AndroidHealthClinic

Berry's Log!

je wilt dus di en do ook trainen - bil philips misschien dat is een ub/lb -schema leuk om te doen , maar zowie ub/lb kan goed ma/di trainen wo events do/vrij trainen

Lekker PR op je dumbbell row; gaat lekker.:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
je wilt dus di en do ook trainen - bil philips misschien dat is een ub/lb -schema leuk om te doen , maar zowie ub/lb kan goed ma/di trainen wo events do/vrij trainen

Nee niet dinsdag en donderdag, dat wordt dan dikke overkill. Ik zit meer te denken aan donderdag als extra dag dan, want woensdag wil ik wel fit zijn. Maar dan nog vraag ik me af of het wel te doen is om donderdags te trainen na events die dag ervoor.

precies , het ligt eraan wat jij met events

Rug/triceps/buik op ma
borst/schouders/biceps op di
wo events
di rust
vrijdag knaldag met benen/buik
squatten
deadliften
stifs
leg extensions
leg curls
calfs

• #1.526
Training donderdag 26 feb.

Bench press
10×20
10×40
10×60
10×70
9×75

Incline bench press
10×20
10×40
10×50
8×60 Borst helemaal leeg....

Cable fly's
10×15
10×20
10×25

Bench dip
10×bw
10×bw
10×bw

Lat pushdown
10×15
10×20
8×25

Incline crunch
15×bw
15×bw
15×bw

Opmerking: Saaie training, zonder squat, deadlift of OH.

Goede training: zou als ik jou was iets meer gripgerelateerde oefeningen gaan doen.;)
Car DL, timberwalk, duckwalk, powerstairs en autoloop zijn echte griponderdelen. Misschien holds met 2 dumbbells of DDL. Is maar een advies.
Greetzzz:D

Lekker weer Berry!

• #1.529
Goede training: zou als ik jou was iets meer gripgerelateerde oefeningen gaan doen.;)
Car DL, timberwalk, duckwalk, powerstairs en autoloop zijn echte griponderdelen. Misschien holds met 2 dumbbells of DDL. Is maar een advies.
Greetzzz:D

Morgen staat static holds op het programma. En verder gaat er volgende week events getraind worden en dan zal me grip genoeg aan bod komen.

;)

• #1.535
Training vrijdag 27 feb.

Sumo deadlift
5×70
5×100
5×120
3×140 PR
2×160 PR (pronated)

Good morning
8×30
8×40
8×50
8×50

Frontsquat
5×40
5×50
5×60
5×70 PR :o

EZ bb curl
8×20
8×30
8×40

Cable curl
10×20
10×25
10×25

Opmerking: Training iets ingekort, want heb laat moeten trainen, omdat ik had gecourmet. Verder ging de training wel redelijk. De komende tijd wil me vooral concenteren op frontsquat en sumo deadlift.

courmetten , dus dat word nog gedaan? - sterke sumo B , ik zit op 130 nou , idd je front squat kan beter

goeie deadlift hoor.....

Nette sumo
Vind je sumo makkelijker of zwaarder als de normale deadlift?

• #1.539
courmetten , dus dat word nog gedaan? - sterke sumo B , ik zit op 130 nou , idd je front squat kan beter

Me quads zijn gewoon zwak.

Thnx man!

Nette sumo
Vind je sumo makkelijker of zwaarder als de normale deadlift?

Sumo vind ik een stuk zwaarder dan conventionele deadlift. Bij deadlift zijn me hams de zwakste schakel.

• #1.540
Ben afgelopen weekend in leeuwarden wezen stappen en ben weer goed kapot gegaan:o Kijken wat het maandag weer in de gym brengt. De komende weken zal ik het zuipen zoveel mogelijk beperken.

Terug
Naar boven