AndroidHealthClinic

Betekent een hogere dosis as, grotere spieren?

Levrone@

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Heleboel mensen zijn er van overtuigd dat als je meer gebruikt, je ook meer gaat eten en dat lijdt weer tot meer massa.

Ik heb het dan over 2 gram test per week, iedereen die 2 gram test neem is gigantisch.Ze zeggen dat vanaf 2 gram test freaky shit gebeurt, en dat weer betekent -superkrachttoemame, grotere spieren..meer massa :D

Wat denken jullie?

Laatst bewerkt:
Onzin. Er is zoieys als maximaal opneembare hoeveelheid.

Oftewel: Hoeveel testosteron-hormoon kan een lichaam opnemen. De rest wordt omgezet in afbraak, wordt door de lever verwerkt (in hoeverre dat nog kán) of in vet omgezet. Er is geen oneindig aantal mg dat zomaar in je lichaam gepompt kan worden en netjes op de juiste plek wordt verwerkt. Ook daar is een maximum aan verbonden, want bijvoorbeeld ook je receptoren raker sneller bezet en vol.

Ik heb het uitgeprobeerd met iets boven de 1gr test in de week en 750mg in de week.
Ik kreeg een dikkere harses maar meer freaky stuff, ho maar. Bij een ander ligt die misschien iets hoger, maar om nou te zeggen dat we lukraak de boel kunnen volpompen: nee. Men zegt (men neemt aan) dat de grens ergens bij de 1,6gr zit.

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Onzin. Er is zoieys als maximaal opneembare hoeveelheid.

Oftewel: Hoeveel testosteron-hormoon kan een lichaam opnemen. De rest wordt omgezet in afbraak, wordt door de lever verwerkt (in hoeverre dat nog kán) of in vet omgezet. Er is geen oneindig aantal mg dat zomaar in je lichaam gepompt kan worden en netjes op de juiste plek wordt verwerkt. Ook daar is een maximum aan verbonden, want bijvoorbeeld ook je receptoren raker sneller bezet en vol.

Ik heb het uitgeprobeerd met iets boven de 1gr test in de week en 750mg in de week.
Ik kreeg een dikkere harses maar meer freaky stuff, ho maar. Bij een ander ligt die misschien iets hoger, maar om nou te zeggen dat we lukraak de boel kunnen volpompen: nee. Men zegt (men neemt aan) dat de grens ergens bij de 1,6gr zit.

Heb jij daar bewijs van zwart op wit? Aan een praktijkervaring heb ik niet zoveel..

Dan zou ik moeten gaan graven in mijn URL's en boards afzoeken.

Misschien zou je BigCat daarover kunnen mailen. Die heeft die dingen meteen bij de hand. Ik ga uit van wat ik zelf heb gemerkt en wat ik lees van anderen.
Bovendien, vergeet één ding niet, hoe meer je zet, hoe meer bijwerkingen er komen, en heftiger. Maar ik ruik het al, meneer heeft vorige week nog plechtig gezegd niet meer te willen uitdijen maar de lokroep der ampul(len) is weer hoorbaar haha!

Als het toch die verbeterde eetlust is waar die extra kilo's grotendeels aan te danken zijn, zou je dan niet beter kunnen stacken met boldenone?

DBC01 zei:
Dan zou ik moeten gaan graven in mijn URL's en boards afzoeken.

Misschien zou je BigCat daarover kunnen mailen. Die heeft die dingen meteen bij de hand. Ik ga uit van wat ik zelf heb gemerkt en wat ik lees van anderen.
Bovendien, vergeet één ding niet, hoe meer je zet, hoe meer bijwerkingen er komen, en heftiger. Maar ik ruik het al, meneer heeft vorige week nog plechtig gezegd niet meer te willen uitdijen maar de lokroep der ampul(len) is weer hoorbaar haha!

hahah, bro je trekt wel snel je conclusies hé? :D
Toename van bijwerkingen dat begrijp ik , dat is best logisch, wat ik zie en lees bij anderen is dat zij gewoon extreem goed gaan bij overdosisen as.

En de pro's zitten ook zo hoog, en dat niet zonder reden naar mijn inziens.Maar ik wacht vol smart op een leuke onderzoekje of iets dergelijks wat mijn van mijn gedachten kan brengen. :)

Groet,

Levrone@

axestream zei:
Als het toch die verbeterde eetlust is waar die extra kilo's grotendeels aan te danken zijn, zou je dan niet beter kunnen stacken met boldenone?

Ik heb het hier over pure test.

Elk lichaam heeft z'n max. Niks is zomaar oneindig.
Maar goed als je zo graag wilt, go ahead and be our test-rabbit! :D

Levrone@ zei:
Toename van bijwerkingen dat begrijp ik , dat is best logisch, wat ik zie en lees bij anderen is dat zij gewoon extreem goed gaan bij overdosisen as.

En de pro's zitten ook zo hoog, en dat niet zonder reden naar mijn inziens.Maar ik wacht vol smart op een leuke onderzoekje of iets dergelijks wat mijn van mijn gedachten kan brengen. :)

Groet,

Levrone@

Zucht.
De pro's De pro's De pro's....da's een héél ander, niet te vergelijken verhaal.
De pro's hebben genen die jij niet hebt, geld wat jij niet hebt en een probleem dat jij niet hebt: Ze moeten vrijwel continue 'on' zijn om aan de verwachtingen te voldoen. En dán zou je best eens idiote dingen moeten zetten om nog enigszins iets te merken van resultaat.

Levrone@ zei:

Groet,

Levrone@

Bro, chad zei onlangs op een amerikaans forum dat naar zijn idee de pro's minder gebruiken dan de meeste toeschouwers en amateur athleten. kijk naar een levrone bv. in het offseason is die absoluut niet groot en volledig uit shape, vervolgens zie je hem op de > staan in een shape die meeste van ons nooit zullen halen. Tom Prince woog na 8 maanden natural meer als 300 pond tegen 8% vet. Je kan jezelf niet me pro's vergelijken. Genen en goed reageren op steroiden scheelt een heel erg stuk hoor.

Onlangs las ik nog twee artikelen die er aandacht aan besteedden en de uitkomst was dat het Grote Geheim niet zit in de grammen test in de week maar in andere producten waar wij als BB-stervelingen nog geen weet van hebben. Daar gaat het meeste geld heen. Regelrechte rocket-science.

Daar zou ik wel s meer over willen weten DBC01....indien je te weten kunt komen welke of wat voor soort producten het hier gaat.
Zal verder wel niet voor ons 'gewone' stervelingen betaalbaar zijn.

Kan me herinneren dat die testo-boys zon 1200 $ p. maande kwijt waren aan supps,steroiden e.d.

Volgens Chad valt dat mee, met ronnie doet die echt geen bijzondere dingen waar wij geen weet van hebben, de man is gewoon een monster, ooit iemand 400 kg. zien deadliften op 5 weeks out?? de man traint het hele jaar als een monster elke spiergroep 2x p/w, eet als een monster, heeft goede genen en reageert uitmuntend op steroiden. Er is gekloot met dingen als plasma expanders, maar dat bleek allemaal niet je van het te zijn. pro's hebben gewoon de basis, met dingen als IGF1-long3, STH, slin. plus dat ze de hele dag geen ruk uitvoeren en alleen een uur trainen. kijk naar ronnie sinds die genokt is bij de politie is die stukken verbeterd.

Dboll zei:
Daar zou ik wel s meer over willen weten DBC01....indien je te weten kunt komen welke of wat voor soort producten het hier gaat.
Zal verder wel niet voor ons 'gewone' stervelingen betaalbaar zijn.

Kan me herinneren dat die testo-boys zon 1200 $ p. maande kwijt waren aan supps,steroiden e.d.

http://www.musclemayhem.com/forum/cgi-bin/ikonboard.cgi?

lees dit forum eens, zitten een hoop pro's op, zoals begeleider coleman, dennis james, tom prince, king kamali en velen meer..

handige link Soulreaver thnxs bro.

Denk dat de HGH aardig inhakt op het budget.

"...pro's hebben gewoon de basis, met dingen als IGF1-long3, STH, slin. plus dat ze de hele dag geen ruk uitvoeren en alleen een uur trainen...." Woeha! Wat een leven he! Kijk naar ronnie sinds die genokt is bij de politie is die stukken verbeterd. Ik hou me niet bijster veel met pro's bezig maar sinds wanneer is dat?

Dboll: De interviews waarin dat aangegeven werd was volgens mij eentje met Lee Priest en de ander met Wheeler, ik kan het four hebben wat die laatste betreft.
Beide heren gaven nadrukkelijk aan niet te zullen uitwijden over wélke stoffen zij bedoelden.

als je bevoorbeeld 500 mg verglijkt met 1000 mg per week zul je waarschijnlijk meer resultaat krijgen met 1000mg. echter als je bevoorbeel op 1.5 gram gaat zitten. kan het zo wezen dat je geen extra massa meer krijgt alleen meer beiwerkings.

DBC01 zei:
Denk dat de HGH aardig inhakt op het budget.

"...pro's hebben gewoon de basis, met dingen als IGF1-long3, STH, slin. plus dat ze de hele dag geen ruk uitvoeren en alleen een uur trainen...." Woeha! Wat een leven he! Kijk naar ronnie sinds die genokt is bij de politie is die stukken verbeterd. Ik hou me niet bijster veel met pro's bezig maar sinds wanneer is dat?

Dboll: De interviews waarin dat aangegeven werd was volgens mij eentje met Lee Priest en de ander met Wheeler, ik kan het four hebben wat die laatste betreft.
Beide heren gaven nadrukkelijk aan niet te zullen uitwijden over wélke stoffen zij bedoelden.

Meen na 2001 dat die gestopt is, weet het niet precies, maar kijk de 2001 ronnie en de 2003 ronnie, meen dat ie tussen de laatste 2 o's ook nog iets van 10 kg. pure spiermassa heeft gepakt. je moet dat forum maar eens checken, en dan vooral ook de oudere dingen, ook discussies tussen milos en chad over plasma expanders, dingen over insuline. Ik blijf het een fabel vinden dat pro's middelen zouden hebben die wij niet kennen, laten we eerlijk zijn chad begeleid ook nog andere mensen, niet pro's. Ik denk dat het niet lang geheim blijft als er nieuwe middelen zijn die voor revolutionaire vooruitgangen zorgen. Ik denk dat flex doelde op de plasma expanders, diuretica, enz.

HGH is vrij kostbaar ja, in combi met IGF1-long3, slin en flinke kuren van maanden, damn.... als je dan ook nog de juiste genen hebt, goed op as. reageert en als meer als 20 jaar traint, tel uit je winst :)

Terug
Naar boven