Fitness Seller

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

Goede en goedkope site is deze europeansupplements.com heb ik zlef al 5 keer besteld!:)
Nam altijd stimerex-es with ephedra! goed spul, maar sinds kort verkopen hun dat niet meer:( Dus opzoek naar een andere shop!

Iemand ook bekend met AMP van ergopharm?

Laatst bewerkt:
Omdat je lichaam dan nog niet volgroeid is mss? met lichaam bedoel ik vooral, lever, nieren, ..

Denk dat ze vanaf 18 jaar gebruikt mogen worden vanwege de verantwoordelijkheid. Vanaf 18 jaar ben je zelf verantwoordelijk voor als het fout mocht gaan bij het gebruik van een supplement.

Goede en goedkope site is deze europeansupplements.com heb ik zlef al 5 keer besteld!:)
Nam altijd stimerex-es with ephedra! goed spul, maar sinds kort verkopen hun dat niet meer:( Dus opzoek naar een andere shop!

Iemand ook bekend met AMP van ergopharm?

Ik heb AMP gebruikt, gewoon een 30 a 45 min voor de training.Ging er goed op, kreeg er veel energie van.
Ga nu denk ik Venom Hyperdrive 3.0 proberen, lees hier goede dingen over.

jammer dat er geen NL site is die het goedkoop aanbiedt.

Laat het cutten beginnen:D

Oke, een vriend had nog een half potje over hij werd er duizelig van dus mocht ik wel hebben, zal het volgende week proberen.

Ik moet zeggen dat ik erg veel aan Redline van VPX heb gehad. Vet vloog eraf, van 12% naar 6,5% gegaan. Enige nadeel vond ik de manier van inname, namelijk een lepeltje waar je de vloeistof in giet. Had liever een capsule gehad.

pffffff nou weet ik helemaal niet meer welke ik moet nemen:rolleyes:

Zojuist deze besteld nadat ik de reacties erover heb gelezen :) Hij is nu in de aanbieding met een doosje fatblocker erbij:
Stacker 3 XPLC, de nieuwste vetverbrander van Stackers

Was aan het twijfelen tussen de 2xplc en deze, maar de door de ervaringen van andere mensen die op die site staan heb ik voor 3xplc gekozen. Achteraf kwam ik er pas achter dat die fatblocker er ook bijzit :D Had die ook bijna besteld :D Maargoed dat ik het niet heb gedaan :)

Ben even kwijt waar ik nou las dat ALRI Venom Hyperdrive 3.0 een anti depressieve werking zou hebben, hierdoor ben ik eigenlijk wel geintresseerd..

Iemand al een idee waar het een beetje betaalbaar te koop is ?

Ik val steeds over de enorme verzendkosten op het moment ..

Fatburners van slecht naar goed
slecht!
Cortislim: heeft zelfs een beschuldiging gekregen van valse claims!
Chitosan
Ephedrine
Ietjes beter
Conjugated linoleic acid
Tyrosine
Nog wat beter
Sesamin
Capsaicin
Nog net dat ietsje meer!
Hoodia gordonii
Raspberry ketone
Caffeine
Green tea
Bijna perfectie
Stimulant-free thermogenics
perfectie?!
Methyl Ripped (alleen voor ervaren fat-loss gebruikers)

Als je nou die venom trio neemt wanneer en hoeveel moet je die dingen dan innemen? ;)

Fatburners van slecht naar goed
slecht!
Cortislim: heeft zelfs een beschuldiging gekregen van valse claims!
Chitosan
Ephedrine
Ietjes beter
Conjugated linoleic acid
Tyrosine
Nog wat beter
Sesamin
Capsaicin
Nog net dat ietsje meer!
Hoodia gordonii
Raspberry ketone
Caffeine
Green tea
Bijna perfectie
Stimulant-free thermogenics
perfectie?!
Methyl Ripped (alleen voor ervaren fat-loss gebruikers)

Dude, ephedrine slecht?

Mja dat is dan z'n eigen mening en/of ervaring! Moet die er bijzetten dat het zo was bij hem :)

Ben even kwijt waar ik nou las dat ALRI Venom Hyperdrive 3.0 een anti depressieve werking zou hebben, hierdoor ben ik eigenlijk wel geintresseerd..

zal wel 5-htp inzitten... is een eetlustremmer maar tevens voorloper van serotonine het happy-feel-hormoon. wordt vaak ook gebruikt als anti-depressiva

Mja dat is dan z'n eigen mening en/of ervaring! Moet die er bijzetten dat het zo was bij hem :)

Gaat om de fat burning effecten.

Ephedrine:
Ephedrine has been used by the body-building community for many years as a fat-burning compound. After being linked with serious side effects, however, it took a popularity nosedive. Ephedrine's negative side effects can include rapid heart beat, nausea, jitters and even death. Ephedrine works by stimulating the release of norepinephrine is released, it binds to adrenergic receptors on the surface of fat tissue, initiating a sequence of events within the fat cells that increase fat burfning. Although the compound may work to some degree, is it really woth the negative side effects? I think not. You can still buy ephedrine by itself in truck stops throughout the country, and a few small companies continue to sell it on the internet, yet ephedrine has been banned from fat-burning formulas. For that one reason alone, ephedrine gets a one-star rating. (= voor mij dus slecht)

bron: Don Gauvreau (has a degree in kinesiology and has spent several years working as a researcher and supplement formulator for industry-leading companies.) uit magazine: MUSCLE news

In het verleden ook diverse 'fat-burners' geprobeerd. Niks voor my...
Laatste die ik 'getest' heb is de Stack4, net als voorgaande geen succes.
Sloeg by my dermate k*t aan dat ik uiteindelijk wakker werd met een pols van 150bpm (lees, ik werd er wakker van) terwijl ik normaal een pols van 45bpm heb. Ben uiteindelijk op de Eerste Hulp terecht gekomen, daarna by een cardioloog gelopen waar ik uiteindelijk te horen kreeg dat m'n hart in orde was.
Ben gestopt met die pillen, geen ritmestoornissen meer gehad. Wel gaan hardlopen, inmiddels -8 kg in zeg 2,5mnd...

Is goedkoper en gezonder... Maar goed, doe er mee wat je er mee wil...!
Het is niet allemaal zo mooi als het lijkt, en wonderpillen bestaan nog steeds niet..!

Terug
Naar boven