MuscleMeat

Betekent een hogere dosis as, grotere spieren?

Levrone@ zei:
Je moet niet vergeten dat ik een superbasis had voordat ik begon met kuren, toen ik nog natural was claimden vele al dat ik al wat had gebruikt..dat zegt wel wat toch?

Maar vraag me dan af....zegt dat wat over jouw of zegt dat wat over die mensen die dat claimden??????

4cc

Kijk Jongens. Het Is Echt Genetisch Bepaald Of Je Nu Een Bber/krachtsporter Ben.en En Dan Over Het Gebruik Van As, Er Is Natuurlijk Wel Een Grens Aan Het Gebruik.de Hoeveelheid Die Ik Wel Eens Hoor Van Mensen Is Echt Gekke Werk. Waarom.bedenk Goed,je Lichaam Is De Basis.een As Is Hulpstof Verder Moet Je Het Doen Met Trainen/voeding/en Een Goede Nacht Rust.dit Is De Manier Om Echt Huge En Big Te Worden,veel Van Die Jongens Die Ik Ken Zijn Ze Beregroot Geworden.oa / Appie /nico/ben/ En Ook De Heer Die, Dw Noemde Berry Groetjes De Teddybeer

RichardV zei:
Maar hoeveelheid pomp is toch niet belangrijk? Wil wel een keer foto zien Levrone!!

De hoeveelheid pomp kan iets zeggen, maar inderdaad de ene is ramsterk en heeft een normaal lichaam, terwijl de ander een 'huge' lichaam heeft maar in vergelijking niet zo sterk is, dus die foto`s geven inderdaad het enige bewijs.

teddybeer68 zei:
Kijk Jongens. Het Is Echt Genetisch Bepaald Of Je Nu Een Bber/krachtsporter Ben.en En Dan Over Het Gebruik Van As, Er Is Natuurlijk Wel Een Grens Aan Het Gebruik.de Hoeveelheid Die Ik Wel Eens Hoor Van Mensen Is Echt Gekke Werk. Waarom.bedenk Goed,je Lichaam Is De Basis.een As Is Hulpstof Verder Moet Je Het Doen Met Trainen/voeding/en Een Goede Nacht Rust.dit Is De Manier Om Echt Huge En Big Te Worden,veel Van Die Jongens Die Ik Ken Zijn Ze Beregroot Geworden.oa / Appie /nico/ben/ En Ook De Heer Die, Dw Noemde Berry Groetjes De Teddybeer

Heb je de typtyfus???

Terug
Naar boven