Fitness Seller

Berry's Log!

• Topic Starter Topic Starter
Nice bench pr! Die 85 1rm zul je ondertussen al wel ontstegen zijn ;)

Thnx, maar ik ben bang van niet:o

Gefeliciteerd met je diploma man!
Heb je nu een tijdje vakantie?
Lijkt me heerlijk, ff geen verantwoordelijkheden en stress, de hele dag vreten en trainen!

Thnx man:D. Nu heb ik inderdaad een tijdje vakantie, alleen komt dat het trainen niet echt ten goede. Ik wordt namelijk elke dag later wakker en je zit niet meer in je dagelijkse ritme met eten, waardoor alles anders loopt dan het eigenlijk zou moeten. En daar komt nog is bij dat ik over een kleine 2 weken, 2 weken op vakantie ben naar Egypte, dan ben ik 5 dagen thuis en dan ga ik nog is naar Kreta voor 2 weken. Maar daarna wordt het weer knallen!

moordende training gehad zo te zien!

Thnx kerel!

goeie squat 3 * 3 * 100 is heavy

Hij was idd aardig heavy, had er ook meer van verwacht.

Netjes
voelde die 2x5x75 zwaar aan?

Thnx, het voelde wel zwaar aan ja, maar het waren wel stricte setjes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Training woensdag 18 juni.

Rackpull (onder de knie)
5 × 70
5 × 100
5 × 130
3 × 150
3 × 170
1 × 190
1 × 200 PR
f × 210
f × 210

Pushpress (ook weer op techniek geoefend)
5 × 20
5 × 30
5 × 40
5 × 50
3 × 60
3 × 60
3 × 60

Cable upright row
4 sets

Lat pulldown
3 sets

Peck deck (had ik weer gewoon is zin in:p)
3 sets

Opmerking: Rackpull gedaan ipv van deadlift, omdat ik nog enorme spierpijn in me hams heb. Voor de rest wel lekker getraint!

Netjes hoor die rackpull.

Vette rackpull blijven groeien beest!

Is soms idd wel eens leuk om een machientje te doen.

Inderdaad soms is het eens leuk om te vergelijken met wat je enkele maanden terug kon op een machien ofzo. Terwijl die andere kerels het wekelijks gebruiken ga jij er harder op vooruit met losse gewichten. Soms heb ik medelijden met hun :(

netjes die rackpull + met machines trainen is niks mee - ik train nu er regelmatig mee , maar los/db's/kabel blijft wel de rode draad - goed voor de variatie

Inderdaad soms is het eens leuk om te vergelijken met wat je enkele maanden terug kon op een machien ofzo. Terwijl die andere kerels het wekelijks gebruiken ga jij er harder op vooruit met losse gewichten. Soms heb ik medelijden met hun :(

Don't feel sorry, just keep owning them :D:cool:

Thnx all;)

Training vrijdag 20 juni.

Vandaag en gisteren de hele dag moeten werken, wat dus betekent slecht eten en weinig rust. Ik moet de hele dag trappen lopen, dus veel fut aan het einde van de dag heb ik niet meer, maar vreemd genoeg ging bench press vandaag super lekker. Veders was het een p*ssy training

Machine row
4 sets

Bench press
10 × 20
5 × 40
5 × 50
5 × 60
5 × 70
4 × 80 PR:rolleyes:
15 × 60 PR

Fullsquat (benen waren al kapot van het werken)
5 × 20
5 × 40
3 × 5 × 70

DB curl
3 sets

Skullcrusher
3 sets

Opmerking: Ik begrijp helemaal niks meer van die bench press, als ik goed eet en goed uitgerust ben, bak ik er helemaal niks van. En nu wanneer ik moe ben en slecht gegeten heb, maak ik even een nieuw pr:rolleyes:. Morgen en zondag moet ik ook werken, dus heb pas weer zondagavond de tijd om de andere logjes te lezen, want zometeen moet ik weer naar een feest.

Nice pr op de bench.
haha daar doen we het voor

Training maandag 23 juni.

Bench press
10 × 20
5 × 40
3 × 60
1 × 70
1 × 80
1 × 85
1 × 87.5 PR :o

Fullsquat
5 × 20
5 × 40
3 × 70
3 × 90
2 × 110
1 × 125 PR

Bent over row (onderhands)
8 × 50
8 × 60
8 × 70
12 × 80 had ik zin in
2 × 8 × 90

Hammer curl
5 × 12
5 × 14
5 × 16
5 × 18
4 × 20 PR

Cable pushdown
4 sets

Opmerking: Training ging nice. Squat leek wel een eeuwigheid te duren voordat ik uiteindelijk boven was. Bij bench was de techniek bij 87.5 niet helemaal goed, dus miss zit er nog iets meer in.

Wow gaat lekker kerel! :D

Netjes Berry ;)

:thumb: 125 fullsquat, sterk man!

waarom zit je zo laag in de reps?

Nice
Bijna de 90!

Lekkere berry :D

Terug
Naar boven