XXL Nutrition

beste scene wat ik ooit gezien heb in een film !!

nicee..
maar beetje vaag als je niet weet waar de film over gaat..

• Topic Starter Topic Starter
ja is ook wel zo.

maar wat een passion in deze scene ik vind em echt goed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

the ****

kom op gasten een beetje normaal reageren kan ook wel

de beginscene in inglorious bastards
de duitser die daar melk zit te drinken bij die boer die joden verstopt heeft zitten onder de keukenvloer waar ze op dat moment zitten

de beginscene in inglorious bastards
de duitser die daar melk zit te drinken bij die boer die joden verstopt heeft zitten onder de keukenvloer waar ze op dat moment zitten

inglorious basterds echt de meest overrated film ooit wat een flut film !!!!
ong op 3 kwart ben ik met een maatje de bioscoop uit gegaan omdat we stierlijk zaten te vervelen

ja repo is echt een goeie film, tijd geleden dat ik een vermakelijke film heb gezien, misschien niet 1 van de beste film maar wel erg leuk om te zien

Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat ik nu ook niet zo heel kapot was van Inglorious Bastards, een van de mindere films van Tarantino als je het mij vraagt.

inglorious basterds echt de meest overrated film ooit wat een flut film !!!!
ong op 3 kwart ben ik met een maatje de bioscoop uit gegaan omdat we stierlijk zaten te vervelen

ja repo is echt een goeie film, tijd geleden dat ik een vermakelijke film heb gezien, misschien niet 1 van de beste film maar wel erg leuk om te zien

Hoe weet je dat die k*t is als je hem niet eens af hebt gekeken?

Scene waarin Tuco het kerkhof vindt in the good, bad and ugly. De camera begint steeds sneller te lopen, de opzwepende muziek.

Inglorious basterds was geniaal. Had verwacht dat het zo'n over de top onzin film zoals kill bill zou worden na het zien van de trailers wat het juist helemaal niet was.

Hoe weet je dat die k*t is als je hem niet eens af hebt gekeken?

omdat ik em daarna op me gemakkie thuis nog is bekeken heb.

want ik zat toen in de bios half kachel en half stoned die film te bekijken en veel te klieren, we zouden daarna nog even uit gaan dus ja we wilde gewoon los gaan.

Klieren in de bioscoop, op je 26e. Ik weet gelijk weer waarom ik zo weinig in bioscopen kom.

Terug
Naar boven