XXL Nutrition

Beste eiwitdeals op dit moment

Naturel kan heel snel wennen, dan proef je het eigenlijk niet meer. Die van basic whey gaat voor mij wel goed.

Ik vind de meeste smaakjes niks, chocola soms maar kan ook heel bitter of vies chemisch zijn.

Schepje Nesquik bij naturel zou ideaal zijn als ik niet licht allergisch was voor alle troep die ze er in stoppen. Tip voor normale mensen dan.
In plaats van Nesquik doe je er gewoon schepje cacaopoeder in, veel beter dan die Nesquik rommel.

Geprobeerd maar is bitter. Daar moet/mag dan ook nog wel zoetstof oid bij, of zou een schepje suiker ook werken?
Waarom moet alles zoet zijn?
Als je pure cacao pakt proef je tenminste echt chocolade. Dat hoort bitter te zijn. Maar ik hou niet van zoet. Chocolade t liefst de 99% van lindt...
Maar dat is waarschijnlijk omdat ik raar ben en niet van zoet hou.🤣

Suiker kan wel. Lost slecht op. Neem dan poedersuiker.

Ik heb een keer EAA's smaakloos. Dat smaakte naar iets tussen biergist en kots in. :roflol:
sindsdien toch maar gewoon met smaakje. Als het lekkerder kan zonder in te hoeven leveren op kwaliteit of macro's, why not?

Ik zie nu trouwens pas dat het 20 kg is, wtf. Doe mij dan maar gewone pot van XXL Whey Delicious ofzo.

Laatst bewerkt:
Ik heb een keer EEA's smaakloos. Dat smaakte naar iets tussen biergist en kots in. :roflol:
sindsdien toch maar gewoon met smaakje. Als het lekkerder kan zonder in te hoeven leveren op kwaliteit of macro's, why not?

Ik zie nu trouwens pas dat het 20 kg is, wtf. Doe mij dan maar gewone pot van XXL Whey Delicious ofzo.
Beetje suikervrije siroop er door, of een schepje cacao, of een eetlepel kaneel per shake (doe maar een theelepel anders is 't ook zo sterk), kan van alles doorheen. Of natuurlijk mengen met Whey die al een smaak heeft...

2.5KG WHEY ISOLAAT 51,- met kortingscode ELLENA
(20,40 p/kg)

Met smaakjes :D

Code "ryan" geeft 45% korting bij MyProtein.
Code was helaas weer maar 24uur geldig? Gisteren iig gaf de code maar 10%

Gelukkig wel met 45%korting ZMA en omega3 flink kunnen inslaan.

Jij hebt mij en mijn maten al hoop geld bespaard bedankt!
Mijn vraag is hoe kom jij steeds aan die top codes?
Alst geheim is ook akkoord als je ze maar blijft delen🤣👍

Wel lekker zo'n korting en top voor het delen!

mbn supplements ook echt top klontert niet beste wat ik heb genomen tot nu toe

Code was helaas weer maar 24uur geldig? Gisteren iig gaf de code maar 10%

Gelukkig wel met 45%korting ZMA en omega3 flink kunnen inslaan.

Jij hebt mij en mijn maten al hoop geld bespaard bedankt!
Mijn vraag is hoe kom jij steeds aan die top codes?
Alst geheim is ook akkoord als je ze maar blijft delen🤣👍
elke dag ander % net als met alle codes bij Mypro, soms 7% soms 45%. uitproberen helpt zeker. Heb wel gehad dat BEAST 15% gaf en ELLENA 35% (direct bij afrekenen)
GSG36 is ook niet altijd 36%

Terug
Naar boven