Fitness Seller

Beste gitaar solo ooit

Child in time van deep purple als beste imo...kippenvel elke keer weer.

Verder hey you, from whom the bell tolls, brothers in arms van dire straits- heerlijk rustgevend.

Mark Knopfler in Tunnel of love van de Dire Straits

Mark Knopfler, Telegraph Road met Dire Straits

Dragonforce- throught the fire and flames
Ozzy- Crazy train
wil ik ook keertje in me leven kunnen leren spelen

Jimi Hendrix!

Alle Solo´s

Re: beste gitaarsolo ooit

Zappa heeft ook enkele zaluge solo's, zoals Pink Napkins of kort soloke in Stinkfoot :)
voor de rest Jimi Hendrix, Stevie, Pink Floyd, Rory Gallagher, Clapton, Deep Purple, Slash, The Eagles, BB King, Lynyrd Skynyrd, Knopfler en ik kan zo nog wel even doorgaan :)

Quote van site: (http://www.delta.tudelft.nl/nl/archief/artikel/-het-is-gewoon-de-beste-gitaar-van-de-wereld/8381)

,,Jimi Hendrix was de beste gitarist ooit. Zijn feeling en kracht zijn niet te overtreffen. Vergeleken bij Hendrix kan Eddie van Halen bij wijze van spreken niet eens zijn veters vastmaken. :)

---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:27 ----------

Pfff sorry maar dit kan ik niet zien dus he (ben niet zo`n hendrix fan, sorry)

Malmsteen heeft wel degelijk gevoel, en nog wel meer dan hendrix. Er zijn vele copie gitaristen van malmsteen maar geen een heeft de zelfde feeling!!
De manier hoe hij kan spelen, download maar een dreaming (tell me the true) van malmsteen. Hoe hij hier in valt , krijg je gewoon een stijve van :D

Srry maar zowel Stevie als Hendrix zijn in alle opzichten betere gitaristen dan diene malmsteen, ik kan het niet zien dat deze twee iconen onder malmsteen geacht worden
En dat malmsteen meer gevoel heeft dan hendrix is al zeker niet waar, die gast speelt gwn puur technisch goed, meer nt :(

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Ik vind november rain nog altijd vet, maar ik ben een leek dus al die andere namen zeggen me vrij weinig

November Rain is inderdaad zalige solo :cool:

Laatst bewerkt:
Eigenlijk alle solo's wel van Jimi Hendrix,Stevie Ray Vaughan,Eric Clapton.
En natuurlijk Metallica,met name To live is to Die en Dyers eve

Van Halen - Ain't Talkin bout Love.

Het complete album “and justice for all” van Metallica. Die plaat is 1 grote gitaarsolo.
Overkill van Motörhead (dat nummer heeft ook strak drumwerk).

helemaal mee eens, heerlijk album blijft t! gigga lange nrs tot aan 9min 48

Terug
Naar boven