Ik zal wel verkeerd tellen, die olympische stang is 20 kg, dan een schijf van 20 aan de ene kant en dan 1 aan de andere kant.
Toen ik ooit een half jaar getraind had toen ik 18 was toen begon ik daarmee.
Ik had wel altijd push ups gedaan op karate en kickboksen.
Later dus veel later ben ik op 38 jarige leeftijd weer begonnen met wat te doen na heel wat jaren stilgezeten te hebben.
Ik begon met een bankje met dumbbells en optrekken, met de dumbbells deed ik 25 tot 30 per kant.
Later ben ik een hele tijd uit de running geweest door een spierscheur op me rug en heb ik eigenlijk alleen maar het forum vervuild.
Nu ben ik sinds april begonnen in een sportschool en ik starte weer met olympische stang en 20 aan elke kant.
Nu doe ik op me goede dagen setjes met 80 en op me slechte met 70 maar echt progressie zit er niet in.
Ik kende iemand vroeger die makkelijk setjes met 100 deed en hier op het forum zijn ook veel mensen die dat doen en ver er boven, dat vind ik pas banken.
Alles daar onder word ik toch niet blij van.
Pas als ik setjes met 100 kan vind ik het de moeite waard, tot die tijd is het allemaal maar k*t voor mij dan hé.
Sorry dat ik het vraag maar zou je met test, deca, dianabol of winstrol veel sterker worden waardoor je wel die hogere gewichten kunt pakken?