PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
hij is te soft voor in de politiek..verder is het een aardige kerel![]()
+1
Hij bedoelt het goed zullen we maar zeggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij is te soft voor in de politiek..verder is het een aardige kerel![]()
+1
Onmogelijk, want Atheïstische liberalen hebben het hoogste IQ. Een doorsnee VVD-stemmer dus. In Nederland geldt: hoe linkser, hoe dommer (gemiddeld gezien, uiteraard).

De aanhouder wint! Dat bewezen de 800 Achterhoekse medewerkers van thuiszorgorganisatie Sensire. Ze boekten een belangrijke overwinning. Het gedwongen ontslag dat hen boven het hoofd hing, is van de baan. Ik feliciteer hen van harte met hun succesvolle actie en het behoud van hun baan. Abvakabo FNV heeft prima werk geleverd. Zij verdient onze complimenten.
Vanzelf is het niet gegaan. Begin september was ik in Varsseveld. Ik sprak met tientallen medewerkers. Sommigen twijfelden over het voeren van acties. ‘Het is toch al besloten en wij kunnen er niets aan veranderen’, zo klonk het. Maar zo ging het niet: ondanks alle twijfel gingen de acties toch van start. Na tientallen acties was het succes daar. Daarmee is in de Achterhoek geschiedenis geschreven. Ik ben trots op onze mensen die in de regio de thuiszorgwerkers steeds actief gesteund hebben.
Emile Roemer
![]()
Als het verzet tegen het egoïsme, egocentrisme en onverschilligheid niet slim is in jullie ogen kan ik daar niets aan veranderen.
Dank voor de bumb, topic kan niet genoeg aandacht krijgen.
Trouwens heb nog wat liggen.![]()

Dat zou eerder slecht nieuws voor jou betekenen dan voor mij.Waar je niets aan kan veranderen is het feit dat deze man nooit aan de macht zal komen.
Blijf dus vooral genieten van zijn berichten, want meer zal het niet worden met deze man en deze partij.![]()
Dat zou eerder slecht nieuws voor jou betekenen dan voor mij.
Weet je waar ik me over verbaas? Over al die spotjes van zorgverzekeraars om je te verleiden om over te stappen. Wat kost al die reclame wel niet? Renske Leijten wist het antwoord.
Verzekeraars geven 571 euro uit voor iedere overstapper. 571 euro! Dat is ongeveer het bedrag dat ik betaal om vijf maanden voor zorgkosten verzekerd te zijn. Alles bij elkaar kost dat hele overstapcircus de verzekeraars een half miljard euro per jaar.
Volgens mij moeten we stoppen met deze gekte. Jaar op jaar gaat een half miljard euro over de balk aan reclame, werving en administratie. Leg dat eens naast bijvoorbeeld de 900 mensen die nu weer bij zorginstelling Philadelphia ontslagen worden. Dat moet toch anders kunnen?
Eén duidelijke verzekering zonder kleine lettertjes. Goed samenwerken en samen tot de beste zorg komen. Dat moeten we toch kunnen regelen? Dan kan dat half miljard aan zorg worden besteed. De marktwerking in de zorg, de concurrentie, heeft veel nadelen en leidt tot verspilling van veel geld. De zorg is geen markt!
Emile Roemer
En waar zijn de oplossingen van Roemer?
Lijkt me best een aardige kerel, maar komt weinig zinnigs uit.

Geen idee of die cijfers kloppen, maar zorgverzekeraars en verzekeraars in het algemeen zijn oplichters.

je kan zon stuk tekst toch niet serieus nemen als elke keer die pretkop van prins carnaval roemer eronder staat![]()
Wat voor nut heeft het leven, ook weinig een groot toeval geweest.Wat voor nut heeft het om je met politieke dingen bezig te houden? Volgens mij levert het alleen maar een hoop frustraties op.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat voor nut heeft het leven, ook weinig een groot toeval geweest.
Dat laatste nog nooit last van gehad.