AndroidHealthClinic

Bench/Skullcrusher verhouding

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
een dozijn extra large power dildos onder rembours betalen aub.
 
een dozijn extra large power dildos onder rembours betalen aub.
Kan je eens iets zinnigs zegge? Een mongool maakt nog betere moppen dan gij.
 
Je maakt inderdaad leuke moppen, zoals dit topic!
Wat is er zo mopperig aan? Ge verstaat toch da ge tijdens bench press uw triceps gebruikt he? Da wist ge zeker nog niet he beginner. Ge dacht zeker da ge uw biceps gebruikte want daaruit bestaan uw armen he. Alles wa ze uw wijs gemaakt hebben moet ge niet geloven! ARMEN= BICEPS!!!
 
Wat is er zo mopperig aan? Ge verstaat toch da ge tijdens bench press uw triceps gebruikt he? Da wist ge zeker nog niet he beginner. Ge dacht zeker da ge uw biceps gebruikte want daaruit bestaan uw armen he.

zoveel wijsheid in zo'n klein lichaam

how can that
 
Origineel? Is dit een beledeging? Zielige hahaha. En übermenschen? Was er zo übermensch aan u? Gij denkt da ge ne power ranger of zo iets zijt haha. ---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ---------- Man das net hetzelfde als op het internet ne grote mond hebben haha. Waarom kom je eens niet langs en laat me van diene grote mond eens horen. Brief sturen gast haha.

Ja übermensch. Nederland > België.
 
Goed topic, lekker gezellig ook.
 
gij zotte belg met uwe potvriendjes.
Blijf gij maar thuis safe achter uwe pc zitten en speel me uw gehandicapte vriendjes ginder.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Deze zin van jou bewijst het denk ik wel.

Da was de joke monk
 
Blijf gij maar thuis safe achter uwe pc zitten en speel me uw gehandicapte vriendjes ginder.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------



Da was de joke monk

Je kan Engels!
Wanneer ga je een t-toets kopen?
 
Volgens mij ben jij de joke monk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven