XXL Nutrition

Bende terroriseert trein in frankrijk

DiSTuRBeD zei:
Anywayz :mad: ! En hoe meer knokploegen er komen voor zulke bendes een les in opvoeding te geven, des te beter! Je zou haast elke maroc die je tegenkomt een goeie sjot en gratis castratie willen geven, gewoon al ter preventie... Fokking hell! (Ik denk da'k valium nodig heb)

:thumbs: intelligente uitspraak

sukkel

beetje aangepast misschien is het voor onze nederlandse vrienden iets beter te lezen . Stonden een paar dialect woorden in sorry :)

ik vind het een beetje drastisch om iedere marocaan of buitenlander er op aan te kijken..maar ik ben er mee eens dat ze de daders mogen slachten..als goed voorbeeld voor de andere!!!

Ja inderdaad
lekker goed kenjie?
hoe weet jij nou dat ze allemaal marocs waren?
voor de rest verbaast ik mij over het feit van waar de politie was??
als je hier nederland al geen kaartje kunt tonen en je zet het op een rennen zullen er 4 klpd agenten je staan op te wachten bij de het station

spiertje16 zei:
Ja inderdaad
lekker goed kenjie?
hoe weet jij nou dat ze allemaal marocs waren?
voor de rest verbaast ik mij over het feit van waar de politie was??
als je hier nederland al geen kaartje kunt tonen en je zet het op een rennen zullen er 4 klpd agenten je staan op te wachten bij de het station
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kap écht met dat politiegelul!!

omfg:roflol: warned post
ja het is toch gewoon zo ???
hoe kunnen ze die trein zo lang terroriseren zonder interventie van de politie
want die is de uiteindelijke die het hele gebeuren zal moeten stoppen

soms vraag ik me af wrm er een politie is:/

Mja, ik zeg maar beter niets.

Jammer dat mijn grote held Steven Seagal niet op die trein zat, hij had het eigenhandig wel opgelost!

Het waren er volgens de Belgische tv trouwens 100 ipv 20.

Schandalig als je ziet hoe ze het aangepakt hebben.

Erg trieste zaak en niet om van deze zaak af te leiden, maar in Japan is dit dus schering en inslag op een wat andere schaal. Vrouwtjes aanranden en het dan met een verborgen camera filmen.

Tsja, ik ken een leuk spelletje: Selecteer in de krant op de binnenland- en buitenlandpagina alle negatieve berichten (oorlogen, rellen, oproer, verkrachting, diefstal, overvallen enz) en kijk wie daar 90% van de gevallen bij betrokken zijn...

Kijk op een gegeven moment houdt voor mij het begrip op, en zeg ik ja, allemaal heel leuk en aardig al die excuses en prietpraat, maar kijk gewoon een keer naar de ****ing feiten. Doe wat aan de problemen in plaats van ze goed te praten. Zoals het nu gaat gaat het niet veel langer, het wordt alleen maar erger, naarmate het percentage van de groep die ik in de eerste alinea bedoel ergens toeneemt, nemen geweld, ellende en irritatie toe. Op een gegeven moment houdt het geduld op en barst de bom gewoon.

Ik wordt een beetje moe van al dat generaliseer gedrag. Marokkanen dit marokkanen dat. Mensen die zo praten hebben geen flauw benul waar ze over praten.

Ze proberen hun haat tegen buitenlanders op deze manier goed te praten, "kijk zie je het zijn altijd weer die marokkanen". Tegen die mensen kan ik alleen zeggen kijk eens verder dan je neus lang is want onze soort genoten (ja ik ben ook blank) doen net zo goed verkeerde dingen maar dat wordt niet uitgebreid naar voren gebracht of daar lees je veel eerder overheen.

Zo dat moest ik even kwijt :)

@zelda: als die bom barst zijn al die mensen geen haar beter dan die mensen die al deze geweldsdelicten plegen en verlaag je je in principe tot hun niveau. Dan kom je automatisch terecht in een geweldspiraal die nooit meer te verbreken valt. En dan ben je nog verder van huis.

Terug
Naar boven