AndroidHealthClinic

Berry's Log!

Ik vond hem er ook al zo lekker bij staan op zen foto's :o:roflol: bedwing jezelf!

netjes man,nu moet ik weer aan de bak om je fullsquat bij te houden:P

Nette PR's :thumbs:

mooie PR,s.
sterke squat en bench heb je.

• Topic Starter Topic Starter

Thnx mannen!

waarom zit je zo laag in de reps?

Om gewoon nog is te maxen. Ik ga namelijk zaterdag weg naar Egypte, dus kan een tijdje dan niet trainen.

:cool:

Hahahaha, maar ik weet wat je bedoelt;):D

netjes man,nu moet ik weer aan de bak om je fullsquat bij te houden:P

Hahahaha, daarom deed ik het ook:D

mooie PR,s.
sterke squat en bench heb je.

Thnx all!

Laatst bewerkt door een moderator:
Training woensdag 25 juni. (waarschijnlijk de laatste training voorlopig)

Deadlift
3 × 70
3 × 100
3 × 120
3 × 140
3 × 160 PR
1 × 170

Pushpress
5 × 20
5 × 30
5 × 50
3 × 60
2 × 65
f × 70
f × 70 techniek fout
1 × 70

DB press
8 × 12
8 × 16
8 × 20

Opmerking: Een korte training, want ik moest eten. Dit is trouwens ook voorlopig me laatste training, want zaterdag vertrek ik naar Egypte voor 2 weken, dan ben ik een paar dagen thuis en ga ik weer 2 weken naar Griekenland.:D

Lekkere deadlift jonge!

Training woensdag 25 juni. (waarschijnlijk de laatste training voorlopig)

Deadlift
3 × 70
3 × 100
3 × 120
3 × 140
3 × 160 PR
1 × 170

Pushpress
5 × 20
5 × 30
5 × 50
3 × 60
2 × 65
f × 70
f × 70 techniek fout
1 × 70

DB press
8 × 12
8 × 16
8 × 20

Opmerking: Een korte training, want ik moest eten. Dit is trouwens ook voorlopig me laatste training, want zaterdag vertrek ik naar Egypte voor 2 weken, dan ben ik een paar dagen thuis en ga ik weer 2 weken naar Griekenland.:D

170-netjes - goeie vakantie - 4 weken lekker hoor

Idd flinke deadlift! Je moet alleen wel ff werken aan je bench!

Fijne vakantie man ;)

Yah geniet er maar van

fijne vakantie :D, als je trugkomt heb ik je squat pr gebroken:P

Zo, eindelijk weer thuis na een lange tijd op vakantie te zijn geweest. Eerst 2weken Egypte, het was er heerlijk lekker warm, soms zelfs een beetje te warm. Daar heb ik nog wel 3 keer kunnen trainen op een of ander zoldertje zonder airco in 40 graden. Het stelde ook niet veel voor wat ze daar aan apparaten hadden. Eten heb ik daar amper gedaan, want het was daar niet te vreten. Hierdoor was ik dus wel 4 kg afgevallen in 2 weken tijd:mad:. Vervolgens ben ik een aantal dagen thuis geweest en daarna weer voor 2 weken naar Kreta vertrokken. Daar heb ik alleen maar gezopen en gefeest. Gelukkig na Kreta niks afgevallen.

Ik heb dus een super vakantie gehad. Het enige nadeel is dus dat ik bijna 6 weken niet heb kunnen trainen en aardig wat kilo's ben kwijt geraakt. Maargoed ik heb er nu weer zin in om er hard tegen aan te gaan en weer lekker te gaan bulken, dus het gaat vast wel weer goed komen.

PS. de andere logjes lees ik morgen wel door, want ben daar nu te moe voor.:p

Hij leeft!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Mensen begonnen al te zagen dat het topic "race naar 450" niet werd geupdate :o

Hese alive! Sure...

Uhhm hier zijn we al bijna aan de 900. Je loopt achter Kane :o

Zo, eindelijk weer thuis na een lange tijd op vakantie te zijn geweest. Eerst 2weken Egypte, het was er heerlijk lekker warm, soms zelfs een beetje te warm. Daar heb ik nog wel 3 keer kunnen trainen op een of ander zoldertje zonder airco in 40 graden. Het stelde ook niet veel voor wat ze daar aan apparaten hadden. Eten heb ik daar amper gedaan, want het was daar niet te vreten. Hierdoor was ik dus wel 4 kg afgevallen in 2 weken tijd:mad:. Vervolgens ben ik een aantal dagen thuis geweest en daarna weer voor 2 weken naar Kreta vertrokken. Daar heb ik alleen maar gezopen en gefeest. Gelukkig na Kreta niks afgevallen.

Ik heb dus een super vakantie gehad. Het enige nadeel is dus dat ik bijna 6 weken niet heb kunnen trainen en aardig wat kilo's ben kwijt geraakt. Maargoed ik heb er nu weer zin in om er hard tegen aan te gaan en weer lekker te gaan bulken, dus het gaat vast wel weer goed komen.

PS. de andere logjes lees ik morgen wel door, want ben daar nu te moe voor.:p

good too be back:D

Terug
Naar boven