AndroidHealthClinic

Benen trainen

Zou een huis op geasfalteerd beton stabieler gebouwd kunnen worden dan op wegzakkende modder?

• Topic Starter Topic Starter
rare vergelijking maar ik denk t wel

Als je een harde deadlift en squatsessie hebt gehad, zijn je schouders en onderarmen ook naar de klote. Zonder grote benen wordt je niet groot.

Grote benen = algehele massa = grote borst = binnenkant die nauwer lijkt te sluiten. En oh ja, grotere biceps, dat ook!

ja kan best maar de vraag was of het klopte =/ is het zo dat wanneer je je benen traint je boven lichaam ook langzamerhand meegroeit

Als je een harde deadlift en squatsessie hebt gehad, zijn je schouders en onderarmen ook naar de klote. Zonder grote benen wordt je niet groot.

Grote benen = algehele massa = grote borst = binnenkant die nauwer lijkt te sluiten. En oh ja, grotere biceps, dat ook!

+ je traps zullen zo vast zitten dat je echt toe bent aan een massagebeurt

benen trainen en vooral squat is voor velen een van de zwaarste oefeningen en laat een heus arsenaal aan groeihormonen door je licham los. 1 stevige sessie squat geeft mijn lichaam al een geweldige pomp.

okey bedankt voor de bevesteging!:D

Hormoon afgiftes enzo. Geef je je grootste spieren van je lichaam op hun fl**ker, kom er een grote boost aan anabole hormonen in je bloed waar je boven lichaam ook aan mee profiteert.

ff een kleine vraag

is het zo dat wannneer je je benen traint dat je boven lichaam ook mee groeit?:eek:

:eek: JA.

Doe je benen op een aparte dag in het begin van de week. Benen zijn de meest hardcore spiergroep die je hebt. Als je de dag erop nog van de trap geraakt, heb je ze niet hard genoeg getraind! :D

Hormoon afgiftes enzo. Geef je je grootste spieren van je lichaam op hun fl**ker, kom er een grote boost aan anabole hormonen in je bloed waar je boven lichaam ook aan mee profiteert.

daar zou het idd op gebaseerd zijn, hoe het precies zit weet ik niet.

bedankt voor de info jongens:cool:

Train ze!

En geloof me: benen trainen is écht trainen. :)

Benen trainen beinvloed idd je hele lichaam ... nu ik mijn poten weer zwaar mee kan trainen (alle rare blessures zijn weg !!! ) verneem ik dat dat over mijn hele lijf zijn vruchten af werpt...

Dit dan ook nog in combinatie met goede voeding ... BOEM !!!!!!!!!!!!!!

Benen trainen beinvloed idd je hele lichaam ... nu ik mijn poten weer zwaar mee kan trainen (alle rare blessures zijn weg !!! ) verneem ik dat dat over mijn hele lijf zijn vruchten af werpt...

Dit dan ook nog in combinatie met goede voeding ... BOEM !!!!!!!!!!!!!!

haha, heb het zelf nog niet zo erg kunnen vernemen maar het hebben van grote bene vind ik indrukwekkender dan grote armen

ga over 3 weken naar kreta en als ik dan in een speedo mijn benen aanspan in het zonlicht kunnen alle breezermongooltjes met hun abs en 40 cm armen oprotten :cool:

haha, heb het zelf nog niet zo erg kunnen vernemen maar het hebben van grote bene vind ik indrukwekkender dan grote armen

ga over 3 weken naar kreta en als ik dan in een speedo mijn benen aanspan in het zonlicht kunnen alle breezermongooltjes met hun abs en 40 cm armen oprotten :cool:

Grote benen is idd wel cool.

Wel oppassen dat ze niet té groot worden. Hele dikke dijen en je lul ziet er echt een PAK kleiner uit.

als je je benen traint, train je voor 15% ook je bovenlichaam (zegt mijn gymbaas :))

Terug
Naar boven