biertje92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik demolish benen 1x per week, het werkt voor mij, groeit als kool ^^
fotoo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paar maanden geleden was dit, zal als ik tijd heb nog wel betere foto uploaden
Squats vermoeiend als f**k maar rewarding! Benen zijn mijn genetisch sterke deel, heb t moeten inruilen voor zielige biceps en traps :')ik wil ook van die benen hebben dat ik ze maar 1x per week hoef te trainen. Ik blijf squatten minder leuk vinden als DL,MP en BP.ze zijn gewoon vermoeiender hahah.
grapje ik blijf ze wel 2x doen
Squats vermoeiend als f**k maar rewarding! Benen zijn mijn genetisch sterke deel, heb t moeten inruilen voor zielige biceps en traps :')

Hahah, wie wil er nou marathons lopen als je kan bodybuilden? Ectomorph in hart en nieren neem ik aan dan? Ikzelf ben ecto-meso, ik cut vrij gemakkelijk opzich...bulken iets lastiger.. iver benen groei...mijn benen groeien zo hard atm dat ik nu dikke stretch marks heb op mijn heupen/dijbeen, ook niet iets wat je wilt hebben hoor hahaik heb zielige alles, overal lange pezen en korte spieren. Genetisch ben ik een sterke marathon loper, boeit me helaas geen ene t*ring hahaha. We just want to move heavy shit from A to B.
Wel heel droog van mezelf, enige plus punt is dus dat ik super makkelijk cut.