AndroidHealthClinic

Berry's Log!

• Topic Starter Topic Starter
Week 3 training 2

Fullsquat
5×5×67.5

Overhead press
5×5×37.5

Deadlift
1×5×115

Chinnen
3×8×bw PR ''misselijk'' :o

Opmerking: Ik heb zin in de zwaardere weken.

misselijksheids pr haha gezellig!

lekker he na de deadlift even chinnen - netjes man

best goeie deadlift .

Laatst bewerkt door een moderator:
toch netjes die chins

Week 3 training 3

Fullsquat
5×5×70

Bench press
4×5×60
1×15×60 ''had ik gewoon ff zin in'':p

Bent over row
5×5×70

Bench dip
3×8×bw + 25kg

no comment

Als je die BP er nog uit kreeg, had je toch hoger in gewicht kunnen gaan, niet? Of volg je rippetoe of billstar?

lekkere squat!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb weer zin om er lekker hard tegen aan te gaan met trainen, maar ik zit nog steeds met de p*ssy gewichten:mad:. Dus zit ik nu sterk te twijfelen of ik op elke oefening extra zal verhogen (bv. +5kg). Dus ipv dat ik morgen 72.5kg moet doen dat ik 77.5kg doe. Maar ik ben bang dat ik dan te snel vast zal lopen, maar daarentegen voel ik me wel super fit en sterk, dus ik zit met een dilemma. Of ben ik gewoon weer te ongeduldig:o. Iemand suggesties?

Ik zeg 5 kilo erop, als je voelt dat je sneller kan inpikken zie ik niet in waarom je nog enkel weken aanbaggerd. Als je dan terug vast loopt vooraleer je je oude top hebt bereikt doe je er teru 5kg eraf en ga je met 2.5 kg verder.

Zo zou ik het doen alvast :o :D

Eenmalig met wat meer verhogen en dan gewoon weer steeds verhogen met kleine gewichten...

Ik zeg 5 kilo erop, als je voelt dat je sneller kan inpikken zie ik niet in waarom je nog enkel weken aanbaggerd. Als je dan terug vast loopt vooraleer je je oude top hebt bereikt doe je er teru 5kg eraf en ga je met 2.5 kg verder.

Zo zou ik het doen alvast :o :D

Eenmalig met wat meer verhogen en dan gewoon weer steeds verhogen met kleine gewichten...

Thnx!

Dan wordt het bij deadlift +10kg en de rest +5kg.

Week 4 training 1

Fullsquat
5×5×77.5

Overhead press
5×5×45

Deadlift
1×5×130

Pull ups
8×bw+5kg PR
7×bw+5kg
5×bw+5kg

Opmerking: Ik kon wel merken dat ik alles met 5kg (deadlift 10kg) extra had verhoogt, maar het ging me allemaal nog wel redelijk af. Pull ups gingen super goed eigenlijk, normaal heb ik al moeite met 8×bw maar nu lukte het zelfs met 5kg extra:D

Wanneer kom je in de buurt van je pr's? Wanneer ga je ze verbreken?

Terug
Naar boven