AndroidHealthClinic

Berry de Mey "the Seminar"

Betaald :)

Het verbaast me dat ik niet extra moet betalen! :roflol:

Ik doe een nepsnor op, killy goes incognito

Zou graag gaan, jammer dat het zo ver weg is. Misschien dat er wel wat te regelen valt :D

• Topic Starter Topic Starter
Zou graag gaan, jammer dat het zo ver weg is. Misschien dat er wel wat te regelen valt :D

Geef je adres maar dan kom ik je wel met de auto halen, misschien dat je nog ergens onderweg uitgebreid wilt eten? :D
Nederland is hartstikke klein, moet toch niet zo'n probleem zijn :)

Geef je adres maar dan kom ik je wel met de auto halen, misschien dat je nog ergens onderweg uitgebreid wilt eten? :D
Nederland is hartstikke klein, moet toch niet zo'n probleem zijn :)
Kijk dat is nog eens service! Geen wegrestaurantje hoor! Wil wel een 5-sterren kippenborst op mijn bord hebben liggen :D
Neuh daar heb je ook wel gelijk in, als ik echt dedicated ben ga ik er natuurlijk gewoon heen!

Leuk!
Maar 20 euro? Hallo.. Jay Cutler kon ik gratis een handtekening en handdruk + gesprekje halen. Deze pas ik. :)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 18:12 ----------

Haters gonna hate. Bring it on.

Kijk dat is nog eens service! Geen wegrestaurantje hoor! Wil wel een 5-sterren kippenborst op mijn bord hebben liggen :D
Neuh daar heb je ook wel gelijk in, als ik echt dedicated ben ga ik er natuurlijk gewoon heen!

Zou wel een stunt zijn idd, maar sorry :(
Wat je wel krijgt is.....weet ik eigenlijk niet eens Berry heeft het over een cadeautje maar hij wil het mij niet echt duidelijk zeggen :D

Idd :D

Ik wil een berry de mey muts voor de koude zomers!! Of een jas/trui/broek of gewoon een heel bdm trainingspak

BdM trainingspak is alleen voor members van Team Rob S :D

Wat wil je nou? Een Berry deMey trainingspak of een pak van die Turk?

Geen trainingspak dus voor Killy.

Maken ze trainingspakken in Killy's maat?

Kom waarschijnlijk ook niet dat ik van de bodybuiding ben, maar hopelijk kan ik nog wat van het een en ander opsteken.

Dit is wel vet. Komt iemand toevallig langs Utrecht op weg hierheen?

edit: Voor de 20 eppies mag je ook nog ff trainen daar?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven