AndroidHealthClinic

Beste hulpmiddelen CrossFit

Zonder gekheid. Halotestin voor kracht, en card waar jij goed op gaat.

Ligt eraan wanneer je moet pieken, anders zou ik zeggen gewoon Tren A & Test P das ook snel weer uit je systeem.

• Topic Starter Topic Starter
Triestig dat je daarvoor wil gebruiken. Wat een losersmentaliteit en dat voor zo'n jonge gast. Als je dan wint, ben je toch niet fier op je prestatie.

Hahaha jullie namen dit topic echt serieus? :roflol:
Ga geen halotestin, M1T, methyltren of wat dan ook slikken voor een of andere amateur wedstrijd voor beginners :roflol:

Ik heb een kut lever die praktisch niks fatsoenlijk verwerkt, kijk wel uit :p

Triestig dat je daarvoor wil gebruiken. Wat een losersmentaliteit en dat voor zo'n jonge gast. Als je dan wint, ben je toch niet fier op je prestatie.
Triest dat er jonge lui ziek zijn of ergens liggen te revalideren terwijl ze weten nooit weer 100% te kunnen worden.

Dan blijft er toch niets over dan hopen dat ze dood neervallen, dan hebben we nog wat aan de organen van dat soort losers.

Test met eventueel wat primo(als je bloat, bloat= minder conditie).

Boldenone en cardarine voor conditie.

GH low dose afhankelijk van hoe je er op reageert(niet zoals ik met zieke gewrichtspijn lel).

Ik vind het oprecht wel interessante stof om eens te lezen hoe de ervaren AAS-gebruikers hier zoiets aan zouden pakken, dat wel...
Was ook wel tikkie van de kaart gisterenavond :p

Maar ben niet van plan gekke dingen te gaan doen voor een amateurwedstrijd waarvoor je 3 pull-ups, 5x touwtje springen en 40kg moet kunnen cleanen :roflol:

Terug
Naar boven