MuscleMeat

beren in de sportschool

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dude, squat jij echt 270kg? Wat loop je dan te b**chen over "beren" van 110-120kg.. wss squat geen 1 van hen 270kg.

Trouwens met 110kg ben je nog niet echt een beer.. miss als je 1.70-1.80 bent maar anders stelt 110kg niet zo heel veel voor.

hij is 1.74:rolleyes:

die gaste kunnde dat echt wel maar doen het niet, maar dat ik 270 squat maakt mij geen beer, gewicht zegt geen ene flamous
:roflol: Als jij 270kg squat kan je zeker wel van jezelf zeggen dat je een beer bent kerel. Wat is je vertical jump? 55 inch ofzo?

Enne eigenlijk ben je met zo'n lengte nooit echt een beer, beren zijn niet voor niets groot(lees hoog en massief). Je kan wel gruwelijk breed en buff worden natuurlijk.

8x270 is een theoretische 1RM van 335kg.

Ik ga er vanuit dat je dit raw doet? Dan kan je met een suit wrs wel meedoen voor de grote knikkers op WK's.

• Topic Starter Topic Starter
270 diep squat ben je mal ofzo man, ik squat enkel 90 graden

tja mijn squat is idd erg sterk komt door mijn poten die ik heb als je kijkt naar me deadlift die suckt zwaar hahaha

maar ontopic graag :D

Zolang ze bezig zijn met p*ssy weights zijn het meer muizen voor mij.

Ik vind massamonsters altijd wel motiverend in de gym, al herken ik het 'intimiderende' wel van toen ik 5 jaar geleden nog een mager mannetje was... Maargoed als je een kop 'groter' bent val het ook wel weer mee natuurlijk :D

dan betwijfel je dat gast ik hoef niks te bewijzen aight :p
Nee, okee. Maar 't is wel vreemd. 270kg*8 squat nu, 230kg squat in okt 2006 en 220kg squat in sept 2007. Met een front squat van 50kg.

Edit: oo in april 2007 270kg*8

nog anders tjok :D

Gast, als je 8x270 squat en je je nog "vernederd" voelt naast hun is er serieus iets mis met je, zoek hulp.

die bij ons in de gym lopen zijn wel toffe gasten , vind zelf dat het wel motiverend werk met zulke gasten in de gym als je vragen heb of met oefeningen help ze altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven