- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Het lijkt er op dat je niet de enige bent
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt er op dat je niet de enige bent
Kun je zien wat de grote jongens er op verdienen. 4kg voor 90,-1 kg voor €9.99![]()
Whey Proteine Concentrate | Life4Protein
Eiwitpoeder van de hoogste kwaliteit. Deze eiwit shake bevat een hoge hoeveelheid proteïnen per shake met weinig calorieën, perfect voor jouw spieropbouw. Goedkoopste op de markt met deze kwaliteit! 82% eiwit 6,5gr BCAA'S en 13gr EAA'S per portie Cross-Flow Microfiltration Smaakt geweldig en...www.life4protein.com
Wel jammer van de spelfout = "word" had "wordt" moeten zijn in "wordt gedoneerd"Kun je zien wat de grote jongens er op verdienen. 4kg voor 90,-
Er staan nog veel meer taalfouten op die website.Wel jammer van de spelfout = "word" had "wordt" moeten zijn in "wordt gedoneerd"
Voor de rest wel een interessant aanbod.
Komt door hun inkoopprijzen tochKun je zien wat de grote jongens er op verdienen. 4kg voor 90,-
I know.
Van mij part is het half Engels, als het maar betaalbaar én go9ed is.Wel jammer van de spelfout = "word" had "wordt" moeten zijn in "wordt gedoneerd"
Voor de rest wel een interessant aanbod.
Soms ieck ben klootzakjeVan mij part is het half Engels, als het maar betaalbaar én go9ed is.
Vraag is hoe weet je of het goed isVan mij part is het half Engels, als het maar betaalbaar én go9ed is.
Wie laat het testen behalve Powersuplements en 17 Nutrition ?
Nee, ik heb voorlopig nog genoeg.
Basic wheyWie laat het testen behalve Powersuplements en 17 Nutrition ?
Kunnen we die test ergens zien?
Ik zie alleen maar dat ze ook duurder zijn geworden. 4kg ISO was eerder(okt) 72,- nu 89,-
Dit kan ie beter op de site plaatsenik heb enkel die van concentraat maar anders kan je het aan @TristanU vragen. denk dat hij dit wel wil delen
dit hebben ze idd vanaf 16 februari vermeld maar dit stond wel al twee weken netjes op de site. daarom heb ik het hiervoor nog besteld. Vind het goede kwaliteit en het geniet ook wel mijn voorkeur dan al die kunstmatige toevoegingen die in de meeste whey zitten die enkel door hun naam gigantische prijzen vragen.Ik zie alleen maar dat ze ook duurder zijn geworden. 4kg ISO was eerder(okt) 72,- nu 89,-
Ik heb er ook geen klachten over smaak en kwaliteitdit hebben ze idd vanaf 16 februari vermeld maar dit stond wel al twee weken netjes op de site. daarom heb ik het hiervoor nog besteld. Vind het goede kwaliteit en het geniet ook wel mijn voorkeur dan al die kunstmatige toevoegingen die in de meeste whey zitten die enkel door hun naam gigantische prijzen vragen.