BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
aardige lats al + je schouderkoppen ontwikkelen zich ook aardig - keep on growing
Thnx man!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aardige lats al + je schouderkoppen ontwikkelen zich ook aardig - keep on growing
Bench press begin ik wel al te merken dat het al wat zwaarder gaat worden, dus hopelijk hou ik het nog even vol. Volgende keer ook wat eerder voor de training eten, want ik was nu de hele training misselijk, voor de rest ging het trainen wel lekker.
ik rust eigenlijk nooit langer dan een minuut , behalve als ik bezig ben met de zware compounds , dan pak ik altijd 2 minuten
Pull ups ging daarentegen wel weer lekker met een mooi PR!Niet luisteren naar de crap die hier gezegd wordt over rusttijden. Gewoon zolang rusten als je zelf wilt (tot je voldoende hersteld bent). Waarom doe je trouwens Bench Dips en geen gewone Dips?

Niet luisteren naar de crap die hier gezegd wordt over rusttijden. Gewoon zolang rusten als je zelf wilt (tot je voldoende hersteld bent). Waarom doe je trouwens Bench Dips en geen gewone Dips?