Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat 'ge' en 'u' komt wel heel bedreigend over, beeld je het accent er nog bij in en je staat te knikken op je knieën.
Je moet Eatandgain eens een berichtje sturen, denk dat jullie goede vrienden zouden kunnen worden.

Behoorlijk formaat? Man laat me niet lachen. Ik had jouw armen na 8 maanden gij ecto. Man hahahana. Hij gaat me hier vertellen dat zijn armen van behoorlijk formaat zijn hahaha.Heb je wat tegen homoseksuelen ofzo? Fijn om te horen dat je mijn biceps zo mooi vindt. Ze zijn ook wel van een behoorlijk formaat, en keihard en droog en veel aders!!! Snap dat je er wel een beetje jaloers op bent kan je wel wat tips geven hoe jij ook zulke gespierde armen kunt krijgen hoor Timow!!!!
Dat 'ge' en 'u' komt wel heel bedreigend over, beeld je het accent er nog bij in en je staat te knikken op je knieën. Je moet Eatandgain eens een berichtje sturen, denk dat jullie goede vrienden zouden kunnen worden.
hey timo kunnen we hieruit afleiden dat je écht een kutleef hebt en dat je daarom je zo afreageert op een internetforum?
Hahahahaha OP is 1,69![]()
Waarom zie ik bij dat soort mensen als ze boos zijn altijd zo'n kabouter Wesley?![]()

Nee ik voel me niet volwassen, ik claim ook niet volwassen te zijn. Wat ik wel beweer over mezelf dat ik normaal rationeel en kalm reageer.In de realiteit is dit ook zo. Ge voelt u blijkbaar redelijk onveilig door zo'n uitdrukking te maken. En gast ge voelt uzelf toch niet volwassen door shiat gelijk dees te schrijven? Vette monk
---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------
Daarom dat ik vroeger iedereen op hun b**kes gaf die teveel op hunne bek had ^^
Wel ik betwijfel dat uwe mond zo groot is als hier. ---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------Nee ik voel me niet volwassen, ik claim ook niet volwassen te zijn. Wat ik wel beweer over mezelf dat ik normaal rationeel en kalm reageer. Alhoewel als jij irl net zo irritant bent als op intetnet jij mijn geduld echt op de proef zou stellen.
1.69 en 77 kg is nou ook niet echt schrikbarend he?
Een latje van 20 cm toch ook niet? Alsof mijn gewicht er toe doet ^^ Bedoel ge kunt me ook niet me nen ecto gelek gij vergelijken he---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------1.69 en 77 kg is nou ook niet echt schrikbarend he?
True story

105 kg bij 1.90 is echt latje hoor.