Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen slecht idee toch?muthu zei:Als ik het nou betaal, moeten jullie wel het geld op mijn rekening storten, dan hoeven we geen 3 weken te wachten, het pakketje kan gewoon naar FrietB gaan.

Ramonius zei:Ik kom terug op m'n woorden... plan van muthu is lijkt me toch wel oke.
Als iedereen nou laat weten wat ie er van vind dan kan frietbakker het geld in 1 x naar muthu storten.
Ik ben voor, mijn bedrag was € 72,55
Frietbakker, kan jij steeds even posten hoeveel mensen het er eens zijn met het plan om het geld naar muthu te sturen, en als iedereen er mee eens is DAN pas het geld naar muthu sturen en het ons laten weten.
muthu zei:Ik kan in principe vandaag al betalen, aangezien het geld pas volgend maand van mijn rekening wordt gehaald door het cc bedrijf. Kom op guys snel beslissen, mijn whey is bijna op en ik heb geen zin om voor 2 weken in Nederland voor 30euro(ripoffs) en 750gram pot te kopen.
Je kan best een weekie of 2 zonder whey hoor

: De bank had per ongelijk mijn CC een paar maanden te vroeg opgeheven. Mijn kaart heeft als datum 12/05, maar aangezien ik dat ding een keer in feb had aangevraagd vond de bank het nodig omdat ding ook in feb af te sluiten. Ikke bellen, zei: foutje bedankt! Maar die CC kan niet meer geactiveerd worden, dus je moet een nieuwe vragen....
Just a few more days laddies!