MuscleMeat

Berry's Log!

• Topic Starter Topic Starter
Week 5 training 1

Fullsquat
5×5×85 easy

Bench press
5×5×70

Bent over row
5×5×80

Bench dip
3×8×bw+35kg volume PR

Opmerking: Het squatten ging makkelijk.:D Bench press begin ik wel al te merken dat het al wat zwaarder gaat worden, dus hopelijk hou ik het nog even vol. Volgende keer ook wat eerder voor de training eten, want ik was nu de hele training misselijk, voor de rest ging het trainen wel lekker.

hoe lang ben je nou bezig met zo'n training

rust je veel tussen de oefeningen?

ik rust eigenlijk nooit langer dan een minuut , behalve als ik bezig ben met de zware compounds , dan pak ik altijd 2 minuten

ik rust eigenlijk nooit langer dan een minuut , behalve als ik bezig ben met de zware compounds , dan pak ik altijd 2 minuten

Met dit schema zijn het bijna alleen maar compound oefeningen he. En veder let ik eigenlijk nooit zo heel erg op de tijd.

je wordt wat taaier en je uithoudingsvermogen word sterker hierdoor vandaar mijn relatieve korte rusttijden

Met korte rusttijden en constant doorknallen gaat uw metabolisme wel weer wat de hoogte in :)

Week 5 training 2

Fullsquat
5×5×87.5

Overhead press
5×5×45

Deadlift
1×5×140

Pull ups
5×bw+10kg
5×bw+10kg PR
4×bw+10kg

Opmerking: Squat en deadlift gingen redelijk makkelijk. Overhead press ging weer moeizaam, ik vraag me af of die presses ooit nog wat gaan worden bij mij??? Pull ups ging daarentegen wel weer lekker met een mooi PR!

Nice training, volgende week pr's toch?

mooie pr!

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet luisteren naar de crap die hier gezegd wordt over rusttijden. Gewoon zolang rusten als je zelf wilt (tot je voldoende hersteld bent). Waarom doe je trouwens Bench Dips en geen gewone Dips?

Niet luisteren naar de crap die hier gezegd wordt over rusttijden. Gewoon zolang rusten als je zelf wilt (tot je voldoende hersteld bent). Waarom doe je trouwens Bench Dips en geen gewone Dips?

geen crap , gewoon heel een normale vraag , waar ik een normaal antwoord heb op gekregen???

Vanochtend gewogen en ik zit alweer op 84.5kg. Wat dus een PR is:D

Week 5 training 3

Fullsquat
5×5×95 heavy :fire:

Bench press
5×5×72.5

Bent over row
5×5×82.5

Lat pushdown
3 sets

Opmerking: Bij squat ipv 85 alvast 95 gedaan, maar dit was wel al aardig heavy, maargoed als ik fail kan ik altijd nog 10kg zakken. Bench press en bor gingen lekker!

Terug
Naar boven