MuscleMeat

Bestellen op 1fast400 iemand?

Als ik het nou betaal, moeten jullie wel het geld op mijn rekening storten, dan hoeven we geen 3 weken te wachten, het pakketje kan gewoon naar FrietB gaan.

Ik neem aan dat iedereen al het geld gestort heeft ??? Zou dus erg onhandig zijn want dan moet frietbakker alles eerst weer naar jouw storten.

@ Frietbakker: You have mail (and PM)

pech van die cc frietbakker :(

kheb gelukkig nog geen tekort dus ik kan wel ff erop wachten

ja kerels weet iemand van jullie of onze bestelling al richting europese vastenland komt?

• Topic Starter Topic Starter
Jullie hebben allemaal e-mail inderdaad, het spijt me van die CC. Ik snap er geen **** van maar ja.

Als je je geld terug gestort wil hebben, e-mail even. Ik snap dat wel, anders moet je even 2 a 3 weekjes wachten...

muthu zei:
Als ik het nou betaal, moeten jullie wel het geld op mijn rekening storten, dan hoeven we geen 3 weken te wachten, het pakketje kan gewoon naar FrietB gaan.
geen slecht idee toch?

en verder neem ik je niks kwalijk hoor patatbakker, ik draai je de nek later wel een keer om :)

Ik kom terug op m'n woorden... plan van muthu is lijkt me toch wel oke.

Als iedereen nou laat weten wat ie er van vind dan kan frietbakker het geld in 1 x naar muthu storten.

Ik ben voor, mijn bedrag was € 72,55

Frietbakker, kan jij steeds even posten hoeveel mensen het er eens zijn met het plan om het geld naar muthu te sturen, en als iedereen er mee eens is DAN pas het geld naar muthu sturen en het ons laten weten.

Ramonius zei:
Ik kom terug op m'n woorden... plan van muthu is lijkt me toch wel oke.

Als iedereen nou laat weten wat ie er van vind dan kan frietbakker het geld in 1 x naar muthu storten.

Ik ben voor, mijn bedrag was € 72,55

Frietbakker, kan jij steeds even posten hoeveel mensen het er eens zijn met het plan om het geld naar muthu te sturen, en als iedereen er mee eens is DAN pas het geld naar muthu sturen en het ons laten weten.

Ik kan in principe vandaag al betalen, aangezien het geld pas volgend maand van mijn rekening wordt gehaald door het cc bedrijf. Kom op guys snel beslissen, mijn whey is bijna op en ik heb geen zin om voor 2 weken in Nederland voor 30euro(ripoffs) en 750gram pot te kopen.

Laatst bewerkt:
Al meer nieuws over de bestelling?

Als dat de snelste oplossing is dan vind ik het ook goed.

Ja lijkt me ook geen slecht id! was voor mij 73, nog iets. heb 75 overgemaakt dus dat moet wel goed zijn!
des te eerder des te beter

jongens ben jullie ff kwijt ??? wat is er nu misgegaan?en wat willen jullie er nou aan doen?
Laat t me ff weten dan ken ik ook besluiten nemen, (mijn crea is ook nagenoeg op!)
Thanks Odan

muthu zei:
Ik kan in principe vandaag al betalen, aangezien het geld pas volgend maand van mijn rekening wordt gehaald door het cc bedrijf. Kom op guys snel beslissen, mijn whey is bijna op en ik heb geen zin om voor 2 weken in Nederland voor 30euro(ripoffs) en 750gram pot te kopen.

Rustig maar :D Je kan best een weekie of 2 zonder whey hoor :)
Wat dat betalen betreft, het maakt mij niet uit of ik nog een week moet wachten voor Frietbakkers CC, of dat het zo snel mogelijk moet gebeuren...
Maar die spullen wil ik wel hebben :)

gaat de hele bestelling niet door dan?

Gasten ik heb nieuws!

Voor degene die geen mail lezen :p: De bank had per ongelijk mijn CC een paar maanden te vroeg opgeheven. Mijn kaart heeft als datum 12/05, maar aangezien ik dat ding een keer in feb had aangevraagd vond de bank het nodig omdat ding ook in feb af te sluiten. Ikke bellen, zei: foutje bedankt! Maar die CC kan niet meer geactiveerd worden, dus je moet een nieuwe vragen....

Dus heb ik een nieuwe gevraagd, dat duurt een paar dagen. Maar ik heb gisteren mijn pin code alvast gehad dus komt de pas logischerwijs ma of di! :D Just a few more days laddies!

Een paar dagen kunnen wel nog wel wachten denk ik, maar niet veel langer natuurlijk :D

dat is mooi

Zeker is dat mooi! Temeer omdat ze bij de bank al zeiden dat het 10 dagen ging duren! :eek:

Maar ik ben blij dat ie begin deze week komt! :D Ik houd jullie vanzelfspreken weer op de hoogte!

JaJa, bestelling is geplaatst, check je mail er is een tracking nummer beschikbaar

Terug
Naar boven