Fitness Seller

Beste eiwitdeals op dit moment

Whey iso choco van 17 nutrition is niet echt lekker schuimt idd behoorlijk

• Like
Waarderingen: K82
Zo zonde. Ik kan de whey van 17 nutrition niet hebben. 1 scoop staat al gelijk aan heel de dag scheten laten

• Haha
Herkenbaar maar heb er niet heel veel last van, ik laat sowieso veel scheten :D
Ik heb voor mezelf de regel dat ik geen voeding meer naar binnen werk waar ik slecht op ga. Dit om zo lang mogelijk m'n honger te bewaren zo na de cut.

Ik ben daardoor enorm beperkt in de voedingskeuze, echter heb ik nooit last van verteringsproblemen of winderigheid. Zelfs boven de 300gr eiwit per dag niet

• Like
Voor de grootverbruikers....
Of iets kleiner verpakt

20kg concentraat 265,- 13,25 p/kg

15kg isolaat 320,- 21,- p/kg (niet echt goedkoop vergeleken met Basic Whey hierboven)

Smaakloze whey is wel hardcore, doe mij maar met smaakje.

20kg concentraat 265,- 13,25 p/kg

15kg isolaat 320,- 21,- p/kg (niet echt goedkoop vergeleken met Basic Whey hierboven)
20kg 265,-
En dan eigenlijk zelf een smaakstof toevoegen per Shake, klopt dit?

Als ik onze voorraad op heb (in totaal nog ruim 7 kg staan in potten en zakken) dan ga ik hier eens mee aan de slag.

20kg 265,-
En dan eigenlijk zelf een smaakstof toevoegen per Shake, klopt dit?

Als ik onze voorraad op heb (in totaal nog ruim 7 kg staan in potten en zakken) dan ga ik hier eens mee aan de slag.
Ja, smaak is naturel. net als bij Basic whey. ik meng 1 kg aardbei met ~3kg naturel maar je kunt er zelf van alles aan toevoegen

Ja, smaak is naturel. net als bij Basic whey. ik meng 1 kg aardbei met ~3kg naturel maar je kunt er zelf van alles aan toevoegen
Interessant.
Ik zie ze wel eens voorbij komen zo'n naturel whey poeder aanbieding. Kga er serieus naar kijken.

Interessant.
Ik zie ze wel eens voorbij komen zo'n naturel whey poeder aanbieding. Kga er serieus naar kijken.
btw; smaakloos is ook prima te doen hoor. maar zoals je zegt heb je nog aantal zakken/potten met smaak, en kun je zo mengen

• Like
Naturel kan heel snel wennen, dan proef je het eigenlijk niet meer. Die van basic whey gaat voor mij wel goed.

Ik vind de meeste smaakjes niks, chocola soms maar kan ook heel bitter of vies chemisch zijn.

Schepje Nesquik bij naturel zou ideaal zijn als ik niet licht allergisch was voor alle troep die ze er in stoppen. Tip voor normale mensen dan.

• Like
Naturel kan heel snel wennen, dan proef je het eigenlijk niet meer. Die van basic whey gaat voor mij wel goed.

Ik vind de meeste smaakjes niks, chocola soms maar kan ook heel bitter of vies chemisch zijn.

Schepje Nesquik bij naturel zou ideaal zijn als ik niet licht allergisch was voor alle troep die ze er in stoppen. Tip voor normale mensen dan.
Jammer, ik ben ook niet normaal

Interessant.
Gewoon wat kaneel of koekkruiden erdoor.
Je kan ook van die aroma's erdoor doen die je voor bakken gebruikt.
Schepje cacao ook.
Evt. Slimme oid.
Genoeg opties.

• Like
Waarderingen: BB_
Drink nog liever het sap van een tonijn blikje dan dat ik naturel whey ga lopen eten/ shaken.

Terug
Naar boven