MuscleMeat

Bende terroriseert trein in frankrijk

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
478
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Gedurende anderhalf uur zou een bende van 20 personen 600 passagiers bedreigd hebben en ja het kon weeral eens niet uitblijven, ze moesten zo nodig ook een 20 jarige meid verkrachten...

Zijn natuurlijk allemaal gaan lopen... politie kon er drie oppakken (wow goed gedaan van die mannen hé spiertje... :D 3 vd 20...) en van die drie waren er 2 van marokkaanse afkomst...

Mijn god wat word ik gewoon buitengewoon woest als ik dit hoor... dit nieuwsbericht heeft gewoon alle dingen in zich waar ik zo'n grondige k*thekel aan heb!

1) verkrachting... gasten blijf met uw poten van een meid af ffs! Als ik dit ooit zie gebeuren verkracht ik die gast eigenhandig!
2) marokkaanse afkomst... hier moet ik niet verder op ingaan...
3) 600 mensen tegenover 20 bendeleden... stel dat er 50% mannen waren en dat er van deze 50% nog eens 50% te oud of te jong waren om iets terug te doen... Dan zit ge nog altijd wel met 150 mannen die wel de leeftijd hebben om iets te doen hé... komop seg... nee kijken ze gewoon ff toe terwijl er daar een griet in de trein lekker in groep verkracht word...

Anywayz :mad: ! En hoe meer knokploegen er komen voor zulke bendes een les in opvoeding te geven, des te beter! Je zou haast elke maroc die je tegenkomt een goeie sjot en gratis castratie willen geven, gewoon al ter preventie... Fokking hell! (Ik denk da'k valium nodig heb)

Ach ja, men weet nu onderhand hoe ik over moslims denk. Ik vind het super lullig voor dat meisje. En voor de rest, die heeft ontzettend in angst gezeten. Of de 300mannen in de trein laf zijn geweest is niet te zeggen want één zwaarbewapend iemand op 15 ongewapenden heeft toch een aardige overmacht.
Ontzettend laffe actie, dat mag duidelijk zijn, ik ben benieuwd welke "radicale" afscheidingsbeweging deze daad zal claimen.

Tja, en of je nu marokaan bent of niet.. Dat heeft er in essentie geen reet mee te maken hoor...

Als buitenstaander kan je daar een nuchtere beslissing over vellen...
Als binnenstaander heeft de marokaan...

Het altijd gedaan...

;)

Ps: Shoot the bastards, en de griet ook... Haar leven is toch ook naar de kloten...

Het is slecht, maar dit doet me totaal niks meer.

Zegt genoeg denk ik....

weer een loser actie en allemaal lafaard zoals verwacht

DiSTuRBeD zei:
Gedurende anderhalf uur zou een bende van 20 personen 600 passagiers bedreigd hebben en ja het kon weeral eens niet uitblijven, ze moesten zo nodig ook een 20 jarige meid verkrachten...

Zijn natuurlijk allemaal gaan lopen... politie kon er drie oppakken (wow goed gedaan van die mannen hé spiertje... :D 3 vd 20...) en van die drie waren er 2 van marokkaanse afkomst...

Mijn god wat word ik gewoon buitengewoon woest als ik dit hoor... dit nieuwsbericht heeft gewoon alle dingen in zich waar ik zo'n grondige k*thekel aan heb!

1) verkrachting... gasten blijf met uw poten van een meid af ffs! Als ik dit ooit zie gebeuren verkracht ik die gast eigenhandig!
3) 600 mensen tegenover 20 bendeleden... stel dat er 50% mannen waren en dat er van deze 50% nog eens 50% te oud of te jong waren om iets terug te doen... Dan zit ge nog altijd wel met 150 mannen die wel de leeftijd hebben om iets te doen hé... komop seg... nee kijken ze gewoon ff toe terwijl er daar een griet in de trein lekker in groep verkracht word...

Anywayz :mad: ! En hoe meer knokploegen er komen voor zulke bendes een les in opvoeding te geven, des te beter! Je zou haast elke maroc die je tegenkomt een goeie sjot en gratis castratie willen geven, gewoon al ter preventie... Fokking hell! (Ik denk da'k valium nodig heb)

..en toch doe je het. :rolleyes:

DiSTuRBeD zei:

ik weet natuurlijk het hele artikel niet maar als er van die 20 1tje met een pistool zwaait kan ik me niet inbeelden dat er iemand zijn leven wil wagen om dat grietje van verkrachting te redden.

K*t marokkanen kunnen ook nooit alleen hè.

gallius zei:
ik weet natuurlijk het hele artikel niet maar als er van die 20 1tje met een pistool zwaait kan ik me niet inbeelden dat er iemand zijn leven wil wagen om dat grietje van verkrachting te redden.

20 "maroc's" die 600 mensen terroriseren ,raar lijkt me dat ,van een pistool of iets dergelijks wordt niet gesproken alleen van geweld . Na mijn paar wedstrijdjes in de ring gedaan te hebben zou ik niet durven blijven staan toe kijken hoe een meid van 20 wordt verkracht of aangerand . Er zouden toch een paar knock out's vallen eerst "voor ik zelf een dutje ga doen denk ik" . Maar is moeilijk oordelen over de juiste omstandigheden uiteraard . Want moesten die gekken wel met een blaffer staan zwaaien zouden ze zeker schieten ,al is het maar in de rush dat ze meemaken . Echt k*t dat je als koppel of meid dit moet mee maken terwijl er toch wel een paar 100 mensen bij staan te kijken :s dit snap ik voor geen meter !

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:

Idd :-) met oudejaarsnacht ook een 400-tal auto's in de fik gestoken daar in frankrijk... is niet meer normaal. Van mij mocht die politie gewoon met de uzi het vuur openen en lekker op beenhoogte schieten...

In laken etc hangt er ook al zo'n bendecultuur... overlaatst ook nog bericht over 2 marokkaanse bendes (één van mechelen en één van antwerpen) die het tegen elkander even moesten opnemen...

Gaat niet de goeie weg op me dunkt... maar oei ik was het weeral vergeten, ik moet verdraagzamer zijn, 't is waar...

DiSTuRBeD zei:
Idd :-) met oudejaarsnacht ook een 400-tal auto's in de fik gestoken daar in frankrijk... is niet meer normaal. Van mij mocht die politie gewoon met de uzi het vuur openen en lekker op beenhoogte schieten...

In laken etc hangt er ook al zo'n bendecultuur... overlaatst ook nog bericht over 2 marokkaanse bendes (één van mechelen en één van antwerpen) die het tegen elkander even moesten opnemen...

Gaat niet de goeie weg op me dunkt... maar oei ik was het weeral vergeten, ik moet verdraagzamer zijn, 't is waar...

Je hoeft niet verdraagzaam te zijn hoor, maar i.p.v. hier te kankeren op die Marokkanen zou je eens wat meer moeten ondernemen. Het stikt op het internet al van die forumhelden die wel raad zouden weten met die Marokkanen als.... :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:
Je hoeft niet verdraagzaam te zijn hoor, maar i.p.v. hier te kankeren op die Marokkanen zou je eens wat meer moeten ondernemen. Het stikt op het internet al van die forumhelden die wel raad zouden weten met die Marokkanen als.... :rolleyes:

You got a point there :)

axestream zei:

Dit is eigelijk het strafste wat ik altijd hoor ... Fix jij het dan is ???

Ok het is makkelijker praten als je in een welvaart staat geboren bent . Maar een systeem zoals in zwitserland "perfect voor mij" niet werken BUITEN . Ook voor de rest een jaar aan de "uitkering" ? geen uitkering meer punt !

En iedereen moet eens stoppen met die hypocrisie . wie komt er door de grenzen ,zij die niets meer te zoeken hebben in hun eigen land "vluchtelingen niet meegerekent uiteraard" .

Hoe komen ze hier waarom wordt er zo weinig aangedaan . Simpel ,politieke seuten zoals nen de De Croo kan zen fabriekskes in marroko waar ze aan 2 euro per maand werken wel sluiten dan . En zo zijn er aardig nog wa van die politiekers en andere die daar de mensen uitbuiten .

Verder zijn er heel wat meer politieke akkoordjes waar wij nog geen besef van hebben dat die kunnen bestaan ,oogjes toe voor die paar honderd crimineeltjes uit de bergen .En dan komt er voor hen die hun oogje toe doen wel iets lekker uit de bus !

Denk je nu echt dat wanneer ze er echt iets aan hadden "willen" doen ,ze dit al niet lang geleden hadden "kunnen" doen .

Niets tegen mensen die werken en zich emanciperen in onze cultuur mijn beste maat is albanees en spreekt beter antwerps dan ikke , MAAR BUITEN ME DA UITSCHOT !

Laatst bewerkt:
Kenjie zei:

Ok makkelijk praten als je in een welvaart staat geboren bent ,maar systeem zoals in zwitserland "perfect voor mij" niet werken BUITEN . Ook voor de rest een jaar aan den DOP ? geen DOP meer punt !

En iedereen moet eens stoppen met die hypo ,wie komt er door de grenzen ,zij die niets meer te zoeken hebben in hun eigen land "vluchtelingen niet meegerekent uiteraard" .

Hoe komen ze hier waarom wordt er zo weinig aangedaan . Simpel politieke seuten zoals nen de .... kan zen fabriekskes in marroko waar ze aan 2 euro per maand werken wel sluiten dan . En zo zijn er aardig nog wa van die ... nurdjes en andere die daar de mensen uitbuiten .

Verder zijn er heel wat meer politieke akkoordjes waar wij nog geen besef van hebben dat die kunnen bestaan ,oogjes toe voor die paar honderd crimineeltjes uit de bergen en dan komt er voor hen wel iets lekker uit de bus !

Denk je nu echt dat wanneer ze er echt iets aan hadden "willen" doen ,ze dit al niet lang geleden hadden "kunnen" doen .

Niets tegen mensen die werken en zich emanciperen in onze cultuur mijn beste maat is albanees en spreekt beter antwerps dan ikke , MAAR BUITEN ME DA UITSCHOT !

Ik begrijp hier echt geen ene fl**ker van.

@Kenjie, hey man leer eens fatsoenlijk abn of abb.

Kenjie zei:

Ok makkelijk praten als je in een welvaart staat geboren bent ,maar systeem zoals in zwitserland "perfect voor mij" niet werken BUITEN . Ook voor de rest een jaar aan den DOP ? geen DOP meer punt !

En iedereen moet eens stoppen met die hypo ,wie komt er door de grenzen ,zij die niets meer te zoeken hebben in hun eigen land "vluchtelingen niet meegerekent uiteraard" .

Hoe komen ze hier waarom wordt er zo weinig aangedaan . Simpel politieke seuten zoals nen de .... kan zen fabriekskes in marroko waar ze aan 2 euro per maand werken wel sluiten dan . En zo zijn er aardig nog wa van die ... nurdjes en andere die daar de mensen uitbuiten .

Verder zijn er heel wat meer politieke akkoordjes waar wij nog geen besef van hebben dat die kunnen bestaan ,oogjes toe voor die paar honderd crimineeltjes uit de bergen en dan komt er voor hen wel iets lekker uit de bus !

Niet te lezen/begrijpen. Zonde van de kostbare tijd..

voor mij leest het vrij vlot,wat meer leestekens mogen wel

Terug
Naar boven