MuscleMeat

Bestaat er iets waar je aanbiedingen van kip en zo kunt volgen

Bezoekers in dit topic

ja ik moet misschien eens langs een slager gaan of zo. Maar ja ik dacht eigenlijk dat jullie me konden vertellen deze supermarkt heeft 't voor zoveel. En is zo'n turkse slager nou echt goed? Je weet maar nooit wat ze flikken daar. Heb vaak al het idee bij een broodje kebab of zo dat ze nooit die zaken schoonmaken want ja de regels gelden immers niet voor hun en voor je het weet lig je met dikke voedselvergiftiging thuis omdat je 2 euro wilde besparen

Jij zit zo erg te trollen he Sanca Saxon ip check graag dit kan niet echt zijn
 
Dan kun je beter, zoals mij, zelf kippen gaan kweken, dan ben je zeker. Mij vangen ze niet met hun ebola.
 
Dan kun je beter, zoals mij, zelf kippen gaan kweken, dan ben je zeker. Mij vangen ze niet met hun ebola.
Heb helaas een appartement en geen tuin, anders had ik het gedaan.
 
Ik zit nu die site van muscle meat te lezen en het lijkt idd wel redelijk goed te zitten, ze krijgen wel keurmerken en zo. Vraag me af hoe ze het dan voor 6,40 per kilo kunnen verkopen. Maar ja dan zit je wel gelijk met 5kg en zoiets krijg je nooit in een week op en dan moet je het dus invriezen maar dan gaat de versheid er ook vanaf volgens mij

maar is er niet gewoon iets dat alle supermarkten in nederland vergelijkt? De AH, Dirk, Jumbo, Plus etc en dan gewoon zegt deze week is het hier voor zoveel per kilo en volgende week daar voor zoveel per kilo? Want zoiets verwachtte ik eigenlijk toen ik dit topic opende
 
Heb je geen logeerkamer? Je moet het natuurlijk wel echt willen, wil je iets bereiken.
heb ik maar daar heb ik nou dus m'n fitness kamer van gemaakt en zie het dus echt niet zitten om binnen kippen te houden. Als ik een boerderij had in Drenthe was het snel besloten maar dit is helaas geen optie voor mij
 
Moet het nou zo goedkoop mogelijk of goed zijn? Make up your mind.
 
je snapt toch wel dat die kip ingevroren word geleverd en je het dus een jaar in de vriezer kan bewaren.
 
maar is er niet gewoon iets dat alle supermarkten in nederland vergelijkt? De AH, Dirk, Jumbo, Plus etc en dan gewoon zegt deze week is het hier voor zoveel per kilo en volgende week daar voor zoveel per kilo? Want zoiets verwachtte ik eigenlijk toen ik dit topic opende

Vraag het eens op het Viva-forum.
 
je snapt toch wel dat die kip ingevroren word geleverd en je het dus een jaar in de vriezer kan bewaren.
Geen idee heb nog nooit eten besteld op zo'n manier. Ja gevroren binnen komen zou op zich wel goed zijn ja, dan doe je er bijvoorbeeld een maand/4weken mee. En dan elke week ontdooi je 1.25kg

Dat zou op zich wel kunnen ja. Krijg je het dan van een speciale bezorger met vriesauto? Of hoe gaat dat in de praktijk? Want ze kunnen zoiets niet bij de buren afleveren als je bent werken lijkt me?
 
Moet het nou zo goedkoop mogelijk of goed zijn? Make up your mind.
Ja allebei natuurlijk dus zodoende hoop ik de gulden middenweg te vinden. Daarvoor zijn dit soort forums toch. Jullie zullen er wel ervaring mee hebben en daarom vraag ik dingen graag
 
Geen idee heb nog nooit eten besteld op zo'n manier. Ja gevroren binnen komen zou op zich wel goed zijn ja, dan doe je er bijvoorbeeld een maand/4weken mee. En dan elke week ontdooi je 1.25kg

Dat zou op zich wel kunnen ja. Krijg je het dan van een speciale bezorger met vriesauto? Of hoe gaat dat in de praktijk? Want ze kunnen zoiets niet bij de buren afleveren als je bent werken lijkt me?

Het zit in een doos met gevriesdroogd ijs en is 48 uur bevroren. Alle kip stukken zijn apart verpakt dus elke ochtend kun je 1x 200 gram eruit halen. Kan dus ook bij de buren worden afgeleverd of bij een pakjegemak van PostNL The Dutch Giant
 
Geen idee heb nog nooit eten besteld op zo'n manier. Ja gevroren binnen komen zou op zich wel goed zijn ja, dan doe je er bijvoorbeeld een maand/4weken mee. En dan elke week ontdooi je 1.25kg

Dat zou op zich wel kunnen ja. Krijg je het dan van een speciale bezorger met vriesauto? Of hoe gaat dat in de praktijk? Want ze kunnen zoiets niet bij de buren afleveren als je bent werken lijkt me?

Klik eens op wat knopjes op hun site, dat staat allemaal uitgelegd.
 
Het zit in een doos met gevriesdroogd ijs en is 48 uur bevroren. Alle kip stukken zijn apart verpakt dus elke ochtend kun je 1x 200 gram eruit halen. Kan dus ook bij de buren worden afgeleverd of bij een pakjegemak van PostNL The Dutch Giant
Gaat het gewoon via de post? Wauw ik wist niet dat dat kon. Zeker niet met dingen zoals kip. En dat blijft ook in de zomer gewoon goed als die post NL bus in de zon staat en het daarbinnen 50 graden wordt?

Klik eens op wat knopjes op hun site, dat staat allemaal uitgelegd.
Ja misschien is dat handiger ja ipv dat ik hier alles ga vragen over die site.
 
Gaat het gewoon via de post? Wauw ik wist niet dat dat kon. Zeker niet met dingen zoals kip. En dat blijft ook in de zomer gewoon goed als die post NL bus in de zon staat en het daarbinnen 50 graden wordt?


Ja misschien is dat handiger ja ipv dat ik hier alles ga vragen over die site.

Nee 49 graden is wel een beetje de max
 
Dan kun je beter, zoals mij, zelf kippen gaan kweken, dan ben je zeker. Mij vangen ze niet met hun ebola.
Kippen kweken..
Kan ik daar gewoon potgrond voor gebruiken? En hoevaak moet ik ze water geven?
 
Moet je zelf weten, het zijn jouw gains.

20190227_170529.jpg
 
Nee 49 graden is wel een beetje de max
lol

ja je snapt wat ik bedoel, heb echt nog nooit gehoord van rauw vlees bestellen via de post dus het is niet zo gek dat je dan een beetje sceptisch bent als je weet hoe er doorgaans met je pakketjes wordt omgegaan.
 
Back
Naar boven