XXL Nutrition

Berry's Log!

Welcome back :D

leek me anders wel lekker, zo'n kamelenburger

• Topic Starter Topic Starter
en tis me gelukt, 1x130:)

welkom back:)

Damn, you:D Thnx!

Bedankt!

Thnx

Hij leeft!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Mensen begonnen al te zagen dat het topic "race naar 450" niet werd geupdate :o

Hahahaha, jaa ik zag het:p

;)

Zeker weten jaa, we gaan erweer tegen aan!

Thnx man.

Welcome back :D

leek me anders wel lekker, zo'n kamelenburger

Thnx, hahaha ze waren heerlijk:p

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze week tot nu toe weer 2 keer getraind en moet zeggen dat het weer erg zwaar gaat. Na bijvoorbeeld 3 setjes benchen voelt het bijna onmogelijk om nog een 4e setje te benchen???. Ik voel dat me lichaam gewoon super snel uitgeput is. Het lijkt wel alsof ik weer helemaal opnieuw moet beginnen met trainen, maar ik hoop toch wel binnen een paar weken weer als van ouds te kunnen trainen.

Vandaag wordt het nog een soort split training, maar maandag begin ik met 5×5. Met 5×5 begin ik gewoon met hele lage gewichten, om weer een beetje me oude kracht terug te winnen en hoop er uiteindelijk dan ook nog wat extra kracht mee te krijgen. Ik ben trouwens ook weer begonnen met bulken, want dat is hard nodig na 5 kilo te zijn afgevallen.

Hoeveel weeg je bij welke lengte?
(kan je eventueel ook in je sig zetten:))

Wat is je BF nu? Heb ik het goed dat je afgevallen ben?

Damn, lekkere vakantie gehad bro! 2 weken egypte gevolgd door 2 weken griekenland, heerlijk!

Zal wel weer ff vies tegenvallen om weer goed in je ritme te komen, maar ff flink er tegen aan en je bent zo weer op je oude niveau, thank god voor spiergeheugen.

Me internet heeft er een week uitgelegen, dus ik kan nu pas weer posten.

Wat is je BF nu? Heb ik het goed dat je afgevallen ben?

Wat me BF nu is zou ik niet weten, maar heb wel het idee dat het wat gedaalt is. En jaa ik ben 4 tot 5 kg afgevallen:(. Maar vorige week zaterdag zat er alweer 1kg bijl.

Damn, lekkere vakantie gehad bro! 2 weken egypte gevolgd door 2 weken griekenland, heerlijk!

Zal wel weer ff vies tegenvallen om weer goed in je ritme te komen, maar ff flink er tegen aan en je bent zo weer op je oude niveau, thank god voor spiergeheugen.

Ja ik heb een heerlijke vakantie gehad man:D. De gewichten vielen idd vies tegen, maar ik merk wel dat ik alweer langzaam in me oude ritme begin te komen, dus ik heb er weer zin in!

5 × 5
Week 1 training 1

Squat
5 × 5 × 50

Bench press
5 × 5 × 50

Bent over row
5 × 5 × 60

Bench dip
3 × 8 × bw

Opmerking: Gelukkig nog geen problemen met deze gewichten.

5 × 5
Week 1 training 2

Squat
5 × 5 × 52.5

Overhead press
5 × 5 × 30

Deadlift
1 × 5 × 100

Pull ups
2 × 8 × bw
1 × 5 × bw

no comment

Mooie training :)

Wat een gewichten man :roflol: Hoelang duurt het schema dat je gaat volgen, en wanneer zit je weer op je oude niveau?

Mooie training!

??? Mensen nemen volgens mij niet de moeite om derest van je log door te nemen.

Training vrijdag 15-8

Squat
5 × 5 × 55

Bench press
5 × 5 × 52.5

Bent over row
5 × 5 × 62.5

Bench dip
3 × 8 × bw + 5kg

Thnx, maar het zijn p*ssy gewichten.

Wat een gewichten man :roflol: Hoelang duurt het schema dat je gaat volgen, en wanneer zit je weer op je oude niveau?

Hahaha ik weet het man, maar je moet niet vergeten dat ik bijna 6 weken niet getraint heb, dus dat ik weer wat tijd nodig heb om in het trainings ritme te komen en op me oude niveau. Plus dat ik er een soort verkapt bill star schema van maak, dus dat het even duurt voordat je pas PR's maakt. Nu alleen iets extra lang om weer eeen beetje in het trainingsritme te komen. Als ik dit niet doe ben ik bang dat ik te snel vast loop. Het is de bedoeling om richting de 10 weken te gaan en begin week 7 zal ik ongeveer op mijn oude niveau zitten. In week 10 zal ik de volgende gewichten moeten halen. Squat: 5 × 5 × 120. Bench: 5 × 5 × 85. Deadlift: 5 × 170. Overhead press: 5 × 5 × 65. Bent over row: 5 × 5 × 95. Ik ben allang blij als ik deze gewichten haal, maar ik betwijfel het.

Mooi is anders, maar thnx.

??? Mensen nemen volgens mij niet de moeite om derest van je log door te nemen.

Hahaha, jaa dat ik idee heb ik ook.

Laatst bewerkt door een moderator:
als je 5x5x65 mp haalt bij een 5x5x85 bp,vind ik dat heel knap:P

Terug
Naar boven