MuscleMeat

Bench/Skullcrusher verhouding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een latje van 20 cm toch ook niet?

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Zitten hier redelijk wat mensen met een angst gevoel om klein te zijn. Dus snel geintimideerd worden door mensen die groter zijn dan hem hahaha. Bedoel dikke jannet wa maakt da nu uit of ge 10-20 cm groter zijt dan mij hahahaha.

Als ik jou een tientje per uur betaal, wil jij dan in het weekend met een rode puntmuts een paar uur in mijn tuin gaan lopen met een klein kruiwagentje?
 
True story :roflol: 105 kg bij 1.90 is echt latje hoor. :kiss:

Wauw man echt cool wajow. Je weegt meer dan mij waauw jonge proficiat!

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Als ik jou een tientje per uur betaal, wil jij dan in het weekend met een rode puntmuts een paar uur in mijn tuin gaan lopen met een klein kruiwagentje?


Om u dan in de grond nadien te stoppen? Ok afgesproken!
 
Wauw man echt cool wajow. Je weegt meer dan mij waauw jonge proficiat!

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------




Om u dan in de grond nadien te stoppen? Ok afgesproken!

Haha klein schattig kaboutertje dat je bent! Zal ook wel zorgen dat ik een schepje voor je heb en een leuk tuinpakje maat 164 :o
 
Haha klein schattig kaboutertje dat je bent! Zal ook wel zorgen dat ik een schepje voor je heb en een leuk tuinpakje maat 164 :o

Ik heb mijn eigen kleren wel hoor, heb die van u niet nodig!
 
Ik heb mijn eigen kleren wel hoor, heb die van u niet nodig!

Zal ook eftelingpunten voor je gaan sparen. Gaan we een keer naar de efteling en als we dan in de rij staan voor de python zal ik je optillen bij het hoogte bord, zodat je ook een keertje mee mag. :o
 
Zal ook eftelingpunten voor je gaan sparen. Gaan we een keer naar de efteling en als we dan in de rij staan voor de python zal ik je optillen bij het hoogte bord, zodat je ook een keertje mee mag. :o


Man je heft nog geen barbell van de grond wat ga je mij heffen...
 
Haha, is dit GVD nog steeds bezig?

Ga 's vlug terug naar je vriendjes! Halfzachte boskabouter!

Studio100_-_Kabouter_Plop_Show_2011-_2012_Studio_100.jpg
 
Hey kaboutertje waar is je holletje?
 
Dit topic is echt grappig.
 
Ik zou ook chagrijnig zijn als ik 1.69 was en nog in de kindermaten zou zitten.
 
Man je heft nog geen barbell van de grond wat ga je mij heffen...

Barbell ligt in ieder geval hoger van de grond :o
Begrijp overigens best dat je probeert te compenseren met een grote mond voor het hoogte aspect dat jou ontbreekt.
 
Barbell ligt in ieder geval hoger van de grond :o Begrijp overigens best dat je probeert te compenseren met een grote mond voor het hoogte aspect dat jou ontbreekt.

Wel ik denk da ze bij u daar toch een stukje mogen afdoen om dit ook te compenseren...
 
Wel ik denk da ze bij u daar toch een stukje mogen afdoen om dit ook te compenseren...

Hey timo, ik vind je best een toffe gozer hoor. Dat je je zo gedraagt om ons allemaal aan het lachen te maken, ik vind liev
 
bench 85. skull 35. triceps pullover 45
 
Wel ik denk da ze bij u daar toch een stukje mogen afdoen om dit ook te compenseren...

Gaat je toch niet helemaal goed af he om met iets origineels te komen.
Snap best dat je mensen probeert te kleineren, maar denk dat je diep van binnen toch een klein hartje hebt. Een kleine tip is toch wel om tegen ubermenschen wat meer respect te tonen. Voor je het weet sta je met je kleine voetjes op hun tenen en gaan zij vervolgens op jou staan.

Kusjes
 
Gaat je toch niet helemaal goed af he om met iets origineels te komen. Snap best dat je mensen probeert te kleineren, maar denk dat je diep van binnen toch een klein hartje hebt. Een kleine tip is toch wel om tegen ubermenschen wat meer respect te tonen. Voor je het weet sta je met je kleine voetjes op hun tenen en gaan zij vervolgens op jou staan. Kusjes
Origineel? Is dit een beledeging? Zielige hahaha. En übermenschen? Was er zo übermensch aan u? Gij denkt da ge ne power ranger of zo iets zijt haha. ---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------
hou je brievenbus in de gaten de komende week.
Man das net hetzelfde als op het internet ne grote mond hebben haha. Waarom kom je eens niet langs en laat me van diene grote mond eens horen. Brief sturen gast haha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven