corazon
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Zelda zei:Tsja, ik ken een leuk spelletje: Selecteer in de krant op de binnenland- en buitenlandpagina alle negatieve berichten (oorlogen, rellen, oproer, verkrachting, diefstal, overvallen enz) en kijk wie daar 90% van de gevallen bij betrokken zijn...
Kijk op een gegeven moment houdt voor mij het begrip op, en zeg ik ja, allemaal heel leuk en aardig al die excuses en prietpraat, maar kijk gewoon een keer naar de ****ing feiten. Doe wat aan de problemen in plaats van ze goed te praten. Zoals het nu gaat gaat het niet veel langer, het wordt alleen maar erger, naarmate het percentage van de groep die ik in de eerste alinea bedoel ergens toeneemt, nemen geweld, ellende en irritatie toe. Op een gegeven moment houdt het geduld op en barst de bom gewoon.
Inderdaad de bom zal barsten...als je alle allochtonen in achterstandsbuurten propt zal de bom ook barsten, dat merken ze nu wel in Frankrijk. (als je toch naar de feiten kijkt, kijk dan niet alleen naar feiten die voor jou goed uitkomen).
Neemt niet weg dat ze de daders van mij hard mogen straffen! Dat niemand iets deed vind ik gewoon echt triest, ook al wordt er een wapen gezwaaid. Omdat ze gewoon hun gang kunnen gaan gebeuren dit soort dingen.

wijsneus