MuscleMeat

Benchpress gewicht vergroten

Ik zei geen b*ch, maar serieus hun hebben ook vaak gezegd als je niet zo en zoveel bencht moet je bek houden enz.
Dus wie ben ik dan?

Ieder kan toch wel 4x8x60 drukken ongetraind, dat is niks toch of ben ik gek?

Ja je bent gek.. Kijk eens rond in je in de gym man.. Hoeveel zie je er dan die +100kg drukken?
Trouwens eigenlijk moet je niet kijken wat een ander doet, doe wat je kan en bouw op.

Ik zei geen b*ch, maar serieus hun hebben ook vaak gezegd als je niet zo en zoveel bencht moet je bek houden enz.
Dus wie ben ik dan?

Ik denk dat veel mensen bij hun start niet eens 1x60 benchen.. waaronder ikzelf. Natuurlijk ben ik in tegenstelling tot Eddine & tymboo nog steeds een wussy :o:D

idd je bent gek:D
meeste luitjes die ik binnen zie komen hebben al genoeg moeite met de halter recht te houden de eerste keren. en dat is zonder gewicht. 60kg was nog niet eens mn 1 rm toen ik net begon. onderhand is daar meer dan 100kg bijgekomen.

Dus wie ben ik dan?

Wat je nu zegt is bs, no offence.

Toen ik begon was ik 59kg en ik mocht blij zijn als ik 4x8 25kg weg mocht drukken.

Ik zit nu op 3x12 40KG ook zeer laag ziet der niet uit mja moet toch ergens beginnen he !

Ik zal wel verkeerd tellen, die olympische stang is 20 kg, dan een schijf van 20 aan de ene kant en dan 1 aan de andere kant.

Toen ik ooit een half jaar getraind had toen ik 18 was toen begon ik daarmee.
Ik had wel altijd push ups gedaan op karate en kickboksen.

Later dus veel later ben ik op 38 jarige leeftijd weer begonnen met wat te doen na heel wat jaren stilgezeten te hebben.
Ik begon met een bankje met dumbbells en optrekken, met de dumbbells deed ik 25 tot 30 per kant.
Later ben ik een hele tijd uit de running geweest door een spierscheur op me rug en heb ik eigenlijk alleen maar het forum vervuild.
Nu ben ik sinds april begonnen in een sportschool en ik starte weer met olympische stang en 20 aan elke kant.
Nu doe ik op me goede dagen setjes met 80 en op me slechte met 70 maar echt progressie zit er niet in.

Ik kende iemand vroeger die makkelijk setjes met 100 deed en hier op het forum zijn ook veel mensen die dat doen en ver er boven, dat vind ik pas banken.
Alles daar onder word ik toch niet blij van.
Pas als ik setjes met 100 kan vind ik het de moeite waard, tot die tijd is het allemaal maar k*t voor mij dan hé.

Sorry dat ik het vraag maar zou je met test, deca, dianabol of winstrol veel sterker worden waardoor je wel die hogere gewichten kunt pakken?

Hier op het forum lult het merendeel dan ook uit zijn nek over stats.

En je telt gewoon goed hoor, echter omdat jij toevallig met 60kg kon beginnen wil dit niet zeggen dat dit voor iedereen geldt.

Wat de AAS betreft, volgens mij helpt vooral Tren voor krachtgains maar daar weet ik het fijne niet vanaf. Verder lees je in kuurlogs wel vaak dat mensen kwa kracht ook flink vooruitgaan tijdens hun kuur, ook met bijvoorbeeld winstrol only. Hoeveel kracht je overhoudt na de kuur is weer een ander verhaal.

Ik zal wel verkeerd tellen, die olympische stang is 20 kg, dan een schijf van 20 aan de ene kant en dan 1 aan de andere kant.

Toen ik ooit een half jaar getraind had toen ik 18 was toen begon ik daarmee.
Ik had wel altijd push ups gedaan op karate en kickboksen.

Later dus veel later ben ik op 38 jarige leeftijd weer begonnen met wat te doen na heel wat jaren stilgezeten te hebben.
Ik begon met een bankje met dumbbells en optrekken, met de dumbbells deed ik 25 tot 30 per kant.
Later ben ik een hele tijd uit de running geweest door een spierscheur op me rug en heb ik eigenlijk alleen maar het forum vervuild.
Nu ben ik sinds april begonnen in een sportschool en ik starte weer met olympische stang en 20 aan elke kant.
Nu doe ik op me goede dagen setjes met 80 en op me slechte met 70 maar echt progressie zit er niet in.

Ik kende iemand vroeger die makkelijk setjes met 100 deed en hier op het forum zijn ook veel mensen die dat doen en ver er boven, dat vind ik pas banken.
Alles daar onder word ik toch niet blij van.
Pas als ik setjes met 100 kan vind ik het de moeite waard, tot die tijd is het allemaal maar k*t voor mij dan hé.

Sorry dat ik het vraag maar zou je met test, deca, dianabol of winstrol veel sterker worden waardoor je wel die hogere gewichten kunt pakken?

Ja dan word je zeker sterker:-)

Ja dan word je zeker sterker:-)

Dan heb ik hier mijn antwoord, Thanks!

Nu kijken wat voor progressie ik nog zal boeken zonder, er zal toch een dag komen dat ik misschien iets van anavar of testo injecties moet gaan overwegen.

Fout, hier stond je antwoord.

Degene die voor het eerst in z'n leven gaat bankdrukken en dat meteen met 60 kilo doet is geen echte kerel, maar een idioot. Je eerste trainingen heeft niks met kracht te maken maar alles met techniek, balans en wennen.

ja je hebt helemaal gelijk!

Ik heb verder nooit gezegd dat je dan "een echte kerel" bent, dus geen woorden in me mond leggen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal wel de amateur zijn maar ik ben het er niet helemaal mee eens dat je persee sowieso boven de 60kg moet drukken als je mee wil tellen. Ik vind niet dat als ik nu max 65kg druk, en ik wil weten hoe ik dit efficient verhoog, dat ik dan eerst na moet denken of ik het hier wel kan plaatsen. Iedereen moet ergens beginnen.

In ieder geval wel al bedankt voor alle antwoorden!

Ik zal wel de amateur zijn maar ik ben het er niet helemaal mee eens dat je persee sowieso boven de 60kg moet drukken als je mee wil tellen. Ik vind niet dat als ik nu max 65kg druk, en ik wil weten hoe ik dit efficient verhoog, dat ik dan eerst na moet denken of ik het hier wel kan plaatsen. Iedereen moet ergens beginnen.

En daar heb je helemaal gelijk in.

Ik heb nooit gezegd dat je anders niet meetelt, lijkt me een beetje dom om dat te zeggen.
Als je borst, voorkant schouders en triceps lekker groeien op setjes met bijvoorbeeld 40 kg dan ben je toch lekker bezig.
Het is bodybuilding toch, geen powerlifting.
Het gaat om het resultaat en hoe jij er uit ziet, gewicht is irrelevant en alleen maar leuk voor het ego soms.

En wat betreft dat zogenaamde meetellen, die grens ligt bij 100 of daarboven volgens een aantal hier op het forum als ik me goed herinner.

Ik heb nooit gezegd dat je anders niet meetelt, lijkt me een beetje dom om dat te zeggen.
Als je borst, voorkant schouders en triceps lekker groeien op setjes met bijvoorbeeld 40 kg dan ben je toch lekker bezig.
Het gaat om het resultaat en hoe jij er uit ziet, gewicht is irrelevant en alleen maar leuk voor het ego soms.

En wat betreft dat zogenaamde meetellen, die grens ligt bij 100 of daarboven volgens een aantal hier op het forum als ik me goed herinner.

Mwah, ik vind 100 kg bench ook niet erg impressive hoor.. 175+ begint ergens op te lijken

Eergisteren was gewicht nog enorm belangrijk voor je anders.

Als je geen start setjes met 60 kg bencht als kerel dan weet ik het ook niet meer.
Ik vind mezelf op trainings gebied niet eens een kerel met me setjes met 70 en 80 op me betere dagen of me 1 keertje 100.
Dat zijn vieze k*t klote p*ssy weights potverdomme!!!
Maar ik werk er aan!! hoop ooit sterker te worden en wat meer te pakken maar de laatste tijd zit ik echt vast en kom ik niet verder.

Natuurlijk is gewicht wel belangrijk, hoe ga je anders progressie meten?

Terug
Naar boven