TestoAnimal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 9%
ruil van vorige week, in 020 fitness 365 ofzo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja Testo doet dat eens, of heb je soms een ban en kan je de foto's niet zien.....
Even weer on-topic. Was gisteren super gaaf!!! Om aan bekende uit te leggen wie Berry nou precies is, heb ik hem vergeleken met de Johan Cruijff van het bodybuilding. Toen hadden ze een soort van idee hoe groot Berry was in zijn top tijd.

Waarom worden jullie eigenlijk allemaal steeds ontbanned en ik niet![]()

Wat is ie aan het doen heej.. kijken hoeveel haren hij op ze onderarm heeft.
Maar het is wel een mooie pose![]()

In het eggie kan je geen mensen bannen, dat lijkt me eerder zijn probleem. Want hoe los je het dan op, als het lastig wordt. Normaal praten ofzoVolgens mij heeft hij een ban aan zijn broek en mocht niet komen![]()

He, kon er geen waarschuwing komen? Ik heb net mijn eten op
In het eggie kan je geen mensen bannen, dat lijkt me eerder zijn probleem. Want hoe los je het dan op, als het lastig wordt. Normaal praten ofzo![]()

Ik niet?Waarom worden jullie eigenlijk allemaal steeds ontbanned en ik niet![]()
Ohw ohw ohw, laat ik maar wijselijk mijn mond houden

Ik niet?
In 1x een perma ban, zonder waarschuwing. En dat alleen voor een copy paste topic
Ohw ohw ohw, laat ik maar wijselijk mijn mond houden![]()

Hahahahahaha wat kansloosIk kreeg official warning omdat ik 1x iemand ecto noemde haha.
Je hoeft je mond niet te houden hoor, ik weet het al![]()

Hahahahahaha wat kansloos
Vraag het dan niet joh, als je het toch al denkt te weten![]()

Ik niet?
In 1x een perma ban, zonder waarschuwing. En dat alleen voor een copy paste topic