AndroidHealthClinic

Benen uitverhouding

• Topic Starter Topic Starter
ggz zei:
heb je soms een koe in je huis? 200dl?

wat heb je met brinta? zou wat minder brinta nemen en meer kip, rundvlees, tonijn (eiwitrijke eten) etc. en wat dacht je van wat groente?
Hahaha, het moest 2dl zijn en niet 200dl ;).

Ik kan vanwege mijn werk niet een heel voedingsschema gaan naleven. Niet iedereen heeft de luxe om werk te hebben waar dat allemaal in kan passen. Ik heb alleen tijd om even snel een bord Brinta weg te eten en moet daarna weer snel aan het werk. Het is Brinta of niets voor mij en om toch aardig wat voeding binnen te krijgen kies ik dus voor 3 borden Brinta op een dag. Ik kan ook wellicht wat notenrepen gaan eten, maar meer kan ik echt niet overdag. Ben al blij dat ik de ruimte heb om meer te eten dan 3 maaltijden per dag :).

Shake met whey, brinta en melk wordt ook vaak gedaan....

Ik maak ook een shake met havermout, banaan, eieren en melk

Kortom shakes zijn super voor op je werk! Je kapt die binnen de 5min binnen.

's middags- 's avonds mag je wel meer eten. Met brinta is niks mis mee, dus blijf dit maar eten.

Maar ik juist een kom brinta gegeten, wat is dat smerig zeg, geef mij maar havermout.

calibre zei:
Shake met whey, brinta en melk wordt ook vaak gedaan....
Kortom shakes zijn super voor op je werk! Je kapt die binnen de 5min binnen.
Ik neem in de ochtend een eiwitten shake en direct na het trainen, dus om het ook nog door mijn pap te doen, haha...

Het is inderdaad wel een idee om een de hele dag door wat vloeibare Brinta pap te maken en dat vanuit een shakebaker te gaan drinken op mijn werk. Op die manier kan ik uiteindelijk meer binnen krijgen ook al is het meer vloeibaar :).

18fitie zei:
's middags- 's avonds mag je wel meer eten. Met brinta is niks mis mee, dus blijf dit maar eten.
Maar ik juist een kom brinta gegeten, wat is dat smerig zeg, geef mij maar havermout.
's middags zal ik eens kijken, wellicht nog wat repen erbij en wellicht een kcal shake(weight gainers). In de avond kan ik misschien nog noten toevoegen en dat soort kleine kcal bommen.

Wat is trouwens beter Brinta of Havermout? [edit]Heb al een [Link niet meer beschikbaar] gevonden :)[/edit]

Eric zei:
6:00 - 5 bananen gemixt met 200dl melk
9:30 - Flink bord met Brinta en wat melk.
11:30 - Flink bord met Brinta en wat melk.
12:30 - 6 tot 8 sneetjes bruinbrood met vleeswaren en kaas
15:00 - Flink bord met Brinta en wat melk.

17:00/18:00 - trainen

20:00 - 2 volle borden avondeten (zeer gevarieerd).

22:00 - Slapen

Je neemt veel koolhydraten, maar nauwelijks eiwitten. Gooi in je eerste maaltijd bijv. wat whey. En zorg dat je in alle maaltijden daarna een eiwitbron als kip, vis of vlees naar binnen krijgt. Neem voordat je gaat slapen wat langzame eiwitten, zoals een bak kwark.

Zoals Zelda al zegt, je moet je niet blindstaren op het optimaliseren van je training. Vaak kun je met je voeding nog véél meer bereiken.

Succes :thumbup:

Santino88, ik denk dat je in de verkeerder topic hebt geantwoord ;)

lionel zei:
Je neemt veel koolhydraten, maar nauwelijks eiwitten. Gooi in je eerste maaltijd bijv. wat whey. En zorg dat je in alle maaltijden daarna een eiwitbron als kip, vis of vlees naar binnen krijgt. Neem voordat je gaat slapen wat langzame eiwitten, zoals een bak kwark.

Zoals Zelda al zegt, je moet je niet blindstaren op het optimaliseren van je training. Vaak kun je met je voeding nog véél meer bereiken.

Succes :thumbup:
Zoals ik alreeds boven heb gezegd, kan ik niet in alle maaltijden vlees of vis stoppen. Overdag zit ik helaas aan een sterke beperking. Ik neem elke ochtend en na het trainen een whey eiwitshake. Dat komt neer op 330gram per dag, dat lijkt mij voldoende maar corrigeer me wanneer ik het verkeerd heb. Ik wil in iedergeval geen puisten lichaam krijgen :P.

Bedankt voor je tips! Ik zal dat kwark zeker opnemen.

Als je flinke benen wil zul je om te beginnen ook flink moeten eten.
Als oefening is de squat gewoon de beste voor je benen. Er zijn allerlei varianten op de squat, lees er eens wat meer over. Verder kan ik alleen zeggen dat je simpelweg geduld zal moeten hebben en dan komt t vanzelf wel goed.

Gewoon jezelf flink inlezen in de materie en dat dan natuurlijk in de praktijk gaan brengen.

Eric zei:
Zoals ik alreeds boven heb gezegd, kan ik niet in alle maaltijden vlees of vis stoppen. Overdag zit ik helaas aan een sterke beperking. Ik neem elke ochtend en na het trainen een whey eiwitshake. Dat komt neer op 330gram per dag, dat lijkt mij voldoende maar corrigeer me wanneer ik het verkeerd heb. Ik wil in iedergeval geen puisten lichaam krijgen :P.

Bedankt voor je tips! Ik zal dat kwark zeker opnemen.
Dude, wat voor megagrote shakes neem jij dan wel niet zeg? No offence maar het lijkt me sterk dat je uit twee shakes al aan de 330gr eiwitten komt. En bovendien is het beter om dat allemaal uit te spreiden over de dag. Een shake kun je makkelijk tussen de bedrijven door even nuttigen. Maar vergeet ook gewoon je vast voedsel niet.

Als ie 200dl melk met 1 shake drinkt dan is 330 gr whey niet veel hoor over twee shakes :p

andrew zei:
Dude, wat voor megagrote shakes neem jij dan wel niet zeg? No offence maar het lijkt me sterk dat je uit twee shakes al aan de 330gr eiwitten komt. En bovendien is het beter om dat allemaal uit te spreiden over de dag. Een shake kun je makkelijk tussen de bedrijven door even nuttigen. Maar vergeet ook gewoon je vast voedsel niet.
Op de bus met whey eiwitten staat dat 4 maatscheppen ongeveer 165gram is. Ik doe per shake 4 maatscheppen op 300ml melk, dus dan kom je op 330gram per dag :).

Op de bus staat dat ik met 75kg 2 shakes per dag moet hebben, bijvoorkeur 's ochtends en na het trainen. Maakt het hopelijk wat duidelijker.

Hele eitjes, vis, kip, vlees: allemaal goede eiwitbronnen die je overal mee naar toe kunt nemen!

squatten.
eten.
rust.

je kunt er veel over lullen, maar dit zijn de drie dingen die je sowieso nodig hebt om sterk en groot te worden.
vaak en veel.

als een gek megazwaar squaten

Terug
Naar boven