AndroidHealthClinic

Betekent een hogere dosis as, grotere spieren?

Tel uit je ballen bedoel je...ik ben altijd zo nieuwsgierig naar wat er nog over is van hun eigen lichaam ná de BB-pro-periode...de middelen die Flex wilde aangeven waren geen plasma-expanders. Hij had het over 'de middelen die mij naar de vernieling hebben geholpen maar niet bekend zijn bij het grote publiek' en hij had spijt etc etc blabla.

hey soulraver nederland loopt ook altijd achter op amerika als in amrika iedereen het al gebruikt word het een x in nederland bekent...

bevoorbeeld trenbolone in amerika word het bijna in elke kuur gebruikt terwijl in nederland nog bijna niemand het kent. zo zijn er nog veel meer dingen lijkt mij. gen doping waar de laatste tijd over gaat zou nog in onderzoekfasse zijn. mischien heeft ronnie het allang op zich zelf geexperimenteerd. chad en anderen zitten niet voor nix de hele dag in de boeken.

als ik een wedstrijd ga doen ga ik toch als ik weet dat concurentie het ook leest niet alles vertellen wat ik doe en wat zogoed werkt dan vertel je alleen de algemene dingen?

!!BarmaN!! zei:
hey soulraver nederland loopt ook altijd achter op amerika als in amrika iedereen het al gebruikt word het een x in nederland bekent...

bevoorbeeld trenbolone in amerika word het bijna in elke kuur gebruikt terwijl in nederland nog bijna niemand het kent. zo zijn er nog veel meer dingen lijkt mij. gen doping waar de laatste tijd over gaat zou nog in onderzoekfasse zijn. mischien heeft ronnie het allang op zich zelf geexperimenteerd. chad en anderen zitten niet voor nix de hele dag in de boeken.

nederland is verantwoorder, wedstrijdathleten kennen tren zeker wel. maar geen enkele ned. zal tren in een eerste kuur gooien, ik zie op amerikaanse board 1e kuren van 750 mg. test., 400 mg. deca en 75 mg. tren. 1e kuur he.

ik geloof simpel niet in de mythe dat de pro's allemaal speciale middelen hebben die anderen niet hebben, niks wijst daarop en chad en milos zeggen ook dat het niet het geval is.

!!BarmaN!! zei:
als ik een wedstrijd ga doen ga ik toch als ik weet dat concurentie het ook leest niet alles vertellen wat ik doe en wat zogoed werkt dan vertel je alleen de algemene dingen?

het geheim van chad is simpel niet dat die ronnie zo groot krijgt, de meeste pro's zijn offseason net zo groot, kijk naar james, fux, gunther, enz. het geheim van chad ik dat die ronnie in de wedstrijdvoorbereiding al ze massa zowat laat houden, waar anderen inleveren pakt ronnie nog spiermassa erbij. daar zit het verschil. pro's zullen eerder experimenteren met bepaalde middelen, maar echt onbekende schokkende dingen zijn er niet.

DBC01 zei:
Tel uit je ballen bedoel je...ik ben altijd zo nieuwsgierig naar wat er nog over is van hun eigen lichaam ná de BB-pro-periode...de middelen die Flex wilde aangeven waren geen plasma-expanders. Hij had het over 'de middelen die mij naar de vernieling hebben geholpen maar niet bekend zijn bij het grote publiek' en hij had spijt etc etc blabla.

de diuretica hebben zijn nieren naar de verdommenis geholpen, keer op keer volledig uitdrogen eist zijn tol. zeker wanneer je aanleg voor bepaalde nieraandoeningen hebt zoals flex.

kun je me uitleggen dan warom ronnie coleman dit jaar 18kg zwaarder stond dan vorig jaar? op de olympia bedoel ik

Ik denk idd dat het prof gebruik zwaar overdreven is en deze mannen gebruiken echt geen speciale dingen. Je moet niet vergeten dat deze mannen die op het Olympia podium staan wel zo een bizarre aanleg hebben. Ik ken Berry de Mey erg goed en wat hij gebruikt heeft valt in het niets wat 18 jarige 80 kg wegende kereltjes nu soms gebruiken. Zijn favoriet was primo en dan nog het liefst de tabletten. Hij ging nooit boven de 1000 mg totaal per week. En kuurde echt niet zo lang etc. STH heeft hij pas in '89 gebruikt en dan 2 IU's 3 dagen per week en dat een week of 4 achter elkaar. Dan weer 8 weken rust. Insuline bvb heeft hij helemaal nooit gebruikt...Toen hij voor de WBF ('91-'92) uitkwam was hij zelfs helemaal clean (2 jaar lang)..Deze mensen hebben zo een aanleg dat ze echt niet zo veel nodig hebben. Heb je geen aanleg dan zal je meer moeten gebruiken, maar ik denk dat de meeste mensen verbaasd zullen zijn hoe weinig de top profs gebruiken..

D.W.

dan vraag ik me af. er word vaak van 4 tot 8 iu per dag is genoeg van sth. maar ken toch behoorlijk veel lui die nemen gewoon 20 a 30iu per dag en dat bennen wel lui die rond de 120 140kg wegen. is 4 iu per dag wel genoeg?

niet dat ik al vanplan ben omt te gaan gebruiken kan nog jaren vooruit met gewoon as. maar hoe komt het dat er zoveel verschil in zit in doserings en zijn der ook wel lui die echt resultaat hebben met 4iu?

Laatst bewerkt:
!!BarmaN!! zei:
Maar hoe komt het dat er zoveel verschil in zit in doserings en zijn der ook wel lui die echt resultaat hebben met 4iu?

Allemaal puur genetisch bro. De een groeit als een beest zonder ook maar te trainen of te eten. De ander werkt zich helemaal uit zijn naad met perfecte voeding, training, AS etc en gaat maar heel langzaam vooruit..

D.W.

Levrone@ zei:
Heleboel mensen zijn er van overtuigd dat als je meer gebruikt, je ook meer gaat eten en dat lijdt weer tot meer massa.

Ik heb het dan over 2 gram test per week, iedereen die 2 gram test neem is gigantisch.Ze zeggen dat vanaf 2 gram test freaky shit gebeurt, en dat weer betekent -superkrachttoemame, grotere spieren..meer massa :D

Wat denken jullie?

Zever, ik heb al mensen gezien die massa's pakken en in verhouding weiniger bijkomen dan op een verantwoorde manier supplementeren
Meer gebruiken, is belange niet alles

als ge veel pakt en niet naar behoren leeft zoals ieder weekend op stap gaan drugs gebruiken en zuipen
Niet naar behoren eten(3*/dag of veel fastfood, te weinig eiwitten...
DAN DOET DIT MEER KWAAD ALS GOED

WAAROM VEEL PAKKEN ALS NORMALE DOSSISEN EVENVEEL HELPEN
DE REST VERNIELT GE UW LICHAAM MEE

dutch windmil zei:
Allemaal puur genetisch bro. De een groeit als een beest zonder ook maar te trainen of te eten. De ander werkt zich helemaal uit zijn naad met perfecte voeding, training, AS etc en gaat maar heel langzaam vooruit..

D.W.

Neem mij als voorbeeld. Ik zat in mijn derde kuur en dacht dat ik was gegroeid.
Een broer van een vriendin hielp ik aan zijn eerste kuurtje, test en dbol, heel simpel, die gozer zegt nog dat ie géén proteinen gaat kopen omdat dat dure onzin is, hij stopte zich alleen vol met spaghetti en wat denk je...meneer komt langs met een RIPPED HUGE figuur daar werd je gefrustreerd van! :(

Jep, ik zie in men gym ook kerels die zomaar wat doen, niet op hun voeding letten maar wel gewoon groeien, geef die kerels dan nog eens as en het hek is helemaal van de dam

dutch windmil zei:
Ik denk idd dat het prof gebruik zwaar overdreven is en deze mannen gebruiken echt geen speciale dingen. Je moet niet vergeten dat deze mannen die op het Olympia podium staan wel zo een bizarre aanleg hebben. Ik ken Berry de Mey erg goed en wat hij gebruikt heeft valt in het niets wat 18 jarige 80 kg wegende kereltjes nu soms gebruiken. Zijn favoriet was primo en dan nog het liefst de tabletten. Hij ging nooit boven de 1000 mg totaal per week. En kuurde echt niet zo lang etc. STH heeft hij pas in '89 gebruikt en dan 2 IU's 3 dagen per week en dat een week of 4 achter elkaar. Dan weer 8 weken rust. Insuline bvb heeft hij helemaal nooit gebruikt...Toen hij voor de WBF ('91-'92) uitkwam was hij zelfs helemaal clean (2 jaar lang)..Deze mensen hebben zo een aanleg dat ze echt niet zo veel nodig hebben. Heb je geen aanleg dan zal je meer moeten gebruiken, maar ik denk dat de meeste mensen verbaasd zullen zijn hoe weinig de top profs gebruiken..

D.W.

:thumbs:

Daarom zijn er vermoedelijk zo weinig mensen op top-niveau: ten eerste is de spoeling erg dun, ten tweede moet je de juiste aanleg hebben en ten derde bereid zijn om héél erg ver in je levenswijze en gebruik van verschillende middelen te gaan.

Moen zei:
Jep, ik zie in men gym ook kerels die zomaar wat doen, niet op hun voeding letten maar wel gewoon groeien, geef die kerels dan nog eens as en het hek is helemaal van de dam

Vreemd, in mijn gym zie ik nooit van die kerels. Maar dat zullen ook wel behoorlijke uitzonderingen zijn dan :)

heb hier toevallig nog een boek liggen waar de laatste cycle van andreas munzer in staat ook zijn laatste trouwens. nou dit noem ik niet weinig.

dit was de kuur waar die mee bezig was voor een wedstrijd

10 to 1 week ptc (prior to competition) thyroid horone

10 to 6 ptc asprin captagon clenbutaral ephedrine AN1 valium

8 to 6 weeks ptc testoviron 250mg 2 times daily, parabolan once a day, halostin 30tabs, gh 24 ie, stomba inject 2 times daily, stromba 50 tabs

5 to 3 weeks ptc gh 24 ie, halostin 30tabs, masteron 3 times daily, parabolan 2 times daily stromba 2 times daily, stromba 50 tabs

2 to 1 gh 24ie, halostin 40tabs, igf-1, insulin, masteron 2 times daily, stromba 2 times daily, stromba 80 tabs.

few days ptc aldactone, lasix

neem aan dat jullie dit niet weinig vinden :D

Laatst bewerkt:
!!BarmaN!! zei:
heb hier toevallig nog een boek liggen waar de laatste cycle van andreas munzer in staat ook zijn laatste trouwens. nou dit noem ik niet weinig.

dit was de kuur waar die mee bezig was voor een wedstrijd

10 to 1 week ptc (prior to competition) thyroid horone

10 to 6 ptc asprin captagon clenbutaral ephedrine AN1 valium

8 to 6 weeks ptc testoviron 250mg 2 times daily, parabolan once a day, halostin 30tabs, gh 24 ie, stomba inject 2 times daily, stromba 50 tabs

5 to 3 weeks ptc gh 24 ie, halostin 30tabs, masteron 3 times daily, parabolan 2 times daily stromba 2 times daily, stromba 50 tabs

2 to 1 gh 24ie, halostin 40tabs, igf-1, insulin, masteron 2 times daily, stromba 2 times daily, stromba 80 tabs.

few days ptc aldactone, lasix

neem aan dat jullie dit niet weinig vinden :D

Neen inderdaad niet maar als ge een kort leven wil waarom niet
Die mannen worden constant begeleidt door dokters de rest niet want die hebben dat geld niet en worden ook niet gesponsord

ehh die vent is dood hoor waarom denk je dat ik er nadrukkelijk bei zet zijn laatste kuur

Andreas Munzer is zo een voorbeeld van een bodybuilder die iets minder aanleg had en dusdanig meer moest gebruiken om gelijke tred te kunnen houden met de top. Hij was ook niet van de slimste atleten en zal ook niet onder regelmatige dokterscontrole gestaan hebben,dit heeft hij dan uiteindelijk bekocht met zijn leven.

Terug
Naar boven