AndroidHealthClinic

Beste rug oefening

Volg het novice schema van Mark Rippetoe.

interresant, maar toch voel ik als ik breed pak veel meer me rug en is het ook veel zwaarder...

dat het zwaarder is zegt niks, meestal geld dat de grip(wijdte)waarin je het sterkst bent je de meeste winst pakt omdat je zo meer gewicht kunt verplaatsen en de meeste spiervezels en motor units aanspreekt wat zich vertaalt in meer massa en kracht.

Deadlift,Pull ups,Rows zo zwaar mogelijk

ff een vraagje.
De sportschool waar ik nu ben heeft geen aparte stang voor het deadliften en bankdrukken doe ik met een squadrek.
Iemand enig idee of het erg is dat ik niet deadlift of hoe ik het wel zou kunnen doen?
Misschien de squadrek?

ff een vraagje.
De sportschool waar ik nu ben heeft geen aparte stang voor het deadliften en bankdrukken doe ik met een squadrek.
Iemand enig idee of het erg is dat ik niet deadlift of hoe ik het wel zou kunnen doen?
Misschien de squadrek?

de halter pakken die aanwezig is, hetzij curl bar, bench bar of bar uit het squatrek.

als ze zelf niet voldoende materiaal hebben moet je maar improviseren.

of een normale sportschool zoeken

dat het zwaarder is zegt niks, meestal geld dat de grip(wijdte)waarin je het sterkst bent je de meeste winst pakt omdat je zo meer gewicht kunt verplaatsen en de meeste spiervezels en motor units aanspreekt wat zich vertaalt in meer massa en kracht.

:thumbup:

Voor de rug kan je geen oefening te veel doen..en ze voelen allemaal even nuttig .

optrekken 4 sure

Vind de bent over barbell row nog een van de beste, maar blijkbaar is optrekken toch ook een van die oefeningen waar je veel kracht bij wint.

Heel veel peperkoeken eten ;)

• Topic Starter Topic Starter
Deadlifts, Cleans.

Terug
Naar boven