Bestia zat tot gisteren in de lappenmand, last van mijn onderrug, heup, lusteloos, humeurig, dus maar even een weekje niks gedaan. Gisteren en eergisteren een uur cardio, morgen weer met gewichten trainen.
Squat en deadlift ga ik een tijdje niet doen, eigenlijk ga ik de komende twee maanden geen benen doen. Mijn lichaam heeft op dit moment niet de fitheid om 3x in de week 1 uur cardio te combineren met beentrainingen.
Ik heb een plan dan wel schema opgesteld, zodat ik mijn uiteindelijke doel op 1 mei 2009 kan behalen. Omdat 1 mei heel ver weg is, ga ik subdoelen nastreven.
1 september wil ik 84 kilo zijn met 18% vet. Van de week ga ik op vakantie (het plan is om dagelijks een uur cardio te doen en daarnaast veel opdrukken, crunches en optrekken, dips etc.) en daarna, vanaf begin augustus wil ik het volgende schema gaan aanhouden.
4 dagen split
Training A
Borst
Bench press
Incline dumbbell press
Cable crossover
Rug
Liggend T-bar row
Pull down behind neck
Hyperextension
Triceps
Kickback
Dips behind the back
Buik
Hanging knee raises in hacksquat
Training B
Schouders
Dumbbell side raise
Dumbbell front raise
Bent over raise
Traps
Dumbbell Shrugs
Biceps
Dumbbell Curl
Concentration Curl
Buik
Crunches
Daarbij drie keer in de week 1 uur cardio. (hardlopen, crosstrainer)
Dit schema wil ik aanhouden t/m 1 november. Op 1 november wil ik 80 kg zijn met 14% vet.
Het idee is om dan november en december te gaan bulken en te trainen volgens Rippetoe. Dus vanaf dan weer Squat en deadlift erbij.
Commentaar en suggesties zijn welkom.