Fitness Seller

Berry de Mey "the Seminar"

Zijn er mensen uit Eindhoven die gaan?

Ik ben er woensdag ook ja.

De inschrijvingen stromen nu binnen, echt geweldig. Ik weet zeker dat Berry straks een geweldige seminar gaat geven en dat hij van jullie enthousiasme zeker gaat stralen!

Ben er misschien ook.

Mensen die ik herken schiet ik wel ff aan als ik de kans krijg ja.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat het misschien niet helemaal afgestemd is op hobbyende meisjes. ;)

Maar zal er allicht wat van opsteken. Ik blijf toch het topic even volgen voordat ik toezeg.

Tuurlijk steek je er wat van op, elke topatlete is ooi als hobbyend meisje begonnen.
Blijf het volgen en wie weet dat je het toch leuk vind :)

Toch vraag ik me af in hoeverre dit interessant is. Niks ten nadele van Berry en zijn geweldige prestaties, maar tegenwoordig zijn alle voedings- en trainingsverhalen wel zo'n beetje bekend. Daarnaast heb ik meer het idee dat het qua supplementen dan over zijn supplementenlijn zal gaan, en er natuurlijk geen woordt over de minder legale middelen wordt gerept. Terwijl dat zo'n ontzettende grote factor in de bodybuildingwereld is.

Zo'n seminar als deze lijkt mij enkel interessant als je het volledige levensverhaal van Berry zelf te horen krijgt, de verhaallijn vanaf de eerste keer dat hij gewichten aanraakte en welke AAS er zijn gebruikt. Maar behalve dat zal het wel gaan over zogenaamde overpriced testoboosters die amper bewezen effect hebben maar je 50 euro in de maand kosten.

Jij ziet liever dat elke bezoeker een kuurschema mee naar huis krijgt :D?
Je zegt het zelf al, zijn verboden middelen, natuurlijk mag hij daar niet in adviseren.

Het word heel leuk, er zijn veel aanmeldingen en is leuk om te lezen hoeveel jonge atleten Berry als voorbeeld zien :)

Wellicht wip ik ook even langs.

Ahhh, good ol' Barry. Was toch mijn favoriete Nederlandse bodybuilder toen ik met gewichten begon. Jammer dat het niet echt dichtbij is.

net ingeschreven, blijkt een half uurtje van mij vandaan te zijn, dus als beginneling kon ik deze kans niet laten schieten :D

Leuk dat je komt :)

Terug
Naar boven