- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
p*ssy stats log…..Ik weet van m'n sumo DL video maar ik snap niet hoe daar aan denken werkt vergeleken met het gebruiken van dex/lis of sos 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
p*ssy stats log…..Ik weet van m'n sumo DL video maar ik snap niet hoe daar aan denken werkt vergeleken met het gebruiken van dex/lis of sos 🤣
Ik had niet verwacht dat jij een speed type zou zijn

Weet ik niet, maar lijkt wel op iets als je zo achterlijke Sumo doetIk had niet verwacht dat jij een speed type zou zijn
Man of culture![]()
1e ronde: midden november tot midden december (zal wel een video inzending zijn)Ligt eraan wanneer je moet pieken, anders zou ik zeggen gewoon Tren A & Test P das ook snel weer uit je systeem.
Dan zou je er over na kunnen denken.1e ronde: midden november tot midden december (zal wel een video inzending zijn)
Finale: ergens begin februari
Aan dit topic te zien zijn we al te laat.Eerst sumo deadlifts en nu crossfit, misschien is tijd voor een DBB Intervenie.
*asking for a friend

ja klopt, dit is een verloren zaak

Kan toch ook niet anders... ik heb nog nooit zo veel chemische meuk zien langs komen in combinatie met een wedstrijd

Ja nu is het een grapje als die op zn vingers getikt wordt.Hahaha jullie namen dit topic echt serieus?
Ga geen halotestin, M1T, methyltren of wat dan ook slikken voor een of andere amateur wedstrijd voor beginners![]()
Triest dat er jonge lui ziek zijn of ergens liggen te revalideren terwijl ze weten nooit weer 100% te kunnen worden.Triestig dat je daarvoor wil gebruiken. Wat een losersmentaliteit en dat voor zo'n jonge gast. Als je dan wint, ben je toch niet fier op je prestatie.
Heftig 🤣 Bij jou zijn er ook ergens wat chromosomen uit volgorde geraakt of niet?Dan blijft er toch niets over dan hopen dat ze dood neervallen, dan hebben we nog wat aan de organen van dat soort losers.
Hahaha jullie namen dit topic echt serieus?
Ga geen halotestin, M1T, methyltren of wat dan ook slikken voor een of andere amateur wedstrijd voor beginners
Ik heb een kut lever die praktisch niks fatsoenlijk verwerkt, kijk wel uit![]()

Ik vind het oprecht wel interessante stof om eens te lezen hoe de ervaren AAS-gebruikers hier zoiets aan zouden pakken, dat wel...