zelf googlen is te moeilijk? of als je gewoon al de search gebruikt hier krijg je 10000 hits...iets waar ik het op internet kan lezen mischien.. ik vroeg een link vroeg geen boek maar toch bedankt
OT: muscle snatches
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelf googlen is te moeilijk? of als je gewoon al de search gebruikt hier krijg je 10000 hits...iets waar ik het op internet kan lezen mischien.. ik vroeg een link vroeg geen boek maar toch bedankt
Het is een link...iets waar ik het op internet kan lezen mischien.. ik vroeg een link vroeg geen boek maar toch bedankt
Wilt dat dan niet zeggen dat onderhandse chins meer massa kweken dan overhands, omdat je er meer gewicht mee aankan?dat het zwaarder is zegt niks, meestal geld dat de grip(wijdte)waarin je het sterkst bent je de meeste winst pakt omdat je zo meer gewicht kunt verplaatsen en de meeste spiervezels en motor units aanspreekt wat zich vertaalt in meer massa en kracht.
Wilt dat dan niet zeggen dat onderhandse chins meer massa kweken dan overhands, omdat je er meer gewicht mee aankan?
Als je echt één oefening moet kiezen voor de rug, dan is het duidelijk deadlift.
Wilt dat dan niet zeggen dat onderhandse chins meer massa kweken dan overhands, omdat je er meer gewicht mee aankan?
.Supinated is onderhands. En ik geloof je niet.Lats worden meer geactiveerd bij supinated grip (dus bovenhands). Weet niet meer waar die link is daar de studie, maar je zal me moeten geloven.
Owjah, en gripwijdte brengt ook geen significant verschil teweeg.
...Een onderzoek mbt de uitvoering: bovenhands vs. onderhands en smal vs. breed:
http://www.ergogenics.org/gezondheid158.html#1
Ah, thanks.
Lats worden meer geactiveerd bij pronated grip (dus bovenhands). Weet niet meer waar die link is daar de studie, maar je zal me moeten geloven.
Owjah, en gripwijdte brengt ook geen significant verschil teweeg.
waardeloos onderzoek tbh, real world resultaten geven dikwijls toch andere resultaten als de bs claim het maakt allemaal maar niet uit.