Fitness Seller

Bende terroriseert trein in frankrijk

Zelda zei:
Tsja, ik ken een leuk spelletje: Selecteer in de krant op de binnenland- en buitenlandpagina alle negatieve berichten (oorlogen, rellen, oproer, verkrachting, diefstal, overvallen enz) en kijk wie daar 90% van de gevallen bij betrokken zijn...

Kijk op een gegeven moment houdt voor mij het begrip op, en zeg ik ja, allemaal heel leuk en aardig al die excuses en prietpraat, maar kijk gewoon een keer naar de ****ing feiten. Doe wat aan de problemen in plaats van ze goed te praten. Zoals het nu gaat gaat het niet veel langer, het wordt alleen maar erger, naarmate het percentage van de groep die ik in de eerste alinea bedoel ergens toeneemt, nemen geweld, ellende en irritatie toe. Op een gegeven moment houdt het geduld op en barst de bom gewoon.

Inderdaad de bom zal barsten...als je alle allochtonen in achterstandsbuurten propt zal de bom ook barsten, dat merken ze nu wel in Frankrijk. (als je toch naar de feiten kijkt, kijk dan niet alleen naar feiten die voor jou goed uitkomen).

Neemt niet weg dat ze de daders van mij hard mogen straffen! Dat niemand iets deed vind ik gewoon echt triest, ook al wordt er een wapen gezwaaid. Omdat ze gewoon hun gang kunnen gaan gebeuren dit soort dingen.

b3ta zei:
Ik wordt een beetje moe van al dat generaliseer gedrag. Marokkanen dit marokkanen dat. Mensen die zo praten hebben geen flauw benul waar ze over praten.

Ze proberen hun haat tegen buitenlanders op deze manier goed te praten, "kijk zie je het zijn altijd weer die marokkanen". Tegen die mensen kan ik alleen zeggen kijk eens verder dan je neus lang is want onze soort genoten (ja ik ben ook blank) doen net zo goed verkeerde dingen maar dat wordt niet uitgebreid naar voren gebracht of daar lees je veel eerder overheen.

Zo dat moest ik even kwijt :)

@zelda: als die bom barst zijn al die mensen geen haar beter dan die mensen die al deze geweldsdelicten plegen en verlaag je je in principe tot hun niveau. Dan kom je automatisch terecht in een geweldspiraal die nooit meer te verbreken valt. En dan ben je nog verder van huis.

Hier ben ik het mee eens, ik denk dat veel mensen over de post van Ericr heen zullen lezen. In Japan komt het namelijk grootschalig voor dat meisjes aangerand worden in treinen en toch zullen mensen zeggen dat alleen Marokkanen dit soort dingen doen.

Corazon zei:
Hier ben ik het mee eens, ik denk dat veel mensen over de post van Ericr heen zullen lezen. In Japan komt het namelijk grootschalig voor dat meisjes aangerand worden in treinen en toch zullen mensen zeggen dat alleen Marokkanen dit soort dingen doen.

Hahaha :D wijsneus

EricR zei:
Erg trieste zaak en niet om van deze zaak af te leiden, maar in Japan is dit dus schering en inslag op een wat andere schaal. Vrouwtjes aanranden en het dan met een verborgen camera filmen.

Is dat echt dan? Zie vaak van die filmpjes op usenet staan, wist niet dat het echt spul was.

axestream zei:
Is dat echt dan? Zie vaak van die filmpjes op usenet staan, wist niet dat het echt spul was.

Jazeker, ze hebben nu zelfs geregeld dat er metro's zijn waar alleen vrouwen in mogen om dit te voorkomen.

b3ta zei:
@zelda: als die bom barst zijn al die mensen geen haar beter dan die mensen die al deze geweldsdelicten plegen en verlaag je je in principe tot hun niveau. Dan kom je automatisch terecht in een geweldspiraal die nooit meer te verbreken valt. En dan ben je nog verder van huis.

Ik heb het er niet over dat de autochtone bevolking het zelfde gedrag gaat vertonen als de probleemveroorzakers. Ik heb het erover dat de situatie zo onhoudbaar gaat worden dat er harde maatregelen genomen moeten worden om ontwrichting van de maatschappij te voorkomen. Vind jij dan dat het allemaal wel meevalt?

Corazon zei:
Inderdaad de bom zal barsten...als je alle allochtonen in achterstandsbuurten propt zal de bom ook barsten, dat merken ze nu wel in Frankrijk. (als je toch naar de feiten kijkt, kijk dan niet alleen naar feiten die voor jou goed uitkomen).

Neemt niet weg dat ze de daders van mij hard mogen straffen! Dat niemand iets deed vind ik gewoon echt triest, ook al wordt er een wapen gezwaaid. Omdat ze gewoon hun gang kunnen gaan gebeuren dit soort dingen.

Nou plaats je ze wel weer zo heerlijk in de slachtofferrol. Zij zijn niet in die wijken gepropt, ze zijn er door hun eigen onvermogen om een fatsoenlijk inkomen te verdienen in terecht gekomen. Als ze op school niet zo stoer hadden gedaan en gespijbeld en zonder diploma weggegaan hadden ze nu een baan gehad. Eigen schuld dikke bult.

Zelda zei:
Ik heb het er niet over dat de autochtone bevolking het zelfde gedrag gaat vertonen als de probleemveroorzakers. Ik heb het erover dat de situatie zo onhoudbaar gaat worden dat er harde maatregelen genomen moeten worden om ontwrichting van de maatschappij te voorkomen. Vind jij dan dat het allemaal wel meevalt?

Nee ik vind zeker niet dat het meevalt. Maar ik constateer gewoon een giga stijging van dit gedrag sinds de Islam en alles wat er omheen hangt steeds vaker en negatiever in de media naar voren komt. Dit is ongeveer een paar jaar aan de gang. 10 jaar geleden dacht men bij het woord terrorisme nog aan de actiefilms met Arnold in de hoofdrol. Nu denken de meeste mensen aan Moslim mannen in jelebba's die in treinen met rugzakken lopen en vrouwen verkrachten.

Ik vind zeker dat er harde maatregelen moeten worden getroffen en ik ben er ook van overtuigd dat deze al zijn genomen alleen merken wij als gewone burgers daar nog niet zoveel van.

Ik vind de situatie in Nederland nog normaal kijkend naar Frankrijk vind ik dat ze daar te laat zijn en de situatie hebben laten escaleren door alle sociaal achtergestelden in 1 wijk te stoppen.

b3ta zei:
Ik wordt een beetje moe van al dat generaliseer gedrag. Marokkanen dit marokkanen dat. Mensen die zo praten hebben geen flauw benul waar ze over praten.

Ze proberen hun haat tegen buitenlanders op deze manier goed te praten, "kijk zie je het zijn altijd weer die marokkanen". Tegen die mensen kan ik alleen zeggen kijk eens verder dan je neus lang is want onze soort genoten (ja ik ben ook blank) doen net zo goed verkeerde dingen maar dat wordt niet uitgebreid naar voren gebracht of daar lees je veel eerder overheen.

:roflol:

Hahaha bro, als je zoiets 10 jaar geleden zou verkondigen zouden er ongetwijfeld veel mensen het met je eens zijn. Gelukkig weten we nu wel beter...

Ooit verhuis ik naar Amerika, en ga ik in een white suburb wonen..
Dat is de enige echte oplossing ;)

b3ta zei:

Idd.. Lijkt me echt wel een 90's uitspraak.. Over generaliseren zullen we maar niet beginnen. Het is vrij normaal dat wanneer je dochter 10 keer per dag wordt verkracht door een stel mocro's, dat je op de duur iets krijgt van hmmm... Die marokanen, die vind ik eigelijk wel niet zo tof...

Als je elke dag choco op je boterham krijgt vind je het op de duur ook niet lekker meer..

Dat het iets te maken heeft met genen, bloed, e.d zou je op de duur ook beginnen denken, maar is volgens mij je reinste onzin...

Uiteindelijk.. Water en olie mixen niet.. Het had beter vermeden kunnen worden.. Wanneer mensen te anders zijn, gaat het niet op.. Maar in dat geval zullen ze zich ooit op een natuurlijke wijze van elkander scheiden. Dat merk je nu al..

Ikzelf woonde vroeger in de ergste buurt van Antwerpen.. Nu woon ik op het platteland, waar - moet ik toch toegeven - het veel leuker is..

Nooit geen problemen meer gehad..

Ik stel voor dat mensen die dag in dag uit klagen en zagen, ook eens actie ondernemen ipv telkens te staan lullen.. Bol het af waar je woont/leeft als je echt vind dat het niet meer kan..

Bracke zei:
Idd.. Lijkt me echt wel een 90's uitspraak.. Over generaliseren zullen we maar niet beginnen. Het is vrij normaal dat wanneer je dochter 10 keer per dag wordt verkracht door een stel mocro's, dat je op de duur iets krijgt van hmmm... Die marokanen, die vind ik eigelijk wel niet zo tof...

Als je elke dag choco op je boterham krijgt vind je het op de duur ook niet lekker meer..

Dat het iets te maken heeft met genen, bloed, e.d zou je op de duur ook beginnen denken, maar is volgens mij je reinste onzin...

Uiteindelijk.. Water en olie mixen niet.. Het had beter vermeden kunnen worden.. Wanneer mensen te anders zijn, gaat het niet op.. Maar in dat geval zullen ze zich ooit op een natuurlijke wijze van elkander scheiden. Dat merk je nu al..

Ikzelf woonde vroeger in de ergste buurt van Antwerpen.. Nu woon ik op het platteland, waar - moet ik toch toegeven - het veel leuker is..

Nooit geen problemen meer gehad..

Ik stel voor dat mensen die dag in dag uit klagen en zagen, ook eens actie ondernemen ipv telkens te staan lullen.. Bol het af waar je woont/leeft als je echt vind dat het niet meer kan..

Dit is voor een heel groot deel aan het gebeuren de wijken in en rond de stad worden meer en meer gangsta buurten . Mensen met en degelijk inkomen zoeken nu hun optrek in de bijgemeentes ,net zoals mijn ouders hebben gedaan . En op die manier worden die wijken alleen maar erger en erger ,waarden dalen en zo krijg je een sneeuwbal effect .

En zoals Zelda zegt trek de kranten maar eens echt open en kijk maar eens voor hoeveel procent het de allochtonen zijn die amok maken . Dan heb ik het over straat geweld ,diefstal en kleine criminele feiten zoals drugs etc .

Als ik overstraat liep daar waar ik vroeger woonde kon ik elke dag vechten als ik niet oppasten . Overal groepjes ,dealen ,lawaai , vrouwen vernederen . Je moet echt ni afkomen met da doen wij ook ,want ik doe dit niet en geen van mijn maten doen dit . Dat zijn mocro's of turken met hun VZW en hun shit .

Je hebt nu éénmaal onder de allochtone bevolking een heel grote groep die zich niet kan of wil aanpassen aan onze normen en waarden . En geen behoefte heeft om te werken . Je krijgt slop wijken en de toestand zal op die plaatsen alleen maar verergeren . Dit heeft niets te maken met goede of slechte mensen ,dit heeft te maken met een bevolkings groep die zich geen reet intereseert in wat of hoe wij leven .

Rob G zei:
:roflol:

Hahaha bro, als je zoiets 10 jaar geleden zou verkondigen zouden er ongetwijfeld veel mensen het met je eens zijn. Gelukkig weten we nu wel beter...

lol "la haine" is ook 10 jaar oud :rolleyes:

edit: dubbel

Zelda zei:
Nou plaats je ze wel weer zo heerlijk in de slachtofferrol. Zij zijn niet in die wijken gepropt, ze zijn er door hun eigen onvermogen om een fatsoenlijk inkomen te verdienen in terecht gekomen. Als ze op school niet zo stoer hadden gedaan en gespijbeld en zonder diploma weggegaan hadden ze nu een baan gehad. Eigen schuld dikke bult.

Niks slachtofferrol, ik geef de oorzaak alleen aan. Dat het zulke k*tjongeren zijn geworden is een gevolg. Je gaat me echt niet vertellen dat die jongens nooit benadeeld zijn en gelijke kansen hebben gehad als hun rijke leeftijdgenoten, maar goed die discussie hebben we al eerder gehad.

Ze zijn in die wijken terechtgekomen omdat dat de enige betaalbare wijken zijn dat ben ik met je eens, maar hoe wil je in godsnaam een fatsoenlijk inkomen verdienen als je net je land uit bent gevlucht. Het is dus onvermijdelijk dat alle arme allochtonen in die wijken terechtkomen en de kans is dan ook heel groot dat de jongeren in die families ontsporen.

Zolang mensen de oorzaak niet zien van deze ontspoorde jongeren en zolang mensen uit angst een oogje dichtknijpen als er iets gebeurd hebben die mensen geen recht om te zeiken.

Laatst bewerkt:
smokey juul zei:
Jammer dat mijn grote held Steven Seagal niet op die trein zat, hij had het eigenhandig wel opgelost!

NEE GEK!!!

Chuck Norris!!! die maaide ze allemaal neer met 1 roundhouse kick:cool:

Terug
Naar boven