- Waardering
- 2.046
Is ook een isolaat he dus dat gaat sowieso niet klonteren.mbn supplements ook echt top klontert niet beste wat ik heb genomen tot nu toe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ook een isolaat he dus dat gaat sowieso niet klonteren.mbn supplements ook echt top klontert niet beste wat ik heb genomen tot nu toe
MattSamenvattend... alstublieft 🙂
Kortingscodes MyProtein:
Merijn
Ellena
Beast
Gsg36
Ryan
Altijd even kijken wat de meeste korting geeft als je wil bestellen. Kan op dezelfde dag allemaal van elkaar verschillen.
En het is vaak korting bovenop de aanbiedingsprijs.
Toegevoegd 😇
ja dat klopt ron maar heb het voorheen wel is gebruikt van andere merken dat dat klonterde vandaar en mijn evaring met mbn is super maar goed smaken verschillen heIs ook een isolaat he dus dat gaat sowieso niet klonteren.![]()

Mag ook wel als je 55,- moet betalen voor 2kg concentraat 73%mbn supplements ook echt top klontert niet beste wat ik heb genomen tot nu toe
Eiwitten hierboven zijn zonder smaak (althans, die 20 kg), dus de toevoegingen die jij noemt zitten hier niet in.Ik weet niet of men het belangrijk vindt maar ga dit toch even delen. Ik ben na 20 jaar tot de conclusie gekomen dat een whey (concentraat) met smaak nooit meer dan 77% eiwit kan hebben. de hoogste hoeveelheid die ik op een concentraat80 heb gezien is 83% en dit schijnt al aan de hoge kant te zijn. de hoeveelheid sucralose, aromas en xanthaangom die je moet toevoegen om het je favoriete cookiedough te laten worden is ongeveer 12gram op 100 ofwel 12%. Dus bij de allerbeste concentraat kom je dan uit bij 74% eiwit. Zonder de verdikkingsmiddelen kom je dan op 77-78% uit maximaal en voor isolaat 10%hoger.
Misschien heeft iedereen dit al gezien hoor, want het staat bij de grote merken er gewoon bij Maar ik moest wel even lachen toen ik er achter kwam.
Bulk zoekt de grens op met zijn beschrijving
![]()
Bij vanille staat ook 75 gram eiwit !Ik weet niet of men het belangrijk vindt maar ga dit toch even delen. Ik ben na 20 jaar tot de conclusie gekomen dat een whey (concentraat) met smaak nooit meer dan 77% eiwit kan hebben. de hoogste hoeveelheid die ik op een concentraat80 heb gezien is 83% en dit schijnt al aan de hoge kant te zijn. de hoeveelheid sucralose, aromas en xanthaangom die je moet toevoegen om het je favoriete cookiedough te laten worden is ongeveer 12gram op 100 ofwel 12%. Dus bij de allerbeste concentraat kom je dan uit bij 74% eiwit. Zonder de verdikkingsmiddelen kom je dan op 77-78% uit maximaal en voor isolaat 10%hoger.
Misschien heeft iedereen dit al gezien hoor, want het staat bij de grote merken er gewoon bij Maar ik moest wel even lachen toen ik er achter kwam.
Bulk zoekt de grens op met zijn beschrijving
![]()
www.life4protein.com
Al ooit besteld ?1 kg voor €9.99![]()
Whey Proteine Concentrate | Life4Protein
Eiwitpoeder van de hoogste kwaliteit. Deze eiwit shake bevat een hoge hoeveelheid proteïnen per shake met weinig calorieën, perfect voor jouw spieropbouw. Goedkoopste op de markt met deze kwaliteit! 82% eiwit 6,5gr BCAA'S en 13gr EAA'S per portie Cross-Flow Microfiltration Smaakt geweldig en...www.life4protein.com
Ik heb het besteld, moet het nog binnen krijgen
Zit in zakken, de smaak is goed, geen bijzonderheden....maar de geur.....ikzelf heb niet vaak zo'n chemische aardbei geroken, of ik heb echt mijn geursensoren in mijn neus kapot maar voor de rest ruik ik ook echt alles op kilometers afstand......nee echt die geur uit die zakken ruikt behoorlijk chemisch vind ik. Maar ja als je er een shake van maakt dan is de smaak wel erg goed. Je kan er een goede shake mee maken die bijna niet schuimt.