XXL Nutrition

Bench/Skullcrusher verhouding

Status
Niet open voor verdere reacties.
yasmine the second in the making.

Dat 'ge' en 'u' komt wel heel bedreigend over, beeld je het accent er nog bij in en je staat te knikken op je knieën.

Je moet Eatandgain eens een berichtje sturen, denk dat jullie goede vrienden zouden kunnen worden.

Dat 'ge' en 'u' komt wel heel bedreigend over, beeld je het accent er nog bij in en je staat te knikken op je knieën.

Je moet Eatandgain eens een berichtje sturen, denk dat jullie goede vrienden zouden kunnen worden.

Bwa het is nu niet dat jullie nederlands zo levensbedreigend over komt hé :p

Mokt me ni kwoad he :mad:
kusjes

• Topic Starter Topic Starter
Heb je wat tegen homoseksuelen ofzo? Fijn om te horen dat je mijn biceps zo mooi vindt. Ze zijn ook wel van een behoorlijk formaat, en keihard en droog en veel aders!!! Snap dat je er wel een beetje jaloers op bent kan je wel wat tips geven hoe jij ook zulke gespierde armen kunt krijgen hoor Timow!!!!
Behoorlijk formaat? Man laat me niet lachen. Ik had jouw armen na 8 maanden gij ecto. Man hahahana. Hij gaat me hier vertellen dat zijn armen van behoorlijk formaat zijn hahaha.

Als ge me niet geloofd wil ik u eens een foto laten zien wanneer ik nog maar 8 maanden bezig was.

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

Dat 'ge' en 'u' komt wel heel bedreigend over, beeld je het accent er nog bij in en je staat te knikken op je knieën. Je moet Eatandgain eens een berichtje sturen, denk dat jullie goede vrienden zouden kunnen worden.

Man uw reactie slaat op niks.

Laatst bewerkt:
hey timo

kunnen we hieruit afleiden dat je écht een kutleef hebt en dat je daarom je zo afreageert op een internetforum?

9V0C4P2.jpg

Hahahahaha OP is 1,69 :roflol: :roflol:
Waarom zie ik bij dat soort mensen als ze boos zijn altijd zo'n kabouter Wesley voor me? :roflol:

bij ons in de gym doet ook iedereen bench/ skull cruchers als opwarming.

start meestal met de olympische baar en aan elke kant 2 schijven van 20, beast mode!

Timo doet me denken aan de film "de helaasheid der dingen". Marginaal figuur.

wajo ben een manlet

ik leef in een illusie

In de realiteit is dit ook zo. Ge voelt u blijkbaar redelijk onveilig door zo'n uitdrukking te maken. En gast ge voelt uzelf toch niet volwassen door shiat gelijk dees te schrijven? Vette monk

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Daarom dat ik vroeger iedereen op hun b**kes gaf die teveel op hunne bek had ^^
Nee ik voel me niet volwassen, ik claim ook niet volwassen te zijn. Wat ik wel beweer over mezelf dat ik normaal rationeel en kalm reageer.

Alhoewel als jij irl net zo irritant bent als op intetnet jij mijn geduld echt op de proef zou stellen.

Nee ik voel me niet volwassen, ik claim ook niet volwassen te zijn. Wat ik wel beweer over mezelf dat ik normaal rationeel en kalm reageer. Alhoewel als jij irl net zo irritant bent als op intetnet jij mijn geduld echt op de proef zou stellen.
Wel ik betwijfel dat uwe mond zo groot is als hier. ---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

Blijkbaar voelen jullie zich extreem groot. Belachelijke mongole hahaha

FM4239-01.jpg

OOH hier gaat je ego hahaha.

Laatst bewerkt:
1.69 en 77 kg is nou ook niet echt schrikbarend he?

1.69 en 77 kg is nou ook niet echt schrikbarend he?
Een latje van 20 cm toch ook niet? Alsof mijn gewicht er toe doet ^^ Bedoel ge kunt me ook niet me nen ecto gelek gij vergelijken he---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Zitten hier redelijk wat mensen met een angst gevoel om klein te zijn. Dus snel geintimideerd worden door mensen die groter zijn dan hem hahaha.

Bedoel dikke jannet wa maakt da nu uit of ge 10-20 cm groter zijt dan mij hahahaha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven