AndroidHealthClinic

Betekent een hogere dosis as, grotere spieren?

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Zucht.
De pro's De pro's De pro's....da's een héél ander, niet te vergelijken verhaal.
De pro's hebben genen die jij niet hebt, geld wat jij niet hebt en een probleem dat jij niet hebt: Ze moeten vrijwel continue 'on' zijn om aan de verwachtingen te voldoen. En dán zou je best eens idiote dingen moeten zetten om nog enigszins iets te merken van resultaat.

Ik heb hele goede genen bro :D

Laatst bewerkt:
axestream zei:
Ik zeg niet dat het wel of niet zo is, maar dat iemand geen (nog) pro is betekent inderdaad niet dat 'ie genetisch minder bedeeld is.

Inderdaad, zet onze bro Axe op 2000 gram test, 800 mg deca, en 1000 mg boldone een tijdje..en dan kijken we of genen nou zoooo een grote rol speelt in het groeien van een lichaam. :D

sylvester zei:
Andreas Munzer is zo een voorbeeld van een bodybuilder die iets minder aanleg had en dusdanig meer moest gebruiken om gelijke tred te kunnen houden met de top. Hij was ook niet van de slimste atleten en zal ook niet onder regelmatige dokterscontrole gestaan hebben,dit heeft hij dan uiteindelijk bekocht met zijn leven.

Was een topbodybuilder! Als je minder aanleg hebt, kom je niet zo ver als hem, maar ben je gewoon een grote jongen van de straat.
Hij was vaak de allerscherpste en is iets te ver gegaan.
Maar niemand weet natuurlijk echt of hij dat allemaal gebruikt heeft!

!!BarmaN!! zei:
hey soulraver nederland loopt ook altijd achter op amerika als in amrika iedereen het al gebruikt word het een x in nederland bekent...

bevoorbeeld trenbolone in amerika word het bijna in elke kuur gebruikt terwijl in nederland nog bijna niemand het kent. zo zijn er nog veel meer dingen lijkt mij. gen doping waar de laatste tijd over gaat zou nog in onderzoekfasse zijn. mischien heeft ronnie het allang op zich zelf geexperimenteerd. chad en anderen zitten niet voor nix de hele dag in de boeken.

We lopen een heel eind gelijk met amerika hoor. Internet stelt je toch direct in verbinding. Zijn daar gewoon extremer.

!!BarmaN!! zei:
kun je me uitleggen dan warom ronnie coleman dit jaar 18kg zwaarder stond dan vorig jaar? op de olympia bedoel ik

Omdat hij het jaar daarvoor te diep was gegaan met zijn voorbereiding!
Was ineens veel lichter als normaal. Tel die kg's erbij en dan wat extra voor de 2 jaar training....

dutch windmil zei:
Ik denk idd dat het prof gebruik zwaar overdreven is en deze mannen gebruiken echt geen speciale dingen. Je moet niet vergeten dat deze mannen die op het Olympia podium staan wel zo een bizarre aanleg hebben. Ik ken Berry de Mey erg goed en wat hij gebruikt heeft valt in het niets wat 18 jarige 80 kg wegende kereltjes nu soms gebruiken. Zijn favoriet was primo en dan nog het liefst de tabletten. Hij ging nooit boven de 1000 mg totaal per week. En kuurde echt niet zo lang etc. STH heeft hij pas in '89 gebruikt en dan 2 IU's 3 dagen per week en dat een week of 4 achter elkaar. Dan weer 8 weken rust. Insuline bvb heeft hij helemaal nooit gebruikt...Toen hij voor de WBF ('91-'92) uitkwam was hij zelfs helemaal clean (2 jaar lang)..Deze mensen hebben zo een aanleg dat ze echt niet zo veel nodig hebben. Heb je geen aanleg dan zal je meer moeten gebruiken, maar ik denk dat de meeste mensen verbaasd zullen zijn hoe weinig de top profs gebruiken..

D.W.

Denk ook dat bepaalde middelen toen nog niet zo voorhanden waren als bijvoorbeeld een paar jaar later. Berry was ook niet echt een massa monster, maar had gewoon hele goede kwaliteit!

Levrone@ zei:
Inderdaad, zet onze bro Axe op 2000 gram test, 800 mg deca, en 1000 mg boldone een tijdje..en dan kijken we of genen nou zoooo een grote rol speelt in het groeien van een lichaam. :D

Hieruit blijkt weer duidelijk dat Levron@ geen zak gelooft van de theorie "meer is niet altijd beter"...zucht....:(
Als je dat aan Axe geeft zul je aan de ene kant wel meer resultaat zien maar voor wat voor prijs? Hij zal vatsiger worden, en bovendien veel (meer) neveneffecten gaan vertonen. En met neveneffecten bedoel ik in dit geval dus medische klachten.

Levrone@ zei:

tot een bepaald punt en dan groei jij niet meer, dan reageer je op mega dosissen amper. ik ken mensen die 3 gr. test. in de week als onderhoud hebben, ergens is een grens. pro's halen natural al een fysiek waar de meeste met de nodige kuren al moeite voor moeten doen, als zij dan gaan kuren en op 500 mg. test. 15 kg. per kuur pakken, ga maar na. meer is beter, maar de curve loopt totaal niet lineair, als van 500 mg. naar 1000 mg. het resultaat 1,5x beter zal zijn zal van 1500 - 3000 mg. het resultaat misschien 1,1 keer beter zijn. meeste ideale is gewoon met zo min mogelijk as zo'n groot mogelijk resultaat. het beste voor je gezondheid en je portomonee :)

!!BarmaN!! zei:
heb hier toevallig nog een boek liggen waar de laatste cycle van andreas munzer in staat ook zijn laatste trouwens. nou dit noem ik niet weinig.

dit was de kuur waar die mee bezig was voor een wedstrijd

10 to 1 week ptc (prior to competition) thyroid horone

10 to 6 ptc asprin captagon clenbutaral ephedrine AN1 valium

8 to 6 weeks ptc testoviron 250mg 2 times daily, parabolan once a day, halostin 30tabs, gh 24 ie, stomba inject 2 times daily, stromba 50 tabs

5 to 3 weeks ptc gh 24 ie, halostin 30tabs, masteron 3 times daily, parabolan 2 times daily stromba 2 times daily, stromba 50 tabs

2 to 1 gh 24ie, halostin 40tabs, igf-1, insulin, masteron 2 times daily, stromba 2 times daily, stromba 80 tabs.

few days ptc aldactone, lasix

neem aan dat jullie dit niet weinig vinden :D

Dat gebruik verschilt ook wel serieus van prof tot prof, een dave palumbo gebruikt ook grote hoeveelheden AS, 2-3 gr testosteron p/w + andere terwijl ik ergens las dat dorian het altijd met simpele bread & butter stacks deed dus ja ...

Ik kan mij nu even de studie niet vinden, maar er is aangetoond dat een 1 mg/kg testosterone niet minder spiermassa kweekt dan 10 mg/kg. Dat zou betekenen dat er een limiet is op de dose-response curve van testosterone althans, ergens rond de 0.9 a 1 mg/kg lichaamsgewicht per dag. Voor andere AAS zal die sterk verschillen.

Dit kan echter liggen aan een aantal factoren, zoals de verhoging van estrogeen en upregulatie van SHBG, die dan weer minder vrije testosteron toelaat. Dit is alleszins sterk te vermoeden aangezien een 10 malige toename van testosterone de bezettingsgraad van de androgene receptor omhoog krijgt van 32 naar 68%, maar het nog 10 maal verhogen lijd maar tot een verbetering tot 78%. Die dosissen komen nagenoeg overeen met 1 en 10 mg/kg. Dit wordt nogmaals bevestigd door het feit dat na het bereiken van het plafond voor testo, met additie van een steroide die minder vatbaar is voor SHBG, zoals trenbolone, wel meer kan bereikt worden.

Zoiezo zal ergens, afhankelijk van de spiermassa, een plafond bestaan waarop op gelijk welke manier dan ook, alle AR's bezet zullen zijn. Dus ik zie echt niet in waarom mensen hoger moeten gaan dan 1.5 tot 2.5 gram per week, dat laatste zelfs alleen geldend voor de profs.

jimmy101 zei:
denk eerder redelijke genen bro, als ik in je verhaaltje gelezen heb wat je erbij moet pakken om een beetje groter te worden...

Je moet niet vergeten dat ik een superbasis had voordat ik begon met kuren, toen ik nog natural was claimden vele al dat ik al wat had gebruikt..dat zegt wel wat toch? En ik ben niet een beetje groter geworden, de beetje kan je wel weglaten.

Levrone@ zei:
Je moet niet vergeten dat ik een superbasis had voordat ik begon met kuren, toen ik nog natural was claimden vele al dat ik al wat had gebruikt..dat zegt wel wat toch? En ik ben niet een beetje groter geworden, de beetje kan je wel weglaten.

En hij blijft z'n poot stijf houden :rolleyes:

Check BC's reply nog es en dan nog een keer bro..

@Soul; mooi samengevat.

ARNOLD S. He reportedly liked 600 of primo and 50 of d-bol per day.

SERGIO O. This huge bro used 200 of deca/week and 20 of winny per day.

FRANK Z. Frank liked 100 of deca and 100 of primo and was know to use a little thyroid as well.

DAVE D. Dave used 25 of winny per day way back in the late 60's

LARRY S. Larry used 10 of d-bol in divided doses per day. This was considered a large dose back in the mid 60's

Bron: http://www.finalflex.com

Steeds minder dedication en steeds meer wonderpot de laatste jaren.

Levrone@ zei:

ja praten is makkelijk... maar wat pomp je dan? 200 kilo benchpress ofzo? ik bedoel, maatje van me pompte clean ook 120-130, nu met rond de 150, en ik denk wel meer als ie geen ongeluk had gehad... en die heeft wat dianabol, wat deca`s en verder niet veel gebruikt...

jimmy101 zei:
ja praten is makkelijk... maar wat pomp je dan? 200 kilo benchpress ofzo? ik bedoel, maatje van me pompte clean ook 120-130, nu met rond de 150, en ik denk wel meer als ie geen ongeluk had gehad... en die heeft wat dianabol, wat deca`s en verder niet veel gebruikt...

Maar hoeveelheid pomp is toch niet belangrijk? Wil wel een keer foto zien Levrone!!

Terug
Naar boven