XXL Nutrition

Bench/Skullcrusher verhouding

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Rond de 1600 kcal per dag eten doet je zo te zien niet echt veel goeds hé, misschien wat extra carbs toevoegen?
Ik heb een traag metabolisme en misschien zou je wat meer aan die benen werken ipv wat op te zoeken wa ik al gepost heb want blijkbaar heel die tijd bench/curls gedaan.

traag van begrip ben je ook al belg.

Timo

Ben jij homosexueel?

Blijkbaar mijn logje niet gelezen als je denkt dat ik enkel curls.
Ik ben btw een nederlander die in België woont, ben ik blij dat niet elke belg zoals jouw is.

Terug ONTOPIC(:laugh:): 10x80kg incline bench / 10x35kg skullcrusher

• Topic Starter Topic Starter
traag van begrip ben je ook al belg.

Misschien moet je gebruik maken van citaten.

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Tuurlijk weet ik dat. Dat is de joke monk.

Joke??? Waar was de joke?

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

hij heeft wel de ideale pijplengte

Heb je daar geen p**mel in je mond?

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

U sla ik deze keer eens over. Probeer het straks nog eens.

template.jpg

stomme belg

Slotje op dit dwazen topic

Ik erger me dood deze idioot. Rot toch op man, scheer je weg.

Waar is huppelkut93 als je haar nodig hebt

Admin! Slotje of zo aub

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------

never mind

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ow echt? Nu een serieus antwoord of zwijg gewoon.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Leg extension mass builder ^^ Wie doet deze kut oefening nu voor massa. Sorry big fail

Volgens mij doe jij niet eens mass builder oefeningen aan je stats te zien

Ik ben nu eenmaal niet echt iemand die zich veel aantrekt van spellingsfouten. En mensen zoals jij voelen zich altijd slimmer als ze iemand kunnen corrigeren terwijl dit in de realiteit eigenlijk een eenvoudige klus is. Dus je bent nog altijd even dom wanneer je dit nu doet of niet. Hier gaat je ego. Dan " keyboardwarrior " heb ik nu nog nooit iemand horen zeggen. Blijkbaar behoor jij tot dat apart groepje. En eerlijk gezegd ik was eigenlijk de snuggerste van de klas in het secundair met 8 uur wiskunde
slimste op school wil nog niet zeggen intelligent... Was in het middelbaar de middelmaat met 8u wiskunde maar wel als eerste afgestudeerd in het hoger ;) Middelbaar stelt zelfs niks voor, zelfs sommige richtingen in het hoger zijn het niet waard een universitair diploma te verkrijgen, vind ik.
Keyboardwarrior heb ik toch wel al horen vallen en gelezen, maar bon dat is hier de essentie niet.
Ik trek me wel iets aan van spellingsfouten, of ga je later op je werk mails sturen met spellingsfouten? Of sollicitatiebrieven schrijven met spellingsfouten en/of grammaticafouten? Ik hoop voor jou van niet.

Nochtans infantieltje zit in niet meer in het secundair maar ben ik al ff bezig met mijn hogere studies ^^
bezig zijn is ook nog niet afgestudeerd. Wij zijn begonnen met +400 en met 72 afgestudeerd :) En net als hierboven, slim op school is niet hetzelfde als slim in het leven, om het even iets anders te zeggen.

In de realiteit is dit ook zo. Ge voelt u blijkbaar redelijk onveilig door zo'n uitdrukking te maken. En gast ge voelt uzelf toch niet volwassen door shiat gelijk dees te schrijven? Vette monk ---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ---------- Daarom dat ik vroeger iedereen op hun b**kes gaf die teveel op hunne bek had ^^
Stoere gast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven