XXL Nutrition

Berry's Log!

Netjes man die overhead!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.504
Training donderdag 12 feb .(LB)

Fullsquat
5×40
5×40
3×70
1×90
1×110
3×120 PR
1×130

Deadlift (licht)
3×70
3×70
3×100
3×100
3×120
3×120
2×120 Sumo

Frontsquat
5×20
5×40
5×40

Niet veel zin meer:o

Opmerking: Ik haat reppen met squat. Eerste rep gaat altijd relatief makkelijk en de reps daarna lijken wel 20kg zwaarder ofzo. Ook verlies ik na de eerste rep een beetje me groove, zal misschien daardoor komen. Verder moet ik sumo deadlift vaker gaan doen, want me hams voelde ik er wel aardig mee. Ook frontsquat moet vaker terug komen, vind het alleen een klote oefening net zoals sumo deadlift trouwens. Was een matige training. Morgen vertrek ik voor een week naar center parks, dus een week lang lekker zuipen:o.

toch een lekkere pr:)

• #1.508
Na een week rust met veel gezuip en gefeest sta ik maandag weer op de training mode. De aankomende weken zal ik het drinken gaan beperken, want het is weer is tijd voor serieuse gains. De eerste 2 weken zal ik een vierdaagse split doen met high rep sets. Hiermee hoop ik dat me lichaam een soort boost krijgt, omdat het weer even helemaal wat anders is. Tevens ga ik maandag met megagrow beginnen.

Maandag:

Quads
Frontsquat
Lunges
Leg extension

Schouders
Overhead press (strikt)
DB press
Front raise

Buik
Crunches

Dinsdag:

Rug
Pendlay row
DB row
Chinnen
Lat pulldown

Traps
Powershrug
DB shrug

Kuiten
Calf raise

Donderdag:

Borst
Bench press
Incline bench press
Fly’s

Triceps
Bench dip
Lat pushdown
Skullcrusher

Buik
Crunches

Vrijdag

Hamstring
Fullsquat
Sumo deadlift
Good morning

Biceps
BB curl
Hammer curl
Cable curl

Grip
Static hold

Hierna zal ik weer verder gaan met een driedaags fullbody schema, met hopelijk af en toe een strongman training.

goed too be back berry - hoe ga je dat invullen - strongman trainingen

• #1.510
Lekkere training Ber!

• #1.512
Training maandag 23 februari.

Full frontsquat
12×20
12×40
10×50
8×60

Lunges (Best lastig om evenwicht te houden)
8×20
8×30
8×40

Leg extension (Quads helemaal dood:o)
8×5
8×5
8×5

Overhead press (strict)
10×20
10×30
10×40
8×45

DB press
8×18
8×18
10×18

Side raise
10×5
10×7
10×7

Crunches
20×bw
20×bw
20×bw

Opmerking: Wat haat ik reps:o. Wanneer ik meer als 5 reps ga doen worden het echt p*ssy weights. Ook er achter gekomen dat me quads super zwak zijn. Een punt om aan te werken dus. Wel moet ik zeggen dat de pomp in me quads nog nooit zo erg is geweest. Ik kan nu nog amper trappen lopen.

Verder nog een gesprek met Simon Sulaiman gehad. Volgende week woensdag ga ik daar beginnen met sterkste man onderdelen:D. Ik weet alleen niet hoe ik het ga combineren met mijn gym trainingen, want 2 keer in de week een gym training is nogal weinig vind ik. Iemand anders een idee?

Betekent wel dat ik maar een week ''high'' reps kan doen:D

Laatst bewerkt:
Vind je front squat niet k*t. Ik vind hem zo k*t, doe hem daarom ook nooit.
En kan je die overhead niet een tikkeltje zwaarder?

• #1.514
Vind je front squat niet k*t. Ik vind hem zo k*t, doe hem daarom ook nooit.
En kan je die overhead niet een tikkeltje zwaarder?

Ik vind het ook geen hele chille oefening, maar ik vind het wel een goede oefening voor me quads. Verder denk ik ook dat het gewoon even wennen is en dat hij na verloop van tijd wel beter aanvoelt. En die overhead kan ook wel zwaarder als ik ervoor niet teveel reps maak. Na die 10×40 waren me schouders totaal verzuurd. 1rm is 65kg.

• #1.515
Massive spierpijn in me quads van gisteren:eek:

Training dinsdag 24 feb.

Pendlay row
10×50
10×60
10×70
10×80
8×90

DB row
10×30
10×40
10×50 PR ''easy''

Lat pulldown
10×50
10×60
10×70

Strict bb schrug (grip was al helemaal naar de klote)
10×70
10×100
10×100
10×100

Standing calf raise
12×40
12×50
12×60

Opmerking: Me conditie is echt bar slecht. Ik was totaal uitgeput na 2 oefeningen. Verder de training ook ingekort, want ik was moe van de hele dag school. Ik ben nu 2 dagen bezig met megagrow, maar ik had vandaag honger niet normaal.

Sterk weer Berry!

combineer je de megagrow met creapump ? ligt eraan wat je op wo doet , ik zou dan kiezen voor twee fb trainingen , zit tijd zat tussen

nice PR op db-rows! sterk!

succes met je spierpijn in quads.

• #1.520
combineer je de megagrow met creapump ? ligt eraan wat je op wo doet , ik zou dan kiezen voor twee fb trainingen , zit tijd zat tussen

Nee ik neem alleen megagrow. Welke onderdelen er woensdag precies getraind gaan worden weet ik (nog) niet. Als ik op maandag en vrijdag er dan een FB training van maak kan ik dinsdag of donderdag niet trainen. Wat er dus op neer komt dat ik dan maar 2 gym trainingen per week heb, wat ik eigenlijk te weinig vind.

Terug
Naar boven