XXL Nutrition

Benen trainen

Paar maanden geleden was dit, zal als ik tijd heb nog wel betere foto uploaden

uploadfromtaptalk1426150955931.jpg

ik wil ook van die benen hebben dat ik ze maar 1x per week hoef te trainen. Ik blijf squatten minder leuk vinden als DL,MP en BP. :( ze zijn gewoon vermoeiender hahah.

grapje ik blijf ze wel 2x doen

dl is ook een groot deel benen. Alleen meer de achterkant

ik wil ook van die benen hebben dat ik ze maar 1x per week hoef te trainen. Ik blijf squatten minder leuk vinden als DL,MP en BP. :( ze zijn gewoon vermoeiender hahah.

grapje ik blijf ze wel 2x doen
Squats vermoeiend als f**k maar rewarding! Benen zijn mijn genetisch sterke deel, heb t moeten inruilen voor zielige biceps en traps :')

Squats vermoeiend als f**k maar rewarding! Benen zijn mijn genetisch sterke deel, heb t moeten inruilen voor zielige biceps en traps :')

ik heb zielige alles, overal lange pezen en korte spieren. Genetisch ben ik een sterke marathon loper, boeit me helaas geen ene t*ring hahaha. We just want to move heavy shit from A to B.:D
Wel heel droog van mezelf, enige plus punt is dus dat ik super makkelijk cut.

ik heb zielige alles, overal lange pezen en korte spieren. Genetisch ben ik een sterke marathon loper, boeit me helaas geen ene t*ring hahaha. We just want to move heavy shit from A to B.:D
Wel heel droog van mezelf, enige plus punt is dus dat ik super makkelijk cut.
Hahah, wie wil er nou marathons lopen als je kan bodybuilden? Ectomorph in hart en nieren neem ik aan dan? Ikzelf ben ecto-meso, ik cut vrij gemakkelijk opzich...bulken iets lastiger.. iver benen groei...mijn benen groeien zo hard atm dat ik nu dikke stretch marks heb op mijn heupen/dijbeen, ook niet iets wat je wilt hebben hoor haha

Ja ectomorph. ik ben vrij evenredig aangekomen denk ik, zou zeggen dat mijn schouders
en glutes
er het mooiste bijstaan.

en doordat ik vrij pezig ben en dus korte biceps heb bijv, vallen mijn armen helemaal weg in een shirtje waarbij de korte mouwen net iets te lang zijn. Ik denk dat de oplossing is dat ik gewoon nog 5-7kg zwaarder moet worden.

75-77 kg, met hoeveel bodyfat? 7-8% fso zou ik zeggen dan, ik zelf vind t altijd geweldig als je aders en spierdetail eruit popt

Je doet teveel. Doe dan dit:
Squat 8 sets/training
Powerclean of good morning 3 sets, 1x in de 3 weken wisselen voor deadlift.

Klaar, dan de rest nog trainen..

Terug
Naar boven