MuscleMeat

beren in de sportschool

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ciko

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
bij ons trainen er veel beren rond de 110/120 kilo met redelijke BF.

ik vroeg me af hoe jullie tussen hun voelen, ik voel me wel vernederd als ze naast me een oefening ofzo doen of mij passeren voelt dat niet eg lekker

wie heb dit ook

hangt er vanaf, als het leuke gasten zijn zonder onwijs arogant gedrag motiveert me dat alleen maar. Arogante ballen boeien me eigenlijk nog minder. weeg k gelukkig zelf ook geen 60 kg meer.

Zolang het relaxte gasten zijn niks verkeerds aan toch. En hoezo vernederd, als ze sterker zijn is het goed voor de motivatie toch? En als ze niet sterker zijn :D dan geeft dat toch
ook wel een goed gevoel ;)

bel de dierenbescherming

Bruine of zwarte beren? of panda's?

d8 aan andere beren :(

maarja voelde me er ook nooit zo zeker bij in het begin, nu let ik er niet meer op en doe m'n eigen ding.

• Topic Starter Topic Starter
tja ik word altijd vernederd jo voel me dan niet zo gemakkelijk, weeg zelf ook niet zo licht maar tog, die gasten hebben van die enorme spieren enzo maar die trainen ook 10 + jaren maar goed

Maakt niks uit toch. Het is niet zo dat ze je slaan omdat je te weinig drukt. Als je gewoon aarig doet zullen de meeste gewoon aardig terug doen. Groet ze in de kleedkamer gewoon, het zijn echt geen klootzakken omdat ze breed zijn

• Topic Starter Topic Starter
Maakt niks uit toch. Het is niet zo dat ze je slaan omdat je te weinig drukt. Als je gewoon aarig doet zullen de meeste gewoon aardig terug doen. Groet ze in de kleedkamer gewoon, het zijn echt geen klootzakken omdat ze breed zijn

ja snap ik maar ik voel me tog niet lekker bij snap je

ries beschermt mij wel :bang:

Waar ik vroeger trainde liepen er ook veel. Maar bij die sportschool hadden we ook bokstrainen. Als ik samen met hun ging bankdrukken waren hun heel stoer. Maar als hun met mij moesten sparren was ik weer stoer :D

je traint toch voor jezelf.
kijk niet wat een ander doet.

Zolang ze niet te fel over hun eigen doen heb ik daar geen problemen mee. Bij mijn gym zijn er een paar machienen die echt intensief trainen maar de vriendelijkste en normaalste gasten zijn. Maar daar tegenover dan zijn er twee grote juicers wat maar niet genoeg aandacht krijgen... tot het punt dat ze voor een set roepen 'You want to see muscle?! THIS IS MUSCLE!!'... als de mensen maar kijken hoeveel gewicht ze heffen.. :rolleyes:

monstertopic

Zorg dat je zelf een beer wordt.

ah joh in het begin zie je misschien zulke mensen lopen en sommige zien er misschien ook patserig uit.

Maar de meeste zijn opzich wel aardig.

En aangezien ik ook vaak hele dikke mensen zie voel ik me niet zo snel vreemd ofzo

HAha. Meen je dit serieus? Wat schattig.:)

bij ons trainen er veel beren rond de 110/120 kilo met redelijke BF.

ik vroeg me af hoe jullie tussen hun voelen, ik voel me wel vernederd als ze naast me een oefening ofzo doen of mij passeren voelt dat niet eg lekker

wie heb dit ook

jij squatte toch 8x270?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven