MuscleMeat

Bestellen op 1fast400 iemand?

• Topic Starter Topic Starter
ik was te laat op het postkantoor heren.... die sluit al om 18:00 maar meestal ben ik dan pas terug van het werk. Dus ik vermoed dat het vandaag niet veel eerder is. Maar ik kan jullie beloven dat ik zaterdag van 10:00 tot 13:30 in het postkantoor ben! :D Zaterdag is alles op de bus! Promise!

toppertje frietbak!!!

Even een vraag nog wat is die andere zak van ON, niet die zwarte maar die bruine?

Das WG, serious mass 12lb

@frietbakker: Wie heeft die krat Grolsch besteld? ;)

@eq_909: euh..... ikke niet hoor!! Bah ik lust geeneens bier ;)

@Exarchos: Klopt wat M@rsel zegt, het is een weight gainer. Serious Mass :) En in die zak zitten dan nog maar 32 servings? ??? Genoeg voor 1 maand? Is potverdomme 5kg!

groei met 1250 kcal per serving, staat er bij het verkooppraatje :D flinke servings dan hé :cool:

wOOt heel dit topic mis gelopen :D.. dom. maar wanneer word de volgende bestelling gedaan hehe.

Inderdaad dat zijn 2 scoops en dan zitten er nog maar 16 servings in... is iets van 300gr, die 2 servings.

Hey frietbakker....is t nog gelukt zaterdag, want wat er ook voobij kwam geen bezorgservice vandaag ???
Greetz Odan

op maandag wordt er toch nooit bezorgd?

ik denk idd dat het morgen wordt. :)

jullie moeten het morgen hebben idd... mail even als jullie het thuis hebben. van 1 van jullie heb ik een verkeerde postcode ... dus die heeft het wat later...

nee, het is Exarchos! Dus als ie even replyed op mijn email....

Yeah! Het is binnen :cool: Metteen maar even gekeken :)

Kleine min-puntjes over de producten:
CEE:
Jammer dat de CEE niet ge-sealed is en dat er grote hompen inzitten. Zou het wel echt CEE zijn ??? :rolleyes:

Arginine:
De arginine had alleen een plastic randje om de deksel, dus als je de deksel had open geschroeft en de dop er voorzichtig had afgehaald, was de plastic rand onbeschadigd geweest en had je er wat anders in kunnen stoppen. :o

Gelijk maar even de arginine en CEE ingenomen met water. Eerst de arginine, gadverdamme, daar zit een zure rottende vlees smaak aan, snel wegspoelen :)

Toen de CEE, ik had mezelf al voorbereid en ik zat er niet ver naast, vies zuur en bittere smaak. Maar even vermengt met vruchtensapje :)

Voel me nu een beetje raar :p

Yep....bij mij is t ook net bezorgd :D
Leuke omschrijving hoor, rottende zure vleessmaak zei je.....geeft de burger moed.
Heb ook die fameuse CE,
fijne beschrijving en inhoud omschrijving ook he ???
fl**ker je die ce nou gelijk door vruchtensap heen.....net als normale crea,
en hoe raar voel je je nou eigenlijk.....ik sta namelijk in mijn eigen winkel in mijn uppie, ga toch niet staan ijlen zo he ;)

net binnen, thanks man
wanneer is de volgende bestelling en wie gaat het doen?
ik wil het ook wel doen

Die CEE heeft inderdaad klompen, maar maak je geen zorgen het is gewoon CEE. Het heeft geen echte bijwerkingen, ik neem het gewoon in met wat dextrose en maltro dextrine. Ook al heeft CEE naar het schijnt geen transportsysteem nodig.

Terug
Naar boven