zou nu graag met zijn allen willen bidden om hem een vlotte en veilige overgang naar volwassenheid te gunnen. Want dit gaat anders een moeilijk, zwaar en pijnlijk proces voor hem worden.

Bij voorbaat dank!

Applaus voor deze supersterke alpha man! Via internet kan hij iedereen de baas! Hulde.

Maar ik zou nu graag met zijn allen willen bidden om hem een vlotte en veilige overgang naar volwassenheid te gunnen. Want dit gaat anders een moeilijk, zwaar en pijnlijk proces voor hem worden.

Bij voorbaat dank!

Als je van kleins af aan altijd gepest werd is dat natuurlijk heel moeilijk.
Maar als iedereen een steentje bijdraagt kan het misschien lukken :)

Applaus voor deze supersterke alpha man! Via internet kan hij iedereen de baas! Hulde. Maar ik zou nu graag met zijn allen willen bidden om hem een vlotte en veilige overgang naar volwassenheid te gunnen. Want dit gaat anders een moeilijk, zwaar en pijnlijk proces voor hem worden. Bij voorbaat dank!

In de realiteit is dit ook zo. Ge voelt u blijkbaar redelijk onveilig door zo'n uitdrukking te maken. En gast ge voelt uzelf toch niet volwassen door shiat gelijk dees te schrijven? Vette monk

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Als je van kleins af aan altijd gepest werd is dat natuurlijk heel moeilijk. Maar als iedereen een steentje bijdraagt kan het misschien lukken :)

Daarom dat ik vroeger iedereen op hun b**kes gaf die teveel op hunne bek had ^^

Heb je wat tegen homoseksuelen ofzo? Fijn om te horen dat je mijn biceps zo mooi vindt. Ze zijn ook wel van een behoorlijk formaat, en keihard en droog en veel aders!!! Snap dat je er wel een beetje jaloers op bent kan je wel wat tips geven hoe jij ook zulke gespierde armen kunt krijgen hoor Timow!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven