MuscleMeat

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

Ik zit nu bijna een week op lipo6x en ik voel het echt wel ..

Ik drink nooit iets van koffie thee of cola dus misschien is het wel de caffeine waar ik keihard van ga.. Eerste dag trilde me handen en voelde ik me hart kloppen daarna wende ik meer eraan, over een dag of twee verhoog ik me inname.

Reset AD nemen en een tijdje af de stims gaan.
Ik reageer ook niet meer zoals het hoort op stims..

Reset AD
- Re-energize the effects & sensitivity towards stimulants
- Eliminates fatigue & stress caused by poor adrenal function
- Provides support for improved adrenal system function without removal from one's daily stressful environment.
- Works effectively with PreWorkout and Energy Supplements.

Grtz

Dit is pas de tweede keer dat ik zo'n pil neem, lijkt me vrij overdreven om dan gelijk op een countermiddel over te gaan.

Denk dat de combo van middelen in Yellow Subs Extreme gewoon verkeerd uitpakt Het lijkt qua effect meer op drugs dan op een lichte stimulant.

Ik zit nu bijna een week op lipo6x en ik voel het echt wel ..

Ik drink nooit iets van koffie thee of cola dus misschien is het wel de caffeine waar ik keihard van ga.. Eerste dag trilde me handen en voelde ik me hart kloppen daarna wende ik meer eraan, over een dag of twee verhoog ik me inname.

en qua fatburning??al resultaat? of is het daar nog te vroeg voor?

Hehe net ook lipo 6 besteld , ik hoop dat het gaat werken :D

ik was net even aan het googlen en kwam dit tegen Burn the fat - []

hyperdrive + verzendkosten 46,15

iemand ervaring met deze site ???

Deze site is prima, heb ik mijn potje ook vandaan.

Goeie service ook!

Laatst bewerkt:
effect

In ieder geval neem ik de hyperdrive voortaan alleen nog 's ochtends in, heb nu vrij lang wakker gelegen. Had vroeg in de middag 1 pil genomen, maar lag om 5 uur vanochtend nog niet te slapen. Voel me nu niet brak, maar hecht toch ook wel waarde aan mijn nachtrust.

He kerel.
ik ben sinds paar dagen ook bezig met hyperdrive(nieuwe versie) global approved. maar ik voel er maar weinig van. ik heb wel eens de oude versie gebruikt(1tje voor te testen) die was toch een stuk beter.
maar mijn vraag was heb jij die oude versie of de nieuwe ?

lipo 6 of venom hyperdrive 3.0

Die laatste is niet voor sissy's, want het is een flinke opdonder die je krijgt.

He kerel.
ik ben sinds paar dagen ook bezig met hyperdrive(nieuwe versie) global approved. maar ik voel er maar weinig van. ik heb wel eens de oude versie gebruikt(1tje voor te testen) die was toch een stuk beter.
maar mijn vraag was heb jij die oude versie of de nieuwe ? en heb jij zelf lipo6 wel eens gebruikt. misschien dat ik op lipo moet overstappe ?

...

Laatst bewerkt:
sinds 7 januari begonnen met Fatburners in te nemen van het merk USN type Phedra-Cut Thermo XT en daarnaast Phedra-Cut Stimulant Free, USN is een Zuid Afrikaans merk (usn.co.za), welke ik op mijn vakantie had gekocht. Ik gebruik 2 caps 3x per dag.
Gewicht toen ik begon was 101 kg.
22-02-08 was ik door mijn pillen heen en gewicht was toen 95 kg

Sinds 3 maart begonnen met Lipo 6x, alleen 1e nacht niet in slaap kunnen komen, maar verder voel ik er niets van, mijn honger gevoel is alleen maar toe genomen, zit aan de 4 caps per dag. Ik slaap momenteel weer gewoon, ook niet warm gevoel of trillen, zoals sommige schrijven.

Denk er aan om ermee te stoppen (of potje opmaken) en eventueel over te stappen naar venom hyperdrive of anders Hydroxycut Hardcore.

Iemand voorkeur voor een van deze twee?

Op marktplaats onder de naam 'Burn the Fat' locatie Amsterdam worden sups ver onder de normale prijs aangeboden. Lipo-6 bijvoorbeeld voor 29,95. Heeft iemand er ervaring mee of is het een rip-off?

Zit nu bijna al twee weken aan de vpx redline.. Eerste week 2 pillen in de ochtend en 2 voor de training. Verdere weken 3 stuks per inname moment.

Gaat erg lekker, sixpack komt bovendrijven, pecs en serratus staan er goed bij.. Moet hierbij wel noteren dat ik erg streng aan het dieeten ben, dat de off-day er soms nog wel eens bij in schiet :).. Verder drink ik nooit koffie of iets in die zelfde trend dus enige gevoeligheid voor caffeine is er zeker.

Via burnthefat heb ik ook mijn potjes Hyperdrive gehaald, weet echter niet of dit de oude of de nieuwe zijn.

Ze werken in ieder geval als een tierelier bij mij, zeker een aanrader. Enorme energiestoot, soms zelfs eng met 2 in m'n mik.

Terug
Naar boven