XXL Nutrition

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

En heb je ervaringen met LIPO6/DydroXYcut? Zoja reageerde je hier ook scherp op?(energiestoot)

ik zit nu aan de hyperdrive.. 1.5 week pas.. zie wel al dat ik iets droger ben, heb enkel iets minder gegeten in de middag, verder geen cardio nog

:) vpx redline heb ik goede resultaten mee geboek :)

ik b en nog steeds bezig me overgewicht weg te werken ;) daarna krijg je pics te zien :D

Heb de Yellow Subs Extreme binnen en gelijk even een training afgewerkt op 1 pil. De training ging als een speer en na de training ben ik nog steeds behoorlijk scherp. Training was redelijk zwaar maar echt vermoeid voel ik me nog niet. Eens even aankijken of ik geen klap na krijg als het spul is uitgewerkt.

Had een potje besteld bij Azarius, een smartshop. Mooie was dat je voor de prijs waar je normaal gesproken 100 pillen voor krijgt nu 120 pillen koopt.

-- Nu een uur of 2 verder na de inname, nog steeds een scherp gevoel maar een wat draaierig gevoel in mijn buik. Is erg licht en kan ook door de training komen maar het komt me wel bekend voor van andere energizers/fatburners met caffeine er in. Kan dus zijn dat de pillen voor degenen met een caffeine overgevoeligheid wat zwaar aan komen. Het is niet echt een vervelend gevoel maar misschien wel een bijwerking van de Yellow Subs Extreme. Zal morgen eens testen of hetzelfde effect terug komt als ik nog niet heb getraind. De wazige kick die ik kreeg van Alri Hyperdrive heb ik nog niet gemerkt, dat kwam de eerste keer aan alsof ik op een soort van lichte XTC liep.

Ik heb de normale Yellow Subs, met ephedra gehad.. 1 per dag en daar ging ik ook hard op:D Zit er in deze ook ephedra?

Heb net ook de lipo 6 X gekocht blijkbaar de opvolger van de gewone lipo 6.

Ben benieuwd. Ik heb hem gevonden voor 39,95 maar vindt hem toch vrij prijzig meestal kost hij rond de 55 euro. Zelfs in Amerika kost hij 38,95 dollar met verzendkosten 52 dollar +- 36 euro.

Volgens de verpakking zou het door een nieuw soort pil geleidelijker de stoffen moeten afgeven. waardoor je dus 24 uur per dag vet verbrand.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
lipoingredients.jpg

heb net ook de lipo 6X gekocht blijkbaar de opvolger van de gewone lipo 6.

Ben benieuwd. Ik heb hem gevonden voor 39,95 maar vindt hem toch vrij prijzig meetsal kost hij rond de 55 euro. Dus ben benieuwd haha :P

Volgens de verpakking zou het door een nieuw soort pil geleidelijker de stoffen moeten afgeven. waardoor je dus 24 uur per dag vet verbrand.

lipoingredients.jpg

Hou ons op de hoogte van je resultaten met Lipo 6x.Was al fan van de normale Lipo6 dus ben zeker benieuwd naar deze variant.

zal ik doen heb zelf ook vaak de lipo 6 gebruikt zeer tevreden over!

pak zelf met lipo 6 3 x daags 2 pillen merk er zeker wel wat van ;).

Tweede keer de Yellow Subs Extreme getest maar ben er niet echt te spreken over. Misschien dat het ligt aan een overgevoeligheid voor caffeine omdat ik dat nooit gebruik, het gevoel dat ik krijg van 1 pil is in ieder geval vrij vervelend.

Ik houd het maar bij Yerba Mate alleen, die energizers/fatburners zijn niet aan mij besteed. Had vroeger overigens geen enkel probleem met pure ephedra. Nu heb ik buiten geen eetlust alleen maar een licht misselijk gevoel de hele dag. Niet echt een energiekick verder.

Tweede keer de Yellow Subs Extreme getest maar ben er niet echt te spreken over. Misschien dat het ligt aan een overgevoeligheid voor caffeine omdat ik dat nooit gebruik, het gevoel dat ik krijg van 1 pil is in ieder geval vrij vervelend.

Ik houd het maar bij Yerba Mate alleen, die energizers/fatburners zijn niet aan mij besteed. Had vroeger overigens geen enkel probleem met pure ephedra. Nu heb ik buiten geen eetlust alleen maar een licht misselijk gevoel de hele dag. Niet echt een energiekick verder.

hmm ik heb beetje hetzelfde
absoluut geen lekker gevoel
vraag me af of ik hieraan ga wennen of dat dit zo blijf
begin het vervelende gevoel nu na 2 weken toch wel zat te worden

Net begonnen met redline van VPX, hoop wat resultaten te boeken. Nu half weekje bezig en nog geen echte verschillen te zien. Ben ook begonnen met halve dosis

hmm ik heb beetje hetzelfde
absoluut geen lekker gevoel
vraag me af of ik hieraan ga wennen of dat dit zo blijf
begin het vervelende gevoel nu na 2 weken toch wel zat te worden

Ik waag me er niet meer aan, geef mijn vriendin gewoon zo'n pil en wacht wel af tot ze gaat schuimbekken :D

Het gevoel is echt niet relaxed als je moet werken, had de hele dag het gevoel alsof ik drie dagen had lopen feesten op 20 pillen XTC. Beetje overdreven maar het was eerder een trap naar beneden qua energie dan een kick omhoog.

Ik waag me er niet meer aan, geef mijn vriendin gewoon zo'n pil en wacht wel af tot ze gaat schuimbekken :D

Het gevoel is echt niet relaxed als je moet werken, had de hele dag het gevoel alsof ik drie dagen had lopen feesten op 20 pillen XTC. Beetje overdreven maar het was eerder een trap naar beneden qua energie dan een kick omhoog.

ken ik ... ook problemen met concentratie etc ...
Sinds de Ma Huang eruit moest proberen ze te compenseren met caffeïne denk ik.

Daarom gewisseld naar Animal Cuts en daarbij een Arsan (efedrine HCL) & Yocoral (Yohimbine HCL).
Voel mij vrij rustig, maar merk toch het thermogene effect

Reset AD nemen en een tijdje af de stims gaan.
Ik reageer ook niet meer zoals het hoort op stims..

Reset AD
- Re-energize the effects & sensitivity towards stimulants
- Eliminates fatigue & stress caused by poor adrenal function
- Provides support for improved adrenal system function without removal from one's daily stressful environment.
- Works effectively with PreWorkout and Energy Supplements.

Grtz

Terug
Naar boven