XXL Nutrition

Bestellen op 1fast400 iemand?

Hey frietje, kep wel een mail gevonden, maar zonder mijn te betalen bedrag.....of was die 150,- voor mij alleen :eek:
Ook je rek nr. niet gezien....,mail je dit nog ff.naar mijn zakelijke adres please.
greatz odan

• Topic Starter Topic Starter
done, laat even weten of het goed doorgekomen is...

voor jouw, odan, is het 14,05

ik maak het vanavond over friet, en mail heb ik gehad ja

Scheelde het nu veel in de totale verzendkosten? Of komt er per een bepaald gewicht gewoon steeds gelijkmatig een bepaald bedrag bij?

de max verzendkosten bij fedex priority zijn $190 vertelde ze me, dus dat kan nogal schelen ja! :D

He Frietman,
Kweet niet of mijn mailtje is doorgekomen, maar kep woensdag 23-02. 15,- gestort via een automaat(ja dat ken ook tegenwoordig) alleen er kon geen omschrijving of afzender bij :( heb je t inmiddels voorbij zien komen....
Laat t ff weten
Thanks Odan

Ik heb je een emailtje terug gestuurd volgens mij, maar het is doorgekomen hoor. Ik kan aan jullie namen zien wie wat gestort heeft

Kerels, ik moet nog geld ontvangen van:
Daster
Zuivelproduct
Hardcase
Exarchos
Muthu
Bossie

Van sommige heb ik wel al toezeggingen maar mocht je nog niets overgemaakt hebben: Zorg dat ik het maandag heb, anders gaat je bestelling niet mee.

frietbakker zei:
Kerels, ik moet nog geld ontvangen van:
Daster
Zuivelproduct
Hardcase
Exarchos
Muthu
Bossie

Van sommige heb ik wel al toezeggingen maar mocht je nog niets overgemaakt hebben: Zorg dat ik het maandag heb, anders gaat je bestelling niet mee.

Of je verkoopt het door aan ons :D

Gaan "we" vandaag bestellen :thumbs:
Yeahaa, laat maar komen die ####.
Odan

He, ik zei ####!!! geen #####, net nany zeker :p

Ok lieden ik heb iedereen weer een email gestuurd dus check jullie inboxes en junk folders! Als je hem niet hebt stuur even een PM.

In het kort heb ik de order toegezegd, 1fast400 stuurt me nog een link om te dokken en dan doen ze het op de post. Hopelijk hebben we het volgende week.

heel mooi! en voor die andere stakkers: storten verdorie :mad: :)

Jo Frietbakker nogmaals bedankt voor alle moeite, heb je Fedex priority mail gekozen of niet? want dan heb je het meestal incl. douane controle in 3 dagen

Ik heb priority gekozen inderdaad! Voor die paar euro's die we de man betalen kon ik dat niet laten :D

Heb 1fast400 ge-e-mailed dat ze kunnen zenden, dus op die email verwacht ik vandaag een antwoord :D

En al wat gehoord van ze ??? Of van de douane :p

Nee van de doune zeker nog niet , maar ook niet van BulkNutrion ??? ik heb ze weer ge-e-mailed....

Terug
Naar boven