AndroidHealthClinic

Benen trainen

En 3 setjes leg press is níet genoeg voor benen, flink aanpakken die dingen. :)

:eek: JA.

Doe je benen op een aparte dag in het begin van de week. Benen zijn de meest hardcore spiergroep die je hebt. Als je de dag erop nog van de trap geraakt, heb je ze niet hard genoeg getraind! :D

Wij hebben zon invalide liftje. Dus ik raak altijd de trap wel op gheghe :p Alleen dertien treden van de zolder waar ik slaap word het moeilijker :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Maakt het uit wanneer je je benen gaat trainen? als je bijv maandag je benen gaat trainen en dan gaan die anabolen door je lijf etc. Heeft dan effect op de trainingen die je de rest van de week doet? of doet het hetzelfde als je bijv maandag en woensdag eerst andere spiergroepen gaat trainen en pas vrijdag je benen?

Maakt het uit wanneer je je benen gaat trainen? als je bijv maandag je benen gaat trainen en dan gaan die anabolen door je lijf etc. Heeft dan effect op de trainingen die je de rest van de week doet? of doet het hetzelfde als je bijv maandag en woensdag eerst andere spiergroepen gaat trainen en pas vrijdag je benen?

Volgens mij komt dat gewoon vrij tijdens en na de training, dus niet als je je benen traint dat er de heleweek meer hormonen door je lichaam stromen. Oftewel, gewoon benen net zo hard trainen als de rest van je lichaam.

Als je zwaar benen traint moet je bovenlichaam werken om al die monstergewichten op de bar te tillen -> groei bovenlichaam.

Pfff vandaag gesquat en leg press (plus kuiten en buik)
Voor het eerst een pomp in me glutes gehad, shit wat voelde dat raar.....
Had echt het idee alsof ik door een n*ger was genomen :D

Sinds ik mijn benen ieder training train ben ik echt veel gegroeid. Ook mijn lul is gegroeid. Hoe komt dit???

Terug
Naar boven